TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרחביה מודיעה על השקעה של חצי מיליון דולר בחברת התוכנה הרפואית Wellness Layers


מרחביה אחזקות
Wellness Layers מציגה כבר היום מכירות של מיליוני דולרים מלקוחות כגון: Medtronic, IBM, American Heart Association, Vitality וחברות נוספות החברה פועלת בשוק הצפוי לעמוד על כ- 400 מיליארד דולר בשנת 2024

מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה כי התקשרה במזכר הבנות לא מחייב במסגרתו תשקיע מרחביה ב- Wellness Layers 0.5 מיליון דולר (במסגרת סיבוב השקעה של עד 1 מיליון דולר) כנגד הקצאת מניות בכורה למרחביה שיהוו כ-6.25% מ- Wellness Layers. לאחר השלמת בדיקת נאותות לשביעות רצונה של מרחביה ייחתם הסכם מחייב.


רני ליפשיץ, יו"ר מרחביה: "הפורטפוליו שלנו כולל חברות ביוטכנולוגיה פורצות דרך, הפונות לשווקים משמעותיים. השקעות שביצענו כבר הציפו ערך משמעותי עבורנו, אם בהצלחות קליניות ובהגעה להסכמי מסחור פורצי דרך ואם בגיוסים בשווים גבוהים יותר מהשווי בו השקענו ולהערכתנו זו רק תחילת הדרך עבורן. על כן, אנו שמחים לצרף גם את Wellness Layers, המספקת פתרונות רפואה דיגיטליים, לפורטפוליו המבטיח שלנו.Layers Wellness היא חברה בשלה המציגה כבר היום מכירות של מיליוני דולרים ובין לקוחותיה נמנות ענקיות הרפואה העולמיות וכן מוסדות רפואיים מובילים ברחבי העולם. לאור תחרות עזה ומעבר מהיר בו חברות וארגונים רפואיים נדרשים להפוך את שירותיהם המסורתיים למהירים, תחרותיים, כלכליים ודיגיטליים לחברה כמו Wellness Layers קיימות הזדמנויות עסקיות רבות אשר אותן כבר החלה לממש. החברה מספקת פתרון ענן המאפשר לחברות בתחום להעביר בצורה קלה ומהירה את מערך הניהול, הטיפול והקשר עם החולים שלהם לקשר דיגיטלי באמצעות טלפונים ניידים והאינטרנט. השוק הפוטנציאלי של Wellness Layers מציג קצבי צמיחה גבוהים יותר ואנו משוכנעים כי לחברה שהינה בעלת תשתית מקצועית ושיווקית מעולה בשוק כה צומח, קיים פוטנציאל גבוה מאד להיות מובילת שוק ובזכות זאת תהיה לה תרומה חשובה להצפת הערך לבעלי המניות של מרחביה."


ד"ר עמיר קישון, מנכ"ל ומייסד Wellness Layers : "אנו שמחים על הבעת האמון וההשקעה של מרחביה אשר תאיץ את פעילות החברה. Wellness Layers פועלת בשוק התוכנה הרפואית בו עולם הרפואה הישן, עובר טרנספורמציה דיגיטלית על רקע תחרות עזה ומתוך דרישה לספק רפואה דיגיטלית שמאפשרת ניהול מרחוק, ניטור והכוונה רציפה של מטופלים על ידי מערכות בריאות וארגונים - זאת, מתוך מטרה לספק שירותים רפואיים טובים יותר לצד חסכון משמעותי בעלויות. לאחרונה אנו עדים להשקעות גוברות והולכות ברפואה דיגיטלית מצד חברות מובילות בתחום הציוד הרפואי, חברות הפארמה הגדולות, חברות ביטוח רפואי וספקי שירותים רפואיים, כך שבאמצעות הגיוס והפלטפורמה הטכנולוגית, מבוססת הענן שלנו, בכוונתנו להעמיק את פעילות Wellness Layers, להוביל מאמצי שיווק, להגדיל את מכירות החברה ליעד של עשרות מיליוני דולרים בשלוש השנים הקרובות, תוך שאנו מייצרים ערך רב ללקוחותינו, למטופליהם ולחברה".


דוגמא בולטת להצלחת החברה הן התוצאות הקליניות שהוצגו בפרויקט רפואה דיגיטלית (Digital Therapeutics) לחולי סוכרת בסיכון אשר בוצע באמצעות מערכות החברה על ידי ענקית הציוד הרפואי Medtronic ובשיתוף חברת IBM: מקרב 83% ממשתתפי התוכנית הושגה ירידה משמעותית של 2 נק׳ HbA1c אשר משמעותה שיפור דרמטי במדדי הבריאות של חולים אלו. מערכות החברה תומכות כיום בעשרות אלפי חולים בתחומים כגון סכרת, בריאות הלב, איידס, ניהול תרופתי מרחוק, שיקום בריאות עובדים, והורדת משקל.

אודות שוק הרפואה הדיגיטלית - Digital Therapeutics:
על פי Global Market Insights Inc. שוק הרפואה הדיגיטלית צפויה לעמוד על כ- 379 מיליארד דולר בשנת 2024. שוק זה הינו על רקע מעבר משירותים מסורתיים, יקרים ולא יעילים, המבוססים על מרכזי שירות טלפוניים וביקורים פיזיים אצל גורמים רפואיים לשירותים דיגיטליים, מהירים וזולים, בעלי מעורבות גבוהה יותר של המטופלים, המאפשרים אספקת שירותי בריאות יעילים וטובים יותר.

אודות Wellness Layers:
Wellness Layers הינה ספקית פתרונות רפואה דיגיטלית המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים כרוניים, חולים לאחר שחרור מטיפול וניהול בריאות (Digital Therapeutics).


הרציפות הטיפולית אשר הושגה באמצעות מערכות אלו מביאה לתוצאות מהפכניות עבור לקוחות Wellness Layers הן במדדים רפואיים והן במדדים כלכליים.
עם לקוחותיה הבולטים של החברה בארה״ב ניתן למנות את החברות IBM Watson, Vitality, American Heart Association וכן את ענקית הציוד הרפואי Medtronic.

אודות מרחביה אחזקות והשקעות
מרחביה (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDX (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת 7.85%), המפתחת שיטה לא פולשנית לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני ™IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה.


עוד כוללות השקעות החברה את חברת יובנטאס (Juventas), המפתחת את JVS-100: הליך לא-ויראלי לריפוי גנטי של מגוון מחלות באמצעות הפעלת תאי הגזע הטבעיים שבגוף על ידי הסמן הביולוגי SDF-1, ואשר פיתוחיה מבוססים על מחקרים שבוצעו בקליבלנד קליניק ונמצאים כעת בשלב 2 של ניסויים במטופלים בעלי מחלת עורקים בשלב מתקדם. בנוסף, מרחביה דיווחה לאחרונה על התקשרותה בהסכם לרכישת 7% בחברת קארדיאק-סנס (CardiacSense), המפתחת מכשור לביש לאיתור הפרעות בקצב הלב, המבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה החברה לקריאת אותות אופטיים ולחישת תנועה, לחץ, טמפרטורה ועוד - המקנה למוצר את אמינותו הגבוהה, באמצעות ביטול קריאת אותות שגויה. מרחביה פעלה בעבר בתחום הנדל"ן, ובשנת 2014 החלה למקד את פעילותה העסקית בביצוע השקעות בתחום מדעי החיים, תוך יציאה הדרגתית מתחום הנדל"ן. משרדי ההנהלה של החברה נמצאים ברמת גן. https://www.merchavia.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il