TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להב אל.אר רוכשת מרכז קניות שכונתי בעיר גרבסן שבגרמניה בכ-3.7 מיליון אירו (כ-15 מיליון שקל)


להב
שוכר עיקרי JAWOLL רשת הקמעונאות החזקה בהסכם שכירות ארוך טווח
שכ"ד שנתי צפוי של כ-373 אלף אירו שצמוד בחלקו למדד המחירים לצרכן, תשואה שנתית צפויה של כ-10%
הון עצמי של כ- 2 מיליון אירו, תשואה שנתית צפויה להון העצמי של כ-10%

מרכז הקניות השכונתי ה-31 של להב אל אר

חברת להב אל.אר שבשליטת אלי להב הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה והאנרגיה הסולארית בארץ, הודיעה היום כי חברת בת (75%) חתמה הסכם מחייב לרכישת מרכז קניות המשרת צרכי אוכלוסיה מקומית בעיר גרבסן (Garbsen) בגרמניה בתמורה לכ- 3.9 מיליון אירו, תשואה שנתית צפויה של כ-10%.

הנכס ממוקם בסמוך לאיזור מגורים ובציר תנועה מרכזי. העיר גרבסן (Garbsen) היא עיר ממוקמת במדינת Lower Saxony , צפונית מערבית מהנובר (כ- 10 ק"מ) ובאזור מתגוררים כ-60 אלף תושבים.
המרכז בשטח של 11 דונם ובנוי כ-7,676 מ"ר. מושכר לרשת JAWOLL , רשת מובילה בתחום כלי הבית, מזון וציוד לגן ולרשת TIRE STONE המתמחה בחלקי חילוף לרכב. הסכמי השכירויות הינן עד סוף שנת 2023 עם אופציות להארכה. דמי שכירות צפויים של כ-373 אלף אירו, תשואה צפויה של כ-10%.

לצורך השלמת העסקה, החברה קיבלה מימון מבנק גרמני בסך של כ- 1.85 מיליון אירו בריבית שנתית קבועה של 1.69%. יתרת ההשקעה (כ-2 מליון אירו כולל הוצאות) תמומן באמצעות ההון העצמי של החברה, תשואה שנתית צפויה להון העצמי של כ-10%.

בתחום הנדל"ן מניב בגרמניה בבעלות להב אל אר 31 אחרי הרכישה מרכזי קניות (מרביתם שכונתיים) בתמורה לדמי שכירות שנתיים של כ-5.5 מיליון אירו.

בתחום האנרגיה סולארית בארץ, חברת הבת (50%) להב הרים ירוקים גדלה בשנה האחרונה מכ-38 מתקנים (לפני שנה) בהיקף מצטבר של כ- 2 מגה לכ- 235 מתקנים (כיום לאחר הרכישות) בהיקף מצטבר של כ-12.2 מגה וואט בחוזים ארוכי טווח לחברת חשמל המייצרים מחזור שנתי של כ-24 מיליון שקל ו- NOI של כ-15.8 מיליון שקל בשנה.

תחום נדלן מניב בארץ – החברה השלימה (50%) עסקה ראשונה בתחום הנדל"ן מניב בישראל ביולי השנה, רכישת 3 קומות במגדל סיטי-טאוור בר"ג (כ- 4,686 מ"ר) בכ- 39 מיליון שקל. חברת הדר פודים החלה להפעיל את אולמות האירועים באופן מיידי (קיים רישיון עסק בתוקף וכל הציוד הנדרש) בשכר דירה חודשי של כ- 230 אלף שח (השכ"ד צפוי לעלות בהתאם לתקופות האופציה), כ- 7% תשואה שנתית על ההשקעה ותשואה גבוהה יותר על ההון העצמי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il