TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Prodware ישראל השלימה פרוייקט שדרוג מערכות מבוססות Microsoft Dynamics בקבוצת לובינסקי


פרודוור
היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים
חברת Prodware (פרודוור) ישראל, מקבוצת Prodware העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, השלימה פרוייקט לשדרוג מערכות ה- CRM וה- ERP בקבוצת לובינסקי, מהמובילות בענף הרכב בישראל, היבואנית הרשמית של פיג'ו, סיטרואן DS ואם ג'י בישראל.

במסגרת הפרוייקט, הוסבה מערכת Microsoft Dynamics CRM 2011 למערכת Dynamics 365 ומערכת ה- ERP, Dynamics NAV 2013 שודרגה ל- . Dynamics NAV 2017

המערכות מהוות את הפלטפורמה העיקרית לטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגון מבצע ומשרתות מאות משתמשים וביניהם כל הנציגים באולמות המכירה לרכב חדש וטרייד, שירות הלקוחות לרכב חדש, מוסכים, המרלו"ג, מערך הכנת הרכבים המוסכים, ניהול פרויקטים השיווק והכספים.
הפרוייקט התבצע במשך פחות משנה בהיקף מוערך של מאות אלפי שקלים.

Dynamics 365 מבית מיקרוסופט היא הדור החדש של פתרונות עסקיים, חוצי ארגון, המאחדת יכולות של CRM ו- ERP . המערכת החדישה, המהווה קפיצת מדרגה בתחום הניהול הארגוני, משמשת כל תחום על פי צרכיו, באמצעות מודולים ייעודיים ומאפשרת חיבור בין כל העולמות באופן קל ומהיר, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. המערכת מופעלת באמצעות נתונים ו- BI, לקבלת החלטות מונחות נתונים בזמן אמת ולחיזוי טוב יותר של צרכי הלקוח.

Dynamics NAV 2017 היא הגרסה העדכנית ביותר של פתרון ה- ERP של מיקרוסופט. הגרסה כוללת שיפורים רבים.

שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות מידע בקבוצת לובינסקי אמרה: "כחברה גדולה, אשר החדשנות והקידמה הם נר לרגליה, הפרוייקט מהווה עבורנו עליית מדרגה בכל הקשור לשפת ארגון אחידה, סינכרון בין המערכות השונות בארגון והתקשורת הקלה ביניהן, הבאה לידי ביטוי בממשקים ושפה זהים, המאפשרים מעבר קל בין המערכות השונות ושליטה מלאה על כל התהליכים. כוחה של פלטפורמת ה- ERP של מיקרוסופט בא לידי ביטוי בעיקר בפונקציות המורחבות שאנו מקבלים על ידי שילוב הפתרונות עם מוצרים אחרים של החברה". והוסיפה: "הניסיון הרב של חברת ,Prodwareהנחשבת לחלוצת אימוץ תפיסת ה- Dynamics 365 מקצה לקצה בישראל, יסייע לנו להשיג את יעדי הצמיחה שלנו, לחזק את הקשר שלנו עם הלקוח ולתת מענה יעיל ומדוייק לכל מחלקות החברה".

"מדובר בשידרוג משמעותי עבור קבוצת לובינסקי, המצעיד את החברה לקדמת החזית הטכנולוגית". אמר בועז ניסימוב, סמנכ"ל לקוחות בפרודוור ישראל. "הפתרון של Dynamics 365 מאפשר חשיבה ואפיון מחדש של התהליכים הקיימים בחברה וכן בניה של תהליכי עבודה תקינים ואכיפתם, תוך הגדרת מילון מונחים אחיד בארגון, המקל על האבחנה בין ERP ל- CRM ומאפשר מתן פתרונות הוליסטיים, לכל תחום בארגון, תוך חוויה מותאמת אישית ושמירה על קשר הדוק עם הלקוח.

אין ספק כי השדרוג ל- NAV 2017, תוך סנכרון בין שתי המערכות מאפשר שיפור ממשקים וביצועים בכל התחומים, לרבות וניהול פיתוחים ותורם להתנהלות קלה ומהירה יותר במערכת".

אודות Prodware
Prodware הינה חברת ציבורית בינלאומית (Euronext: ALPRO) המתמחה ביישום והטמעת מערכות מידע מבוססות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט. ל- Prodware ניסיון רב אשר נצבר באמצעות למעלה מ- 1,250 פרויקטים ברחבי העולם. Prodware היא שותף ה- Dynamics הגדול של מיקרוסופט ב- EMEA וחברה קבועה בעשר השנים האחרונות במועדון ה- Inner Circle היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופטDynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. ל- Prodware מעמד ייחודי של GSI (Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט.

Prodware ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט בשוק הישראלי ומפיצה בלעדית של מערכות ERP של מיקרוסופט המותאמות לשוק הישראלי. Prodware מעסיקה בישראל למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות מידע, ניהול קשרי לקוחות ,ERP ,SharePoint ,Enterprise mobility, תשתיות ענן ואבטחת מידע. Prodware מנוהלת בישראל על ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות Prodware שיישמו מערכות :ERP דוראד, ISS ישראל, 888 , H&M, הולמס פלייס, פוינטר, פקר פלדה, חד אסף, סודקסו, דליה אנרגיה, בקרה גבע, סופלקס, א.ר.י כפר חרוב ועוד. לקוחות Prodware שיישמו מערכות :CRM איקאה, טבע, אלדן, נ.ת.ע, כתר, להבות, מאיר, אקסלנס, בינת, המשרד לקליטת עלייה, עיריית תל אביב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il