TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר


אופנהיימר
וארוניס - תחילת סיקור בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 57$
אנו מתחילים לסקר את חברת וארוניס (VRNS) , ספקית ישראלית של פתרונות אבטחת מידע, בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 57$. החברה נוסדה ב-2004 ומתמחה בניהול וניטור מידע לא מובנה (unstructured data) בארגונים, ומאפשרת מעקב שוטף וגמיש אחר הרשאות גישה למידע קריטי לצורך עמידה בדרישות הרגולציה הפנימית והחיצונית ומניעת חדירות בלתי חוקיות למידע ארגוני, כולל מתקפות ransomware שצוברות לאחרונה תאוצה בעולם העסקי. פתרונות וארוניס מספקים קשת רחבה של יכולות ללקוחותיה, ובכך מציבים את החברה בעמדה תחרותית חזקה, המאפשרת צמיחה גבוהה לשנים הקרובות.

להערכת חברת מחקר IDC, כמות הדאטה בעולם גדלה בקצב שנתי ממוצע של 33%, וצפויה להגיע להיקף עצום של 180 זטה בייט (טריליון גיגה בייט) בשנת 2025. מתוך מידע זה, כ-80%-90% שייך לדאטה לא מובנה, unstructured data, הנוצר על ידי בני אדם באמצעים רבים, כולל מסמכי וורד, אקסל, פאוארפוינט, הודעות טקסט וכו'. ככל שכמות הדאטה גדלה באופן אקספוננציאלי, כך עולה גם הדרישה למעקב אחר השימוש במידע ובניהול הרשאות המשתמשים.

הדרישה בניהול המידע הארגוני עלתה מדרגה נוכח מתקפות ה ransomware כגון WannaCry ו Petya ובכך הובילה למודעות הארגונים לסוגיה זו ולהגדלת תקציבים לאבטחת מידע פנימית. בנוסף, עולה הלחץ על הארגונים מצד הגופים הרגולטוריים, הדורשים להגן על מידע רגיש, לדוגמה רגולציית GDPR הצפויה להכנס לתוקף באירופה החל ממאי 2018, עם הטלת קנסות כבדים בגין ליקויים במערך אבטחת הנתונים.

חברת וארוניס בנתה לאורך שנים פלטופרמת אבטחת מידע המכונה Metadata Framework, המאפשרת יישום מהיר של מעקב אחר מצב ההרשאות והגישה לנתונים שונים בתוך ארגון, זרימת מידע בתוך הארגון והחוצה ופעילות חריגה בשימוש במידע. פתרון זה מספק מענה לארגונים המעוניינים לחזק את מערך אבטחת מידע בתוך הארגון ולמנוע מתקפות ופעילות זדונית, כגון ransomware או ריגול תעשייתי.

פתרונות וארוניס מתאימים לכל סוגי הארגונים, אך החברה מתמקדת בארגונים גדולים עם מעל 100 עובדים. להערכת חברת מחקר גרטנר, שוק אבטחת נתונים (DCAP - data-centric audit&protection) מוערך בכ-1.2 מיליארד דולר וצומח בקצב שנתי של כ-20%, אך להערכתנו שוק היעד הפונציאלי עבור וארוניס הנו גדול יותר, וצפוי להגיע לכ-15 מיליארד דולר בשנת 2021.

חברת וארוניס מספקת את פתרונותיה לכ-6,000 לקוחות ב-75 מדינות, כשאף לקוח אינו עולה על 10% מהכנסות. החברה מציגה מומנטום חזק בפעילותה, ולהערכתנו תציג הכנסות של 210.5 מיליון דולר ב-2017 (צמיחה שנתית של 28%), של 251 מיליון דולר ב-2018 (צמיחה של 19%) ושל 289 מיליון דולר ב-2019 (צמיחה של 15%), עם שיעורי רווח גולמי מעל 90% ושיפור בשיעור הרווח התפעולי מ-2.5% ב-2017 ל-7% ב-2019 (הערכה שעשויה להיות שמרנית). אנו מתחילים לסקר את מניית VRNS בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 57$, המבוסס על מכפיל 5.6 לתחזית הכנסות 2019 (בתוספת מזומנים נטו של 128 מיליון דולר). מכפיל זה משקף פרמיה לעומת מכפיל המכירות הממוצע של 3.7 במגזר אבטחת המידע, הנובעת משיעורי צמיחה גבוהים של החברה ומפוטנציאל ניכר לצמיחה בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il