TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מתרחקים מישראל


מחברת R&M
69% ממשקיעי הנדל"ן המקומיים מעדיפים להשקיע בארה"ב
ניתוח עדכני של נתוני חברת הנדל"ן R&M מראים שהמשקיע הממוצע בישראל יעדיף להתרחק מהשוק המקומי ומחפש את האלטרנטיבות בחו"ל. מניתוח דאטה של מעל ל-1000 משקיעים שביקשו להשקיע בחודשים האחרונים בנכסי נדל"ן, עולה שההעדפה המרכזית כיום היא השקעה בשוק הנדל"ן בארצות הברית.

בחודש דצמבר למשל רוב המשקיעים הישראלים (או ליתר דיוק 69% מהם) ביקשו לנתב את כספם להשקעה בארה"ב (25% רק בישראל, 7% גם וגם). בחודש נובמבר 66% העדיפו להשקיע בארה"ב, בחודש אוקטובר 61%, ובחודש ספטמבר 51%. משמעות הדבר היא שרוב רובם של המשקיעים רואים בארה"ב כברירת המחדל הטבעית להשקעה. כאשר, בחודשים שקדמו לכך, המשקיעים דווקא העדיפו את השוק המקומי. "מתחילת השנה, זיהינו דווקא שינוי מגמה והעדפה של משקיעים לבחור בארה"ב", מסביר מתן פרטמן מחברת R&M, "מה שנובע בין היתר מחקיקה ופעולות ממשלתיות להורדת כמות משקיעי הנדל"ן".

"בכלל, החוקים בשוק הנדל"ן משתנים מידי יום. הנתונים הללו מתכתבים עם אי הוודאות הקיימת בשוק המקומי. אין ספק כי העדפה של המשקיעים לצאת לחו"ל נובעת גם מעצם העובדה שהמחירים בישראל התייקרו, והתשואות נשחקו. זאת לצד יוקר הריבית על המשכנתאות", מוסיף.

על פי הנתונים, בתחילת השנה הייתה העדפה להשקעה בנכסים מקומיים. בחודש אפריל למשל, 76% מהמתעניינים בהשקעה דווקא העדיפו להשקיע בנכסים בארץ. "ההבדלים התהומיים נובעים בין היתר בשל הפעולות הרבות שנעשות בתחום הנדל"ן, וכן בשל ההבנה של קהל המשקיעים כי שוק ההשקעה בחו"ל, אינו מסובך כבעבר", מוסיף רן הראל מחברת R&M "אם נסתכל על ארה"ב למשל, נראה שמשקיעים ישראלים מוצאים מגוון לוקיישנים אטרקטיביים שמייצרים להם תשואה גבוהה בהשוואה לארץ, ולשם הם שואפים להגיע על אף הריחוק הגיאוגרפי".

גישה נוספת היא השקעה ביעדים בארץ ובארה"ב יחד. הראל מסביר: "בבדיקה שבצענו מצאנו שיש פלח קטן מקרב קהל המשקיעים שמנתבים את השקעתם הן לישראל והן לארה"ב. פילוח הנתונים מראה שבממוצע 8% מכלל המשקיעים עושים השקעות כפולות, הן בישראל והן בארה"ב".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il