TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביומיקס (BiomX)רוכשת את רונדינקס (RondinX) לחיזוק יכולות המחקר והפיתוח שלה בתחום המיקרוביום


ביומיקס
הרכישה מעשירה את צנרת התרופות של ביומיקס ביעדים חיידקיים חדשים לטיפול במחלות כבד במקביל, 8VC, קרן הון סיכון מסן פרנסיסקו המושקעת ברונדינקס, תשקיע בביומיקס
ביומיקס (BiomX), חברה מובילה לגילוי ופיתוח תרופות מבוססות מיקרוביום, הודיעה היום על רכישת רונדינקס RondinX)). הרכישה מחזקת את היכולות של ביומיקס לגילוי חיידקים המהווים מטרות תרופתיות, ותומכת בפיתוח צנרת התרופות שלה. בנוסף, בזכות הרכישה, תוסיף ביומיקס לצנרת התרופות שלה מטרות חדשות לטיפול במחלות כבד כרוניות באמצעות המיקרוביום. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

במקביל, קרן ההון הסיכון 8VC מסן פרנסיסקו, משקיעת אנג'ל ברונדינקס, תשקיע בביומיקס. גובה ההשקעה לא דווח. מוקדם יותר השנה, ביומיקס הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון של 24 מיליון דולר.

יונתן סולומון, מנכ"ל ביומיקס, אמר, "רונדינקס פתחה פלטפורמה חישובית מובילה שמספקת תמונת מצב מדויקת על זני החיידקים שנמצאים בדגימות מיקרוביום של קבוצות גדולות של מטופלים, כמו גם על קצב ההתרבות של החיידקים. מיזוג היכולות של שתי החברות ממצב את יכולות גילוי המטרות התרופתיות של ביומיקס בקדמת תחום ניתוח המיקרוביום, ובה בעת תומך בפיתוח של המוצרים המובילים שלנו לטיפול במחלות מעי דלקתיות ובסרטן. אני רוצה גם לקדם בברכה את 8VC לרשימת המשקיעים המרשימה שלנו".

הטכנולוגיה של רונדינקס מבוססת על המחקר פורץ דרך של פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב שניהם ממכון ויצמן למדע, וכל הזכויות עבורה נרכשו על ידי רונדינקס מידע, חברת מסחור הטכנולוגיה של מכון ויצמן. המחקר הראה קשר בין חיידקים מסוימים במיקרוביום לבין מצבי מחלה ספציפיים, על ידי שילוב הדמיות של קצב ההתרבות של חיידקים בניתוחים החישוביים של המיקרוביום. הממצאים פורסמו בכתב העת היוקרתי Science ב-2015.

אודות המיקרוביום
המיקרוביום, כלל החיידקים החיים בתוך ועל גבי הגוף האנושי, הוא תחום חדש ומבטיח המתפתח במהירות ונמצא על הגבול בין פרמצבטיקה לבין תזונה. תחום המיקרוביום מציע שפע הזדמנויות לפיתוח תרופות חדשות. הרכב החיידקים היוצרים את המיקרוביום, בעיקר חיידקי המעי, קשור למגוון בעיות בריאותיות, מאלרגיות ובעיות עיכול, ועד השמנת יתר וסרטן. מגוון ההתויות והתהליכים הביולוגיים המושפעים מהמיקרוביום הופכים את חיידקי המיקרוביום האנושי למרכיב חיוני בבריאותנו, אולם השונות הגדולה של המיקרוביום מהווה אתגר לזיהוי מטרות תרופתיות ספציפיות ולפיתוח תרופות חדשות לטיפול בחוסר האיזון של המיקרוביום.

אודות ביומיקס
ביומיקס מגלה ומפתחת טיפולי מיקרוביום חדשניים. החברה מפתחת תרופות המבוססות על פאג'ים (נגיפים התוקפים חיידקים) המזהים והורסים חיידקים במחלות כרוניות כגון מחלות מעי דלקתיות (IBD) וסרטן. הטכנולוגיות של ביומיקס מבוססות על ביולוגיה חישובית פורצת דרך ועל המדע והמחקר החלוציים של פרופסור רותם שורק ופרופ' ערן אלינב, שניהם ממכון ויצמן, ופרופסור טימותי ק' לו מ - MIT. משקיעים בחברה כוללים את אורבימד, ג'ונסון אנד ג'ונסון (JJDC), Takeda Ventures, Seventure Partners, Mirae Asset Global Investments וקרן החדשנות SBI יפן-ישראל. למידע נוסף אנא בקרו באתר האינטרנט www.biomx.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il