TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשורה לעצמאיים בעקבות חוק פנסיה חובה


אפליקציית ROBIN
אפליקציית ROBIN מכווצת ביורוקרטיה של שבועות לדקה
פיתחה סימולטור לחישוב ודיווח של דמי הפנסיה לעצמאיים. הוספת הרכיב לאפליקציה מייתרת את עבודת רואה החשבון וסוכן הביטוח. התהליך הוא 100% דיגיטלי ואורך פחות מ-דקה. עד פיתוח הכלי נדרשו ימים רבים של בירוקרטיה מורכבת.

יוסי ירקוני מנכ"ל ומייסד: "מאז הוחל החוק בתחילת השנה מעטים מ-400 אלף העצמאיים בישראל נערכו והפקידו כספים. החישובים הנדרשים מורכבים עד כדי כך שרבים מוותרים על זכאותם להפקדה בתנאים מועדפים שמזכה בהטבת מס מיידית וחיסכון לעתיד וצפויים לקנס מנהלי. בעזרת הפיתוח החדש שלנו יכול כל עצמאי, מהטלפון הנייד שלו לחשב בתהליך פשוט את ההפקדות הנדרשות והטבת המס האישית שלו עבור כל הפקדה ולבצע ההפקדה מיידית. כל זאת באמצעות תהליך שהוא 100% דיגיטלי האורך פחות מדקה"

אפליקציית הפיננסים ROBIN משנה פעם נוספת את צריכת השירותים הפיננסים בישראל ומשיקה כלי חדש לחישוב הפרשות הפנסיה לעצמאיים וביצוע הפקדה מיידית. מאז הוחל ביישום חוק פנסיה לעצמאיים מתקשים רבים מהם לבצע את החישוב ונעזרים ביועצי מס או רואי החשבון שלהם. באמצעות הכלי החדש, יכולים מעתה עצמאיים והיועצים הפיננסים שלהם לחשב את ההפקדות הנדרשות והטבות המס המתקבלות בעבור כל הפקדה. התהליך הוא 100% דיגיטלי ואורך פחות מ-דקה. עד פיתוח הכלי נדרשו ימים רבים של בירוקרטיה מורכבת.

כיצד עובד הסימולטור החדש?
נכון להיום כל עוסק עצמאי חייב להפקיד לקופת גמל או פנסיה הפקדות בהתאם להכנסות שלו. בעל העסק פונה לרואה החשבון שלו שייתן לו דו"ח על גובה הרווחים וההפקדות שהוא אמור לבצע. לאחר קבלת הדו"ח מעביר העוסק העצמאי את המידע לסוכן ביטוח שיבצע עבורו את ההפקדות בפועל. כעת, באמצעות הסימולטור החדש, חישוב גובה ההפקדה החודשי הנדרש עבורו מתבצע באופן אוטומטי ולאחר מכן מתאפשר ביצוע ההפקדות, במעמד ההמלצה. בנוסף ניתן לצפות בגובה הטבת מס שמוענקת.

לדוגמה אם עצמאי מרוויח 200,000 בשנה, הוא ישלם מס בגובה 34 אלף ₪. במידה והוא יפקיד 42 אלף ₪ 33 לקופת גמל או קרן פנסיה ועוד 9 אלף ₪ לקרן השתלמות הוא יהיה זכאי להטבות מס של 11 אלף ₪ מה שמקטין את חבות המס מ-23 אלף ₪.

יוסי ירקוני מנכ"ל ומייסד: "מאחר ועוסקים עצמאים רבים הניצבים בפני חובת הפקדה טרם הפקידו עשרות אלפי שקלים, החלטנו ברובין לשתף פעולה עם אחד הבנקים למתן אשראי נוח, ומהיר כדי שיוכלו להימנע מקנסות ולנצל את מלוא הטבות המס האפשרויות"

הפנסיה החדשה לעצמאיים – עבודה חלקית של המחוקק
כ-400 אלף עצמאיים פועלים בישראל. החל מינואר 2017, מחויב כל עצמאי להפריש למוצר חיסכון פנסיוני (כלומר קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל) סכומים מוגדרים בהתאם לרמת ההכנסה שלו, עד מחצית השכר הממוצע כלומר תקרה של 4.5%. על ההפרש ועד לשכר הממוצע יפקיד 12.55%. מעבר לשכר הממוצע ההפרשה היא רשות.

כל עצמאי מגיל 21 ועד 60, שפעיל כעצמאי למעלה מחצי שנה, חייב על פי החוק החדש להפקיד לחיסכון פנסיוני. עצמאיים בישראל מתמודדים עם קשיים רבים, הם נאבקים באופן יומיומי על מנת לפרנס את משפחתם. מולם עומדת מערכת ביורוקרטית מורכבת: תנאי שוק, מוסר תשלומים לקוי, תשלומים גבוהים למיסים ולביטוח לאומי.

עד חקיקת החוק החדש המציאות הביורוקרטית גרמה לכך שחלק גדול מהעצמאים פשוט לא חסכו עבור העתיד שלהם. לא באמצעות קרן פנסיה ולא בשום דרך אחרת. אם עד אז דחקו העסקים את הטיפול בפנסיה שלהם הצידה בטוענות שונות, החוק החדש עוד הטיל סנקציות כספיות במידה ולא ימולאו. בפועל רבים דוחקים את הטיפול בו לסוף השנה ועומדים בפני שוקת כלכלית שבורה ואף קריסה.

אודות ROBIN
רובין הינו סטארט אפ ישראלי המציע לראשונה פתרון מהפכני, יעיל ופשוט, המבוסס על אלגוריתם ייחודי, לתכנון, ניהול ושדרוג כספי הפנסיה, הביטוח והחיסכון. האפליקציה אוספת עבור המשתמש את כלל נתוני הפנסיה שלו, בעזרת המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר ומנפיקה עבור המשתמש, בלחיצת כפתור, את מצבו הפיננסי, בממשק נוח, יעיל ומהיר תוך הצעות לחסכון מידי המגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים לכל לקוח. האלגוריתם הייחודי, הפועל במכשירים ניידים, מנחה אלגוריתם רב ממדי המשווה את ההצעות הקיימות בשוק לצרכיו האישיים של המשתמש בצורה אובייקטיבית נטולת אינטרס. בשונה ממנועים הקיימים בשוק, רובין אינה קשורה לספק ביטוח ואינה סוחרת בנתונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il