TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זכייה נוספת לסאני תקשורת


סאני
סאני נבחרה כספק יחיד ובלעדי למכשירי סלולר גלאקסי note8 עבור משרדי הממשלה
משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית: "זכייתנו, פעם אחר פעם, במכרזי החשכ"ל מאפשרת לנו להציע למשרדי הממשלה בישראל מגוון רחב של מכשירי סמסונג לכלל השימושים והצרכים. גיוון זה וההיצע הרחב של מכשירים ושימושים מהווה את עיקר כוחה של סאני אל מול מתחרותיה והוא שממצב את סאני בעמדת מובילות"

סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות גאה לדווח על זכייה נוספת במכרז האסטרטגי של החשב הכללי במשרד האוצר לאספקת מכשירי סלולר מתוצרת סמסונג למשרדי הממשלה. על פי תנאי המכרז, סאני נבחרה לשמש ספק יחיד ובלעדי של מכשירי סלולר עבור עובדי משרדי הממשלה, לאחר שהצעתה דורגה ראשונה בין כל המציעים. סאני נבחרה לספק למשרדי הממשלה את מכשיר הדגל של ענקית הסלולר הקוריאנית סמסונג, דגם Galaxy note8 , וכן את מכשירי Galaxy S7 ו-Galaxy A7 pro . היקף ההזמנות בפועל של מכשירי סמסונג מותנה בשיקול דעתם של עובדי משרדי הממשלה השונים ובהתאם לצרכיהם. החברה מעריכה כי נוסף על היוקרה שבזכייה במכרז זה, הרי שקיים בו פוטנציאל עסקי חשוב בשל העובדה שמדובר במוצר הדגל של סמסונג ה-note8.

זו זכייה נוספת של סאני במכרז החשב הכללי במשרד האוצר, לאחר שבשנת 2016 נבחרה כספק זוכה לאספקת דגמי הסלולר S7, 7E, J7 ו-A5 וב-2017 נבחרה לספק את הדגמים דגמי ה-S8 וה-S8+. על פי ניסיון העבר, סאני מעריכה כי הזכייה במכרז החשכ"ל תאפשר להציע את מגוון המכשירים הנמכרים על ידה גם למשפחות העובדים ובאופן זה להגדיל את היקף המכשירים שימכרו ולהרחיב את פעילות השירות והמעבדות הצומחת של סאני.

סאני מדווחת על ביקוש גובר לכלל המכשירים הנמכרים בשנת 2017. כך סאני דיווחה בתשעת החודשים הראשונים של 2017 על הכנסות שהסתכמו ב-828.2 מיליון ש"ח לעומת 691.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של 19.7% שנבע, בין היתר, גם מהשפעת ביטול מיסי הקנייה שנכנס לתוקף בחודש אפריל השנה והביא לגידול בביקושים. ה-EBITDA של סאני בתשעת החודשים של 2017 בנטרול הוצאה חד פעמית הסתכם ב-84 מיליון ש"ח גידול של כ- 139% והרווח הנקי בתשעת החודשים הסתכם לסך של 38.2 מיליון ש"ח לעומת 13.4 מיליון ש"ח אשתקד.

לסאני שיתוף פעולה מלא עם סמסונג העולמית אשר הוביל להגדלת נתח השוק וחדירה למגזרים חדשים ולסגמנטים בתחום הלקוחות העסקיים, ארגוני עובדים ומועדוני צרכנות. סאני, המשמשת כמשווקת המורשה של סמסונג העולמית בישראל בשוק הפתוח, מצליחה להשיג בשוק המקומי נתחי שוק הגבוהים, במונחי כמות מכשירים נמכרת, בהשוואה לנתחי השוק המקובלים בעולם.

סאני תקשורת סלולרית, חברה מובילה בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת סמסונג המספקת פתרון סלולרי שלם ללקוחות, גיבשה בשנה האחרונה אסטרטגיה לתמיכה בשותפי ההפצה של החברה המשווקים את מוצרי סמסונג, והרחיבה את שירותי התמיכה הטכנית והתיקונים הניתנים במסגרת רשת החנויות שבבעלותה. סאני מעריכה כי ההיערכות השיווקית והלוגיסטית וכן חיזוק יכולות הרשת במתן שירות למוצרים יאפשרו להמשיך ולמצות את הפוטנציאל העסקי אותו מזהה החברה בשיווק מכשירי סמסונג בישראל.

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית, מסר "הזכיות העקביות והתכופות שלנו במכרזי החשכ"ל הן הבעת אמון במותג סמסונג, במובילות הטכנולוגית והחווייתית שבמכשירים וברמת השירות והמחויבות של סאני כלפי לקוחותינו. זכייתנו, פעם אחר פעם, במכרזי החשכ"ל מאפשרת לנו להציע למשרדי הממשלה בישראל מגוון רחב של מכשירי סמסונג לכלל השימושים והצרכים. גיוון זה וההיצע הרחב של מכשירים ושימושים מהווה את עיקר כוחה של סאני אל מול מתחרותיה והוא שממצב את סאני בעמדת מובילות. סאני צומחת בעקביות ובמהירות ואנו כבר ערוכים לקראת 2018 וכניסתם של מגוון מכשירים חדשים ואביזרים נלווים מהמתקדמים בשוק הישראלי ונדע למנף זאת לטובת לקוחותינו ולהמשך צמיחה ורווחיות. סאני פועלת להרחבת פעילותה בסגמנטים חדשים ובפרט בתחום ה-B2B ופיתוח פעילות האונליין לשם השגת צמיחה ברת קיימה".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il