TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרטנר


IBM
מערכתQRadar של IBM היא המובילה בשוק המערכות לניהול אירועי אבטחת מידע (SIEM)

חברת הייעוץ גרטנר מדרגת את IBM כמובילה בדירוג "ריבוע הקסם" שלה בתחום ניהול מידע אבטחה ואירועי אבטחה (SIEM). רכיב מרכזי בפתרון הכולל של IBM בתחום, היא מערכת QRadar.
מידע אבטחה וניהול אירועי אבטחה מוגדרים בשלושה שלבים: מניעה, איתור ותגובה. איומים דוגמת הווירוסים WannaCry ו- Petya דורשים מחייבים כיום את הארגון המתגונן לא רק לזהות אותם מוקדם ככל האפשר, ולהבין מה התרחש בעבר – אלא גם לפעול במהירות על מנת לבלום אותם לפני שהם מתפרצים וגורמים נזק לעתיד הארגון.


על פי התחזית של IBM, המבוססת על ניתוח הצרכים אותם מציגים לקוחות החברה במסגרת מרכזי ניהול פעילות האבטחה שלהם (SOC), ימשיכו מערכות SIEM להוות את הליבה הטכנולוגית המשרתת צוותי אבטחה – תוך שהן מתפתחות על מנת לאפשר לצוותים אלה לפעול באופן משופר ולהפיק ערך גדול יותר מהשקעותיהם. כך, צפויות מערכות SIEM להפוך לגשר בין עולם האבטחה ובין תפעול כלל סביבת טכנולוגיות המידע. סיגמנט מערכות ה SIEM, הינו אחד התחומים הצומחים ביותר בשוק הסיקיורטי ובשנת 2018 צפוי להמשיך לצמוח בקצב דו-ספרתי.


הפרק בדו"ח גרטנר העוסק בפלטפורמת האבטחה QRadar עומד על השילוב בין רכיבי הניהול (SIEM), תפעול וניהול הלוגים, ניטור הרשת וניתוח אירועים, ניהול נקודות תורפה, וניהול סיכונים. IBM מציעה את QRadar הן כחבילה להתקנה מקומית, הן ככלי לעבודה בסביבה מבוזרת, והן במתכונת של שירות ענן או שירות מנוהל בעזרת מומחי חטיבת האבטחה שלה. ב- 12 החודשים האחרונים הציגה IBM שורת יכולות חדשות, ובכללן כלי לניתוח התנהלות משתמשים, אפקליציה לניתוח אנליטי מבוסס למידת מכונה, ומערכת ייעוץ אבטחה המבוססת על היכולות הקוגניטיביות של Watson. החברה מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם שותפים חיצוניים באמצעות חנות האפליציות ליישומי האבטחה: QRadar App Exchange – ומציעה גם את כלי Incident Response לאירועי אבטחה Resilient כשירות נוסף למשתמשי QRadar.


לדברי אלון בילורובסקי, מנהל הקבוצה העסקית בחטיבת ה Cognitive Solutions ב- IBM ישראל: "הדו"ח של חברת גרטנר העוסק בשוק האבטחה האנליטית מציב את IBM Security בצמרת התחום והיא פרי השקעתה של IBM בפיתוח והעשרת פלטפורמת QRadar לאורך העשור האחרון. בישראל, פלטפורמת IBM QRadar ממוצבת כמובילת שוק. למעשה, IBM היא היצרן היחיד מהרשימה הקצרה של 3 המובילים שיש לה נוכחות בישראל, לרבות פעילויות מכירות, יעוץ , Services ו-R&D".


מומחי גרטנר מציינים כי IBM חזקה במיוחד בכל הנוגע לתמיכה הן בארגונים בינוניים והן בארגונים גדולים הנדרשים ליכולות ליבה בתחום ה- SIEM. בנוסף, מתאימה המערכת שלה גם למי שמחפשים פלטפורמה אחודה המכסה מגוון רחב של טכנולוגיות ניטור אבטחה ותפעול סביבת אבטחה. הדו"ח ממשיך וקובע כי " QRadar מספק ארכיטקטורה גמישה המסוגלת לתמוך במגוון רחב של סביבות, לרבות אופציות ניטור היברידי המשלבות סביבות מחשוב פנים ארגוניות וסביבות תשתיות ענן כשירות (IaaS)".


"במהלך שלוש שנים האחרונות, עשרות רבות של לקוחות בישראל בחרו במערכת QRadar והיא מוטמעת במגוון מגזרים: פיננסיים, בטחון, תעשיה והייטק, ביניהם מערכות ה-SIEM הגדולות בישראל", מוסיף בילורובסקי. "כמו כן, הגדלנו את היקף השותפים העסקיים ומיישמי הפלטפורמה וכיום אנחנו גם מאפשרים ללקוחות לקבל שירות מנוהל (SIEM as a Service) מ -3 ליבות SIEM שהותקנו אצל ספקי MSSP מובילים בשוק, כגון SecureNET, 2BSecure ו-Experis Cyber תוך מעורבות מרכז מצויינות הסייבר של IBM Security בב"ש. בשנה הקרובה אנחנו מתכננים להגדיל את היצע הפתרונות ואת נתח השוק שלנו לעולמות המחשוב הקוגניטיבי והאנליטיקה, בהתאם דרישות השוק" שצפוי לצמוח בקצב דו-ספרתי".
מומחי גרטנר מצביעים על יכולות השילוב עם מוצרים המוצעים על ידי צד שלישי, באמצעות QRadar App Exchange, ובמיוחד על היכולות האנליטיות הייחודיות לאפליקציות למידת המכונה המשולבות בסביבה של IBM. כך, "מערכת QRadar מציעה תמונה כוללת של מידע בזמן אמת ומידע היסטורי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il