TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גאווה ישראלית


רדוקסיו
חברת האחסון הישראלית רדוקסיו זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2017 של פרוסט אנד סאליבן

פרס החדשנות הטכנולוגית הוענק לרדוקסיו על פועלה בתחום אחסון וניהול המידע ע"י מכון המחקר פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan); רדוקסיו פיתחה מערכת אחסון נתונים עם יכולות חדשניות כגון חזרה בזמן, העברה ושחזור של נתונים ממערכות חיצוניות או מהענן באפס זמן


חברת רדוקסיו הישראלית, מובילה עולמית בחדשנות בתחום מערכות אחסון וניהול המידע, זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית היוקרתי לשנת 2017, על הובלת החדשנות בתחום אחסון וניהול המידע. חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פרוסט אנד סאליבן מעניקה את הפרס על פי מספר פרמטרים שמעידים על חדשנות טכנולוגית, ביניהם הבשורה החדשנית הטכנולוגית של החברה לשוק, הפוטנציאל להפוך לסטנדרט בשוק, היתרון התחרותי על פני טכנולוגיות אחרות וההשפעה לטווח ארוך על השוק.


מהדו"ח המפורט של פרוסט אנד סאליבן המנמק את הזכייה של רדוקסיו בפרס, נמצא כי רדוקסיו היתה אחד הספקים הראשונים בשוק ששילבו הגנת נתונים עם העתקת יכולות ניהול נתונים לפלטפורמה המספקת אחסון ראשוני ליישומים. רדוקסיו פיתחה בהצלחה פתרון אחסון שיכול לנהל סוגים שונים של מדיה המיועדים לסביבות היברידיות מורכבות של ימינו. פרוסט אנד סאליבן מדווחת כי רדוקסיו התקינה יותר מ- 200 מערכות ברחבי העולם בקרב יותר מ- 150 חברות אנטרפרייז בולטות.


גם נושא שביעות רצון הלקוחות נבדק, ובאופן מפתיע ויוצא דופן, המשתמשים הביעו התלהבות רבה מממשק המשתמש במערכת שפיתחה רדוקסיו. לדברי פרוסט אנד סאליבן, בכל שנות המחקר שלהם בתחום, הם לא נתקלו בהתלהבות כזו בממשק ניהול מערכת.
"אין ספק שמשהו קורה. החדשנות שוב באוויר. צורכי הלקוח נמצאים בחוד החנית של רדוקסיו וזה מה שמאפשר לה לצבור נתח שוק, לשגשג ולצמוח בעולם, בהצלחה רבה ולאורך זמן", אמר מייק גרנדינטי, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של רדוקסיו.


הזכייה של רדוקסיו בפרס החדשנות הטכנולוגית מצטרפת למחקר של Foresster האמריקאית על חברות טכנולוגיה פורצות דרך בעולם בתחום אחסון הנתונים וההגנה על המידע, שעליהם נמנית רדוקסיו הישראלית לצד החברות הבינלאומית Rubrik ו- Cohesity המגלגלות מיליארדי דולרים.


חברת רדוקסיו פרוסה ברחבי העולם, עם מטה בסן פרנסיסקו, 10 משרדי מכירות בארה"ב ומשרדי מכירות נוספים בהולנד, צרפת, אנגליה וישראל. כל הפיתוח של החברה מתבצע במרכז הפיתוח של החברה בישראל. החברה שילשה בשנה החולפת את כמות המכירות שלה ומתכננת גידול מואץ גם בשנה הבאה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il