TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדוור: בעקבות הצהרת הנשיא טראמפ על ירושלים כבירת ישראל - חשש למתקפת האקרים


רדוור
חברת הסייבר הישראלית מתריעה כי נתקבלו סימנים על מתקפה של ארגון אנונימוס כנגד אתרי ממשלה בארץ ובארה"ב
בעקבות הכרזת נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ על ירושלים כבירת ישראל, בתחילת חודש דצמבר, נתקבלו בחברת הסייבר הישראלית רדוור סימנים כי קבוצת ההאקרים אנונימוס מתכננת מתקפה על אתרי הממשלה ואתרים אינטרנט אחרים בארץ ובארה"ב. רדוור פרסמה הודעת התרעה מיוחדת בנושא.

בעקבות ההכרזה של הנשיא טראמפ, מציינים ברדוור, הכריזו קבוצות אנטי-אמריקאיות ואנטי-ישראליות כי הן תפתחנה במתקפות כנגד כל אתרי האינטרנט הנחשבים כישראלים, כמו גם כנגד אתרי ממשל אמריקניים. קבוצות ההאקרים "אנונימוס", קוראות בהודעה שלהן להאקרים ברחבי העולם להצטרף אליהן למבצע הנוכחי. לפי רדוור, בשנים האחרונות, עברה הרשת בישראל סדרה של תקיפות מתונות, שפגעו בעיקר באתרי אינטרנט לא מאובטחים של עסקים קטנים ובינוניים.

עוד עולה מהודעת רדוור, כי פעילי אנונימוס פרסמו גם רשימות של שמות דוא"ל וסיסמאות של עובדי ציבור ישראלים מאתרי אינטרנט נגישים שונים. אחד החששות העיקריים בתוכנית המתקפה של ההאקרים הם היעדים המוצהרים של המתקפה. ברדוור מציינים כי משום שגופי הממשלה הגדולים בדרך כלל מוגנים בצורה מספקת, אנונימוס נאלץ לבסוף למקד את המתקפות שלו על עסקים קטנים ובינוניים, בכדי להגיע להישגים.

בין המתקפות שלגביהן מזהירה רדוור נמצאות מתקפות של הזרקת קוד SQL (או: SQL Injection), השחתה של אתרים על ידי פריצה אליהם והחלפת המראה שלהם (Defacement), הזרקה – על ידי חדירה לתוך האתרים והשגת הרשאות לבצע שינויים בתוכם וגניבת מידע. כמו כן, צפויות מתקפות מניעת שירות (DDoS), שדרכן מציפים ההאקרים את כתובת האתר בבקשות שירות ובכך מובילים לנפילתו. החברה פרסמה בהודעתה סדרה של הנחיות לגבי הדרך להתמודד עם המתקפות הצפויות.

אודות רדוור:
רדוור (נאסד"ק: RDWR), הינה גוף מוביל ברחבי העולם לפתרונות אספקת יישומים וכן אבטחת סייבר עבור מרכזי נתונים וירטואליים בענן ומוגדרי תוכנה. מגוון הפתרונות המוכרים והמוערכים של החברה מבטיחים שמירה על רמת שירות ביישומים קריטיים לעסקים, תוך מקסום יעילות ה-IT. הפתרונות של רדוור מאפשרים למעל לכ-10,000 ארגונים וספקים ברחבי העולם להתאים את עצמם במהירות לאתגרי השוק, לשמור על הרציפות העסקית ולמקסם את הפרודוקטיביות תוך שמירה על עלויות נמוכות. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.radware.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il