TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון זכתה במכרז חשכ"ל לאספקת iphone X לעובדי מדינה


פלאפון
מדובר בלקוח של מעל 100 אלף עובדים אשר יוכלו לרכוש את מכשיר הדגל החדש של חברת Apple דרך פלאפון
כזכור, לפני כשנה וחצי זכתה פלאפון במכרז החשכ"ל לכלל שירותי הסלולר של עובדי המדינה
שובר שיאים: מיום השקת ה-iPhone X נמכרו בפלאפון יותר מ-10,000 מכשירים
ישראל אייבי, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון: "אנו מודים לחשב הכללי שזכינו באמנו שוב. פלאפון שמחה לספק שירות מקצועי, אטרקטיבי ואיכותי למעסיק הגדול במדינה ונעשה זאת גם בעתיד"

חברת פלאפון זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר למכירת מכשיר ה-iPhone X לעובדי מדינה. בעקבות הגעתו של מכשיר הדגל הנחשק של Apple לישראל יצא החשכ"ל במכרז למכירת מספר מכשירים בולטים בהם ה-iPhone X אליו ניגשו מרבית מפעילות הסלולר והיבואנים הרשמיים. כאמור לאחר הליך מכרז מעמיק נבחרה פלאפון מבין כלל המשתתפים.

מדובר בלקוח של מעל 100 אלף עובדים אשר יוכלו לרכוש את מכשיר הדגל החדש של חברת Apple דרך פלאפון. הזכייה הנוכחית של פלאפון מצטרפת לזכייה הכללית במכרז של החשכ"ל ביולי 2016, אז נבחרה לספק את כלל שירותי הסלולר (שיחות ודאטה) של עובדי המדינה.

ה-iPhone X זכה להצלחה מסחררת ושבר שיאים בפלאפון. מיום השקתו נמכרו למעלה מ-10,000 מכשירים, כאשר רק בסוף השבוע הראשון של המכירה המוקדמת, עוד טרם להשקה, נמכרו יותר מאלף מכשירים.

ישראל אייבי, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון: "אנו מודים לחשב הכללי שזכינו באמנו שוב. פלאפון שמחה לספק שירות מקצועי, אטרקטיבי ואיכותי למעסיק הגדול במדינה ונעשה זאת גם בעתיד".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il