TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים פרסמה "מסלולים ירוקים" חדשים בנושא מיזוג בין חברת בת ואם וחברות אחיות


רשות המיסים
לדברי מנהל רשות המסים, משה אשר, "חברות אשר החליטו לייעל את פעילותן העסקית ויבצעו שינוי מבנה, ייהנו עם השקת המסלולים הירוקים החדשים מהקלה בירוקרטית משמעותית, על ידי קבלת ודאות מסויית תוך ימים ספורים"
מחלקת שינויי מבנה בחטיבה המקצועית ברשות המסים פרסמה שני "מסלולים ירוקים" חדשים לקבלת החלטת מיסוי בנושא מיזוג חברה בת עם ולתוך חברה אם ומיזוג חברות אחיות.

לדברי מנהל רשות המסים, משה אשר, "חברות אשר החליטו לייעל את פעילותן העסקית ויבצעו שינוי מבנה, ייהנו עם השקת המסלולים הירוקים החדשים מהקלה בירוקרטית משמעותית, על ידי קבלת ודאות מסויית תוך ימים ספורים".

פקודת מס הכנסה (חלק ה2) מסדירה תנאים בהם שינויי מבנה בדרך של מיזוג חברות, העברת נכסים לחברה תמורת מניות בה או פיצול חברות, לא יחויבו במס בהתאם להוראות הפקודה במועד שינוי המבנה אלא במועד מאוחר יותר. דחיית מס זו, נעשית ברשימה סגורה של מקרים, אשר נבחרו על ידי המחוקק, במקום שבו מדובר בשינויי מבנה שבהם מבחינה מהותית, לא היה מימוש כלכלי אמתי המצדיק חיוב במס, וזאת בשל השמירה על הבעלות הכלכלית בנכסים המועברים. כאמור, במקרים אלה, החיוב במס נדחה למועד המימוש. עם פרסום המסלולים הירוקים החדשים, יקוצר משמעותית זמן הטיפול בבקשות של חברות להחלטת מיסוי לפיה הן עומדות בתנאים שנקבעו בפקודה.

לאור הניסיון אשר נצבר לאורך השנים בטיפול בבקשות למיזוג חברות ומתוך כוונה לקצר את משך זמן הטיפול בבקשות אלו ולפשט את תהליך קבלת החלטת המיסוי, מפרסמת רשות המסים מסלולים ירוקים בהם יתאפשר למבקשים לקבל החלטת מיסוי תוך פרק זמן קצר, המבוססת על הצהרות והתחייבויות המבקש ולאחר בדיקה ואישור של החטיבה המקצועית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il