TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1 השלימה בהצלחה פרויקט לוגיסטי גדול עבור EY ישראל


one1
העבירה ציוד מחשוב של אלפי עובדים למשרדי EY החדשים בפרויקט מידטאון היקף הפרויקט כ-2 מיליון שקלים

חברת One1 השלימה בהצלחה פרויקט לוגיסטי מורכב להעברת ציוד המחשוב של כ-1,600 עובדים למשרדים החדשים של EY במגדל העסקים "מידטאון" בתל אביב. חטיבת 'One1 שילוב מערכות' ביצעה את הפרויקט, אשר כלל פירוק והעברת ציוד קצה ומחשוב אישי של כ-1,600 עובדים, אספקת כאלף מסכים ותחנות עגינה חדשות, וכן התקנה של כל הציוד בבניין החדש וביצוע בדיקת תקינות. הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך ב-2 מיליון ₪, הושלם בהצלחה תוך עמידה במסגרת הזמן וברמת האיכות והתקציב שהוקצו לו, ולשביעות רצונם של אנשי EY ישראל.


פירמת רו"ח EY העבירה את משרדיה הראשיים מהבניין ברחוב עמינדב בתל אביב למגדל המשרדים החדש "מידטאון", הנמצא בשדרות מנחם בגין בתל אביב. החברה רכשה 21 קומות מתוך 50 הקומות במגדל העסקים החדש. כל אחת מהקומות בת כ-1,600 מ"ר ברוטו, והשטח הכולל שרכשה החברה הוא כ-34 אלף מ"ר.


עומר הורוביץ, מנהל התפעול של EY ישראל: "הטיפול הלוגיסטי במעבר למשרדים חדשים הוא קריטי עבור כל חברה, ובפרט עבור פירמה כמו EY שמעסיקה אלפי עובדים ומעניקה שירותים ללקוחות רבים. חיפשנו ספק נאמן שבידיו נוכל להפקיד את הציוד הרגיש והאישי ביותר של עובדי החברה, ובחרנו ב-One1 לאחר שהוכיחה רמה גבוהה של מקצועיות, ניסיון ושירות".


אורן מזרחי, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ, One1 שילוב מערכות: "כחברת האינטגרציה והמחשוב המובילה בישראל, One1 מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים, המותאמים בצורה אופטימלית לצורכי הלקוח. הפרויקט הזה מהווה דוגמה נוספת ליכולות המגוונות של One1, ואני שמח שביצענו אותו באופן מקצועי, בטוח ומהיר, ובכך אפשרנו ל-EY ישראל downtime מינימלי והמשכיות עסקית בעת המעבר".




אודות One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א-125 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת One1 הוא שי אוזון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il