TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים השיקה חבילת פתרונות חדשים להתאוששות מאסון, גיבוי ושחזור בענן מבוססי מוצרי Veeam


מלם
יאפשרו הגנה על המידע ללא צורך בחומרה נוספת ורישוי יקר, במודל DRaaS/BaaS והכול בפתרון אחד

מלם תים - קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, השיקה פתרון משולב מבוסס ענן - Veeam Cloud Connect להתאוששות מאסון (DR) וגיבוי offsite.


הפתרון מאפשר גיבוי מקומי On-premiseשל שרתים פיסיים או וירטואליים, סנכרון שרתים וירטואליים לאתר ה- DR ושיחזור מידע מהענן, בגישה מאובטחת ומוצפנת מכל מקום, על גבי קווי האינטרנט של הלקוח, ללא צורך ב- VPN או קווים ייעודיים. כל זאת במהירות, בפשטות ובאופן בטוח ואמין, ללא עלות של בנייה ותחזוקת תשתיות נוספות.


פמפי דימיטרוב, ארכיטקט פתרונות ענן בחברת מלם תים: "הפתרון, אשר קיים בחו"ל, אך רק לאחרונה הפך לנגיש בישראל, הוא ייחודי בכך שהוא מציע שירותי גיבוי ו- DR משולבים, בהתאם לצרכי הלקוח, במודל חודשי DRaaS ללא התחייבות, באמצעות מוצר אחד, מול ספק אחד וללא צורך בתשתית כפולה.
השירות החדש מאפשר ללקוחות ליישם בקלות פתרונות גיבוי , DR ולהעתיק גיבויים כעותק שני, ישירות לדטה סנטר של מלם תים וכל זאת דרך האינטרנט. מדובר במוצר איכותי, שהוכיח את עצמו רבות ומוכר ללקוחות מבחינה טכנולוגית. הוא לא מצריך רכישות חומרה ורישוי נוספות ונותן מענה לתרחישים רבים, כך שהוא מכסה את כלל צרכי הלקוח. העברת המערכת למלם תים במקרה \ תרגיל אסון, מתבצעת בקלות ובמהירות והגישה אליה היא בלעדית של הלקוח, המופרדת באמצעות הרשאות, חלוקה לוגית של תשתיות ותקשורת".


"גרטנר דיווחה השנה כי בין השנים 2016 עד 2020, השימוש ב- DRaaS או ב- IaaS יגדל ביותר מ- 200%" מציינת ורד ליברמן, מנהלת אזורית Veeam. "על רקע זה, הצורך בפתרון גמיש ורב עוצמה, לגיבוי ולהתאוששות מאסון בענן, גדל בצורה ניכרת. ואכן בשנה האחרונה Veeam שמה דגש מיוחד על שדרוג הפתרון שלה לענן, לרבות שיתופי פעולה טכנולוגים עם חברות רלוונטיות." עוד הוסיפה ליברמן כי "צעד זה, שעשתה מלם תים של שילוב פתרונות גיבוי, שחזור והתאוששות מאסון בענן מביתVeeam , מצביע שוב על הקשר ההדוק בין החברות, כמו גם על האמון והצמיחה ההדדיים."


מוסיף דימיטרוב: "שימוש בטכנולוגיית CBT ובתצורת ,Incremental - Forever מאפשרים גיבוי מהיר, יעיל וחסכוני בנפח אחסון וברוחבי פס. זאת לצד יכולת שיחזור מלא ומהיר. טכנולוגייתGranular Recovery מאפשרת שיחזור פריטים ואובייקטים בודדים ברמה אפליקטיבית, כגון בסיסי נתונים, קבצים וערכים. הפתרון מספק חלופה לעותק שני בשיטת הקלטות, שהייתה נהוגה עד עתה, מאחר וניתן לשמור עותקי גיבוי בענן המאובטח של מלם תים, העומד בכל תקני הרגולציה.


גם ללקוחות אשר אין ברשותם מערכת Veeam מקומית, מלם תים מספקת פתרון מקצה לקצה, הכולל, במידת הצורך, הטמעת מערכות Veeam ב- On-premise וגם בענן של מלם תים.
הפתרון Veeam Cloud Connect מושלם עבור לקוחות SMB, בעלי מספר נמוך של מכונות וירטואליות ו\או שרתים פיסיים, עקב התשלום על פי שימוש.
ללקוחות גדולים יותר, בעלי מספר רב של שרתים, מלם תים מיישמת פתרונות בתצורת Private Cloud, שגם הם מבוססי מוצרי Veeam , עם אפשרות לקישוריות וחומרה ייעודיים - בהתאם לצרכי הלקוח".


איך זה עובד?
בצד הלקוח מוקם שרת גיבוי Veeam וירטואלי או ליסינג פיזי, ברישוי Veeam קבוע או בהשכרה חודשית לפי שימוש בפועל. שרת זה יבצע גיבוי מקומי של סביבת הלקוח וישמור את נתוני הגיבוי במשך חודש ימים, לטובת שיחזור מקומי מהיר במידת הצורך. בנוסף, קיימת אפשרות לחבר את שרת הגיבוי המקומי לשירות ענן Veeam של מלם תים, בגישה ישירה ומוצפנת דרך אינטרנט. חיבור זה מאפשר להעתיק גיבויים מהשרת המקומי ו\או סנכרון שרתים הקריטיים לתשתיות של מלם תים בענן לטובת העתק שני והפעלת DR במקרה אסון.


בצד של מלם תים, קיימת מערכת Veeam מרכזית עבור כלל הלקוחות, המרכזת העתקים של הגיבויים בתצורה Multi-Tennant מאובטחת, עם הפרדה לוגית עבור כל לקוח. המערכת המרכזית מחוברת לתשתיות הוירטואליות של מלם תים ויכולה להעלות שרתים של לקוח לפי דרישה בכל עת - בשירות עצמי ובשליטה מלאה של הלקוח. כמו כן, ניתן לשכפל העתקים של גיבויים השמורים במערכת המרכזית לקלטות או למיקום נוסף באחד מאתרי מלם תים ברחבי הארץ, לטובת עותק שלישי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il