TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרודוור רכשה את הפעילות העסקית של AXPERTS בתחום ה- ERP


פרודוור
מציעה פתרונות תוכנה מבוססי דיינמיקס לורטיקל של ניהול נכסים מניבים
פרודוור (Prodware) ו-AXPERTS הודיעו על חתימת הסכם, במסגרתו רכשה פרודוור את הפעילות העסקית של AXPERTS (עובדים + לקוחות) בתחום ה- ERP.

AXPERTS היא שותף יישום של ,DYNAMICS AX הפעילה משנת 2009. את החברה הקימו חיים עובדיה ואיתן שירן, שנחשב לאחד מבכירי ומקצועני המיישמים של Dynamics AX בישראל. במהלך שנות פעילותה, זכתה AXPERTS בחוזי ענק ויישמה מערכות AX בחברות כגון: אמות, מבנה תעשיה, רוקר, ליאור חשמל, כנס אינטרנשיונל ועוד.

חברתProdware (פרודוור) ישראל, מקבוצת Prodware העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics הקימה בשנת 2016 יחידה עסקית המתמחה בפתרונות לניהול נכסים ומנוהלת על ידי נאווה שבתאי. כמו כן רכשה את חברת דרימסטק בעלת מערכתDreams מבוססת מג'יק שהינה מערכת ייעודית לניהול נכסים, בעלת ידע עמוק בתהליכים הנדרשים ובסיס לקוחות רחב והשקיעה מיליוני שקלים בפיתוח מערכת מידע מבוססת Dynamics NAV לעולם הנכסים המיועדת לעסקים בינוניים.

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל מוסר כי: "הרכישה של AXPERTS הינה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו למצב את פרודוור כמובילת שוק באספקת פתרונות תוכנה מבוססי דיינמיקס לורטיקל של ניהול נכסים מניבים" ומוסיף: "בשנת 2015 זיהינו צורך משמעותי בקרב חברות אשר מנהלות נכסים, לפתרונות תוכנה בארכיטקטורה וטכנולוגיה עדכנית, אשר יחליפו את הטכנולוגיה המיושנת משנות ה-80. החלטנו להיות שחקן משמעותי בשוק, להשקיע בפיתוח ליין של פתרונות לניהול נכסים מבוססים טכנולוגיה חדשנית ולספק מענה לדרישות השוק.

לאור ההצלחה, החלטנו להעמיק את אחיזתנו בשוק וזאת על ידי רכישת AXPERTS, החברה המובילה בארץ ליישום פתרונות תוכנה לניהול נכסים מניבים ללקוחות בינוניים וגדולים. AXPERTS המייצגת בישראל את הפתרון Flex Property של חברת CGI, הינה בעלת ידע וניסיון ביישום מערכתERP בקרב ארגוני נדל"ן גדולים. מערכת Microsoft Dynamics AX בשילוב Flex Property מאפשרת ניהול של כלל סוגי הנכסים הן לשוכרים והן למשכירים ומספקת לארגון פתרון מחשובי מקיף ומעמיק לכלל התהליכים הנדרשים וכן מענה מלא לדרישות החוק.

פרודוור תמשיך לפתח את תוכנת ה- DREAMS מבוססת NAV לעסקים קטנים ובינוניים ולתמוך ב- AX עם FLEX לחברות גדולות. אנחנו רואים בשני הפתרונות מוצרים משלימים שדרים בכפיפה אחת זה לצד זה ומיושמים על ידי קבוצת יישום אחת שחולקת ניסיון מצטבר וידע".

איתן שירן מנכ"ל AXPERTS: "אנו שמחים על ההזדמנות להנגיש מערכת מאוד מתוחכמת ומתקדמת

לשוק הישראלי, המאפשרת למקבלי ההחלטות בארגון לצפות בנתונים בזמן אמת וזאת על בסיס רישוי חודשי, אשר חוסך את עלויות התשתית, גיבוי,DR ואבטחה בארגון, או על בסיס רכישת רישיונות בשיטה המקובלת עד כה.

החבירה לחברת פרודוור המומחית בתחומה, תעביר את המסר לחברות הגדולות במשק (אשר משקיעות סכומים לא מבוטלים בתשתיות תוכנה וחומרה מיושנות, מתוך הכרה שהמעבר למערכת מתקדמת מסוגה תהיה כרוכה בעלויות עצומות), שקיימת אלטרנטיבה בעלות נמוכה משמעותית ומשך יישום קצר ממה שהכירו עד כה, עם יכולות, טכנולוגיה ועומק מערכת שלא נראו עד כה בישראל".

אודות Prodware
Prodware הינה חברת ציבורית בינלאומית (Euronext: ALPRO) המתמחה ביישום והטמעת מערכות מידע מבוססות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט. ל- Prodware ניסיון רב אשר נצבר באמצעות למעלה מ- 1,250 פרויקטים ברחבי העולם. Prodware היא שותף ה- Dynamics הגדול של מיקרוסופט ב- EMEA וחברה קבועה בעשר השנים האחרונות במועדון ה- Inner Circle היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופטDynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. ל- Prodware מעמד ייחודי של GSI (Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט.
Prodware ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט בשוק הישראלי ומפיצה בלעדית של מערכות ERP של מיקרוסופט המותאמות לשוק הישראלי. Prodware מעסיקה בישראל למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות מידע, ניהול קשרי לקוחות ,ERP ,SharePoint ,Enterprise mobility תשתיות ענן ואבטחת מידע. Prodware מנוהלת בישראל על ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות Prodware שיישמו מערכות :ERP דוראד, ISS ישראל, 888 , H&M, הולמס פלייס, פוינטר, פקר פלדה, חד אסף, סודקסו, דליה אנרגיה, בקרה גבע, סופלקס, א.ר.י כפר חרוב ועוד. לקוחות Prodware שיישמו מערכות :CRM איקאה, טבע, אלדן, נ.ת.ע, כתר, להבות, מאיר, אקסלנס, בינת, המשרד לקליטת עלייה, עיריית תל אביב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il