TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומסק תפיץ את פתרונות חברת Radware בישראל


רדוור
רדוור מפתחת פתרונות אבטחת מידע, ומספקת מגוון מוצרים להגנה מפני איומי סייבר ברשת
חברת רדוור הודיעה כי חתמה לאחרונה על הסכם הפצה עם חברת קומסק הפצה, מקבוצת קומסק. במסגרת ההסכם תפיץ קומסק את כלל מוצרי ופתרונות רדוור בשוק המקומי.

רדוור מפתחת פתרונות אבטחת מידע, ומספקת מגוון מוצרים להגנה מפני איומי סייבר ברשת.
בנוסף למוצרים המותקנים באתר הלקוחות, מספקת רדוור גם שירותי ענן מסוג WAF ו DDoS.
היתרון הבולט של רדוור מתבטא ביכולת של שילוב שירותי הענן עם מכונות המותקנות בחצר הלקוח. הטכנולוגיה הייחודית של רדוור מאפשרת הגנה אדפטיבית, רציפה ואוטומטית בזמן אמת, באמצעות יכולת למידת התעבורה בארגון.

על פי Gartner ו – Forrester רדוור הינה מובילת שוק. לרדוור ישנן יכולות נוספות בעולמות ה Cyber והתקשורת כגון: Global CDN Service, Cloud Web Acceleration Service , SSL Inspection Authentication GW ועוד.

לדברי ניר בר-אלי, מנכ"ל חברת קומסק הפצה: "שיתוף הפעולה עם חברת רדוור מהווה חיבור אסטרטגי לשתי החברות. נעבוד במשותף על מנת להרחיב את מעגל השותפים העסקיים, בתחומי
ה-Enterprise SME, SMB וכן במטרה להגדיל את נפח המכירות ושיתופי הפעולה עם הלקוחות בשוק הישראלי."

לדברי בני חייק, מנהל שותפים עסקיים ישראל ברדוור: "שיתוף הפעולה בין החברות ישלים רבדי אבטחה נוספים נוכח איומי הסייבר המתגברים. הבחירה בקומסק כנציגת רדוור הינה בחירה טבעית לאור הותק והמקצועיות העשיר שהיא צברה לאורך השנים."

אודות קבוצת קומסק
קבוצת קומסק הינה החברה המובילה והוותיקה בישראל בתחום הפצת פתרונות אבטחת מידע וניהול סיכונים. הקבוצה מונה את קומסק ייעוץ המתמחה במתן ייעוץ אבטחת מידע לארגונים וקומסק הפצה המתמחה בהפצת מוצרי אבטחת מידע של היצרנים המובילים בתחום.
קבוצת קומסק מעסיקה למעלה מ-140 עובדים ומומחי אבטחת מידע. הקבוצה מחזיקה משרדים פעילים בישראל, באנגליה ובהולנד, היא פעילה ב- 5 יבשות מבצעת פרויקטים עבור 700 לקוחות, המשתייכים לכל המגזרים: פיננסים ושוק ההון, טלקום, תעשייה, בריאות, היי-טק ומוסדות ציבוריים.
הקבוצה עובדת מול כלל הסיגמינטים והלקוחות Enterprise, SME, SMB.

אודות חברת רדוור
רדוור) (NASDAQ: RDWR היא מובילה עולמית של פתרונות ליישומים ) Application delivery ( ולאבטחת סייבר עבור מרכזי נתונים וירטואליים ,מבוססי תוכנה וכן כאלה הנמצאים בענן.
מגוון הפתרונות שלה מבטיח רמת שירות גבוהה עבור יישומים קריטיים לארגון, תוך מקסום יעילותה- IT.
הפתרונות של רדוור מוטמעים בלמעלה מ 10,000- לקוחות ארגוניים וחברות טלקום ברחבי העולם ומסייעים להם להסתגל לאתגרי השוק במהירות, לשמור על רציפות עסקית ולהשיג יעילות מקסימלית, תוך שמירה על עלויות נמוכות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il