TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוסייט מדווחת על הצלחת ניסוי קליני שלב I/II בתרופת BST-236 לטיפול בחולי לוקמיה חריפה


ביוסייט
תוצאות הניסוי הוצגו בתחילת השבוע בכנס השנתי של איגוד ההמטולוגים האמריקאים (ASH)
ביוסייט (BioSight), חברת פיתוח תרופות המתמקדת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות לטיפול ממוקד בסרטן, מדווחת על תוצאות סופיות חיוביות בניסוי קליני שלב I/II בתרופת ה- BST-236 (לשעבר Astarabine) בחולי לוקמיה חריפה. התוצאות, אשר הוצגו על ידי ד"ר צילה צוקרמן מהמרכז הרפואי רמב"ם בתחילת השבוע בכנס השנתי של איגוד ההמטולוגיה האמריקני (ASH) שנערך באטלנטה, הראו בטיחות ויעילות בשימוש ב-BST-236 בחולי לוקמיה חריפה. ביוסייט נערכת להתחלת בניסוי קליני רב מרכזי שלב IIb בחודשים הקרובים.

הניסוי הנוכחי נערך במרכזים הרפואים רמב"ם וסורסקי תל-אביב ובמסגרתו טופלו 26 חולי לוקמיה חריפה, מתוכם 14 חולי לוקמיה מילואידית חריפה (AML) ו-2 חולי חולי לוקמיה לימפוציטית חריפה (ALL) אשר בהם ניתן BST-236 כטיפול קו ראשון. חולים אלו הינם חולים קשים במיוחד, בגיל חציוני של 78 שנים (70-90) ומאפיינים פרוגנוסטים קשים במיוחד המאופיינים בתוחלת חיים של מספר שבועות עד חודשים בודדים בלבד ממועד איבחון המחלה. מכיוון שחולים אלו רגישים במיוחד לתופעות הלואי של התרופות הקיימות, הם נשארים לרוב ללא מענה טיפולי מספק. BST-236 הראה בטיחות גבוהה גם באוכלוסיית חולים זו, ללא תופעות לוואי של נזק מוחי, אי-ספיקת כליות או פצעים במערכת העיכול, תופעות המאפיינות את התרופות הקיימות והמסכנות את חיי החולים ומונעות את הטיפול בהם. בטיחות זו אפשרה מתן של מינונים גבוהים במיוחד של BST-236, עד 6 גר/מ"ר/יום במשך 6 ימים רצופים, והובילה לשיעור תגובה הגבוה פי 2-3 משיעור התגובה הידוע של הטיפולים הקיימים, בהם מופחת מינון התרופות מחשש לתופעות הלוואי: 6 חולים (5 מתוך 11 חולי AML ראשוני או משני לתסמונת מיאלודיספלסטית ו-1 מתוך 2 חולי ה ALL) הגיבו לטיפול, 5 מהם באופן מלא ומתמשך. בנוסף, משך החיים של החולים שהגיבו הינו עד כה בין 6.5 ומעל 20 חודשים (המעקב עדיין נמשך), לעומת משך חיים חציוני של 2.9 חודשים בחולים שלא הגיבו לטיפול. יודגש כי הגיל החציוני של החולים שהגיבו הוא 80, והם נכנסו לניסוי עם מאפיינים פרוגנוסטים גרועים ביותר.

בהמשך לתוצאות החיוביות בניסוי זה, ביוסייט נמצאת בשלבי הכנה מתקדמים לקראת ניסוי קליני רב מרכזי שלב IIb אשר יתקיים ב-15 מרכזים בארה"ב ובישראל וצפוי לכלול 65 מטופלים בגילאי 75 ומעלה. הניסוי צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2018.

ד"ר רות בן יקר, מנכ"לית ביוסייט, אמרה: "אנו שמחים וגאים מאוד בתוצאות החיוביות שהושגו בניסוי שלב I/II ב- BST-236 בחולי לוקמיה חריפה. כימותרפיה מהווה, כיום ובעתיד הנראה לעין, את עיקר הטיפול עבור חולי הלוקמיה החריפה. בגלל רעילות הטיפול הקיים, החולים בהם טיפלנו, המהווים כיום כשליש מחולי הלוקמיה החריפה, אינם יכולים לשאת את הטיפול הכימותרפי כיום ולכן נשארים ללא מענה טיפולי ראוי. תוצאות הניסוי והתגובות החיוביות שקיבלנו מבכירי ההמטולוגים בעולם מהוות חיזוק לכך ש BST-236 יוכל להציע מענה טיפולי יעיל ובטוח עבור חולים אלו".

אודות BST-236:
BST-236 הינו מולקולה חדשה ומוגנת פטנט המהווה קדם תרופה (pro-drug) לתרופת הכימותרפיה ציטרבין. הציטרבין משמש מזה 40 שנה כמרכיב עיקרי בחולי לוקמיה חריפה, אך שימושו מוגבל ואף נמנע בחולים רבים עקב המערכתית הרעילות הקשה הנלווית לפעילותו. BST-236 משחרר את הציטרבין בתוך תאי המטרה ובכך נמנעת רעילות ותופעות לואי מערכתיות מסכנות חיים, ומתאפשר טיפול בטוח ויעיל בחולי לוקמיה, כולל בחולים מבוגרים המהווים כיום כשליש מכלל החולים במחלה קשה זו.

אודות ביוסייט:
ביוסייט, המנוהלת על ידי ד"ר רות בן יקר, היא חברת פיתוח תרופות שהוקמה על ידי ד"ר סטלה גנגרינוביץ'. החברה מתמקדת בפיתוח תרופות חדשניות לטיפול ממוקד בסרטן. המוצר המוביל של החברה הוא BST-236 אשר נמצא בשלבי פיתוח קליניים לטיפול בלוקמיה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il