TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ה-e-commerce הגיע לסלולר


פלאפון
גידול של למעלה מ- 100% בהיקף הרכישות ושיא הכנסות עם יותר מ-50 מיליון ₪ לפלאפון בזירת הדיגיטל ב- 2017

מעל 70% מחבילות חו"ל נמכרו בדיגיטל
פלאפון משקיעה 15 מיליון ₪ בתחום הדיגיטל: החברה השיקה אתר מכר מתקדם, בלוג בתחומי הדיגיטל והסלולר, הטמיעה פלטפורמה טכנולוגית חדשה לניהול מגוון ערוצי שירות דיגיטליים - ללא המתנה טלפונית והשיקה מערכת MARKETING AUTOMATION


אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "פלאפון נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית בעולם השירות והמכר ללקוחות המאפשרת להעניק ללקוח חווית מכר ושירות דיגיטלית מקצה לקצה. מעל 50% מהאינטראקציות השירותיות של לקוחות פלאפון נעשות כיום בזירה הדיגיטלית, והשקענו בה על מנת להעניק להם את השירות המיטבי".


פלאפון המשיכה השנה במהפכת השירות ללקוחותיה, ושידרגה את מערך השירות הדיגיטלי ללקוח עם השקת אתר מכר חדש ואינטראקטיבי, למכירות ליחידים ולעסקים. מלבד רכישת מכשירים ואביזרים, באתר. האתר החדש מציע לגולשים את מלוא המידע על מכשירים מובילים, המלצות, תפעול, התאמה אישית ועוד, והוא מהווה במה לשאלות ותשובות של גולשים, חוות דעת משתמשים, השוואות והמלצות מומחים.


במקביל, פלאפון השיקה גם בלוג טכנולוגי חדש ומקיף, להשלמת מלוא המידע הרלוונטי לגולשים. הבלוג הינו פלטפורמת תוכן ייחודית שתספק מידע בכל הנוגע לתרבות דיגיטלית, טכנולוגיה ועולם הטלפונים החכמים. הבלוג כולל בתוכו תוכן רלוונטי בעברית ובאופן נגיש ונוח המביא ללקוחות את כל החדשות והעדכונים באשר למכשירים חדשים, סרטוני "UNBOXING" בעברית, ביקורות והשוואות חכמות בין מכשירים על פי בחירה, חדשות בתחום וכתבות תוכן דיגיטלי איכותי לקהלי יעד מגוונים.


בנוסף, בימים אלה סיימה החברה להטמיע פלטפורמה טכנולוגית חדשה- Bumpyard, המאפשרת ניהול אחוד של מגוון ערוצי שירות דיגיטליים לתקשורת אישית עם הלקוחות בקלות וביעילות- ללא כל המתנה טלפונית.


בין השירותים המוצעים: צ'אט עם נציג שירות לקוחות ומסנג'ר בפייסבוק, צ'אט ב-SMS ונתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד).כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון. כך ניתן לקבל שירות לקוחות בפייסבוק, מסנג'ר בפייסבוק, צ'אט navigator וצ'אט באמצעות sms. השירותים ידידותיים לשימוש ומעניקים ללקוחות חווית משתמש מתקדמת ואינטראקטיבית. כל ערוצי השירות השונים הנכללים בפלטפורמה החדשה, עם ממשק למערכות החברה, המנהלות את היסטוריית פעילות הלקוח.


פלאפון גם השיקה מערכת MARKETING AUTOMATION, (בשיתוף פעולה עם חברת IBM ו Be2See) המאפשרת להעניק ללקוחות חווית שירות פרסונלית מבוססת דאטה, עם הצעות מותאמות אישית ובפלטפורמות המתאימות לו - דוא"ל, SMS, אפליקציית פלאפון, אתר החברה, רשתות חברתיות ועוד. חברה עושה שימוש במערכת מזה חצי שנה ומפעילה עשרות מסעות לקוח בתחומים מגוונים.
אין ספק שההשקה בתחום הורגשה גם בצד מכירות והיקף הרכישות שנעשו בדיגיטל עלה משמעותית ב-2017. סך ההכנסות ממכירות דיגיטליות הגיע לשיא של 50 מיליון ₪, גידול של 40% יחסית לאשתקד. חבילות החו"ל הן דוגמא טובה לצמיחה בדיגיטל, כאשר בשנה החולפת מעל 70% מחבילות חו"ל נמכרו בדיגיטל.


אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: החברה מנגישה ללקוחות את מלוא המידע על עולם הסלולר, ומאפשרת להם לרכוש כל מוצר טכנולוגי באמצעים מתקדמים ודיגיטליים, קלים ונוחים לשימוש. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון ערוצי פניה באמצעות הדיגיטל לקבלת שירות ולביצוע פעולות בשירות עצמי מכל מקום ובכל זמן. כל לקוח יכול לבחור את ערוץ השירות הנוח לו ולחסוך זמן יקר".
פלאפון השקיעה השנה במערך השירות הדיגיטלי כ-15 מיליון ₪, לרבות הפלטפורמות החדשות ומתכננת להמשיך לעשות כן גם בשנת 2018.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il