TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Allcloud גייסה 3 מיליון דולר להאצת התרחבותה ורכישת חברות בחו"ל


Allcloud
Allcloud מוכרת באירופה באמצעות שני סניפים בברלין ובמינכן ובנוסף, בבעלותה מרכז פיתוח ברומניה

Allcloud, החברה המובילה בתחום פתרונות הענן לארגונים העסקיים, השלימה גיוס של 3 מיליון דולר. את הגיוס הובילו משקיעים מארה"ב ואליהם הצטרפו כל בעלי המניות הקיימים.


Allcloud, השותף הגדול והבכיר של AWS ו- Salesforce בישראל, צמחה בשנה האחרונה בכ-40%. לחברה למעלה מ-1300 לקוחות ובשנה האחרונה התווספו אליהם דואר ישראל, משרד האוצר, סלקום, אמדוקס, HPE, נייס ורבים אחרים.


Allcloud מוכרת באירופה באמצעות שני סניפים בברלין ובמינכן ובנוסף, בבעלותה מרכז פיתוח ברומניה.
בכוונת החברה להרחיב את פעילותה לשוק האמריקאי באמצעות רכישות ובימים אלו היא בוחנת מספר הזדמנויות רכישה של חברות בארה"ב. את מהלך ההתרחבות עושה Allcloud בשיתוף Salesforce ו-AWS המעוניינות בהפיכת Allcloud לאינטגרטור בינלאומי מוביל.


Allcloud מציעה ללקוחותיה את פתרונות הענן הנמצאים בחזית הטכנולוגית העולמית וביניהם ניתן למצוא בנוסף גם את Google, Zuora ועוד רבים אחרים. לאחרונה הקימה Allcloud יחידה חדשה שמתחמה במערכת הERP של NetSuite. את היחידה מובילה הילה כהן, בעלת נסיון רב בישום מערכות NetSuite.
רונית רובין מנכ"ל Allcloud מסרה כי הגיוס ישמש את החברה לרכישות בעיקר בשוק האמריקני.


 "היום בשוק הישראלי כל ארגון המעוניין להשתמש באחד ממרכיבי הענן יודע ש-Allcloud חייבת להיות בתמונה כדי שהמעבר לענן יתבצע בצורה המקצועית והחלקה ביותר. אנו נמצאים כעת במגמת התרחבות לשווקים הבינלאומיים בעיקר לזה האמריקני על מנת לנצל את היכולות המקצועיות של עובדי והנהלת החברה".


יוסי פרנקל, מייסד החברה ונשיאה, מסר כי "בגרמניה התחלנו את הפעילות לפני כשנה והצלחנו בסיוע פעיל של שותפינו מאמזון לגייס מספר לקוחות ולייצר פעילות משמעותית בשוק הגרמני, כעת פנינו לשוק האמריקני שם בכוונתנו לרכוש חברה או מספר חברות בתחומי הפעילות שלנו כדי להמשיך ולהרחיב את צמיחת החברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il