TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: טבע – עדכון בעקבות הודעה על תוכנית התייעלות


אופנהיימר
ממשיכים לדרג את מניית TEVA בהמלצת Perform
ביום חמישי האחרון הודיעה טבע (TEVA) על תוכנית התייעלות בהיקף של 3 מיליארד דולר עד ל-2019. היקף הקיצוצים הפתיע את המשקיעים ומניית החברה הגיבה בעלייה של כ-18% ביומיים האחרונים. אנו מעריכים כי קיים סיכון כי טבע תיתקל בקשיים ביישום התוכנית ובנוסף, מעריכים כי העלייה החדה במנייה כבר מתמחרת את המצב. להערכתנו, טבע תתקשה לייצר צמיחה בשנים הקרובות, בשל התחרות הגנרית לקופקסון 40 מ"ג והאתגרים בפעילות החטיבה הגנרית בארה"ב. טבע תמשיך להיות מאופיינת בצמיחה נמוכה ובמינוף גבוה ולכן, אנו מותירים את דירוג מנייתה על Perform נייטרלי.

· הנהלת טבע החדשה, בראשות המנכ"ל קר שולץ, הודיעה על תוכנית התייעלות בהיקף של 3 מיליארד דולר, כך שההוצאות התפעוליות שלה ב-2019 צפויות להסתכם בכ-13 מיליארד דולר. חלק ניכר מהקיצוצים יגיע דרך פיטורים של 14 אלף עובדים, למעלה מ-25% מכוח האדם של החברה. התוכנית צפויה לכלול הוצאה חד פעמית של לפחות 700 מיליון דולר, בעיקר בשל פיצויי פיטורים, שתירשם בתוצאות 2018. בנוסף, החברה הודיעה על השהיית הדיבידנד על המניות הרגילות, שעמד על 8.5 סנט לרבעון. הנהלת טבע מעריכה כי תשיג כמחצית מהיקף הקיצוצים הצפוי כבר ב-2018.

· הנהלת טבע אף ציינה כי תבצע אופטימיזציה של תיק המוצרים הגנריים, שתכלול תמחור מחדש של חלק מהמוצרים וסגירה של חלק מפעילויות. אנו מעריכים כי למהלך זה תהיה השפעה שלילית על שורת ההכנסות של החטיבה, כשבנוסף לא ברור כיצד תתקבל העלאת מחירים על מוצרים מסויימים באווירה הנוכחית בשוק הגנריקה האמריקאי.

· החברה ממשיכה בתהליך ההשקה של התרופה Austedo, המיועדת לטיפול ב-Huntington Disease וב-Tardive Dyskinesia, ומתכוננת גם להשקה של ה- Fremanezumab לטיפול במיגרנה – שתי תרופות שאמורות לפצות במידה מסויימת על אבדן הרווחים מהקופקסון, לצד התחרות לתרופות ה-Proair וה-Treanda. אנו מעריכים כי התרופות החדשות לא יתרמו משמעותית לתוצאות החברה בטווח הקרוב.

· השהיית הדיבידנד חוסכת לטבע תשלום שנתי של כ-350 מיליון דולר ולכן, מספקת לחברה מרווח נשימה בהיבט של תזרים המזומנים. עם זאת, אנו מתקשים לראות את טבע יורדת מרמת מינוף (Net Debt/EBITDA) של מתחת ל-4 עד ל-2020.

· אנו מעלים את תחזיותנו ל-2018 בעקבות תוכנית הקיצוצים של החברה. תחזית הרווח הנקי למנייה ב-2018 עולה מ-2.72 דולר ל-3.29 דולר, כאשר התחזית ל-2019 עולה מ-2.73 דולר ל-4.37 דולר, בנוסף להעלאת תחזיות הרווח לשנים 2020-2022 בכ-1.7 דולר בכל שנה. עם זאת, גם בהתחשב ביישום תוכנית ההתייעלות, מניית TEVA נסחרת במכפיל EV/EBITDA של 9.4 ל-2018, פרמייה בהשוואה לחברה הדומה ביותר לטבע, מיילן (MYL), שנסחרת במכפיל 8.5 לשנה זאת. בהתחשב בתשואה של כ-60% מאז התחתית של תחילת נובמבר, אנו רואים במניית החברה פרופיל סיכון-סיכוי פחות אטרקטיבי ומאמינים כי מחירה הנוכחי מגלם לא מעט אופטימיות. לכן, אנו ממשיכים לדרג את מניית TEVA בהמלצת Perform.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il