TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האקתון UX למען מידע ציבורי חופשי


אלעד מערכות
נטקראפט מקבוצת אלעד קיימה אירוע טכנולוגי שמטרתו פיתוח ואיפיון פתרונות חדשים להנגשת המידע הציבורי

נטקראפט, סוכנות ה- UX המובילה בישראל מקבוצת אלעד, קיימה האקתון (מרתון טכנולוגי) שמטרתו איפיון ממשק חדשני שינגיש מידע לציבור הרחב באופן הפשוט והנוח ביותר. האירוע התקיים ביוזמת המעבדה לחדשנות המדיה (miLAB) של המרכז בינתחומי הרצליה, ובשיתוף פעולה הדוק עם עם נטקראפט, הסדנה לידע ציבורי והתנועה לחופש המידע.

המשתתפים חולקו מראש למספר צוותים שעבדו יחדיו על אפיון ממשק חדשני העושה שימוש במידע מתוך המאגרים שהוצגו עבורם. הצוותים עשו מחקר מקדים ולאחר כמה ימים התקיים האקתון ובו הם יצרו את התוצרים הסופיים.

באירוע עצמו עבדו המשתתפים שעות רבות ואינטנסיביות בזמן שהמנטורים והשופטים עברו בין השולחנות עזרו ובחנו את הפרויקטים. לאחר השקעה רבה והרבה פיצות, שתייה קלה ומתוקים נבחר הפתרון של רויטל ורשבסקי, דניאל סלבין ודן פולק, סטודנטים לתואר ראשון במרכז הבינתחומי, כפתרון הזוכה. השלושה פיתחו את האפליקציה MyKnneset המבוססת על מאגר המידע של אתר הכנסת הפתוחה וכיכר המדינה ופועלת בדומה לאפליקציית ההיכרויות טינדר. MyKnneset חושפת את קהל הבוחרים למפלגות וחברי הכנסת שהכי מומלץ להם לבחור בהתאם לאג'נדות שלהם. המשתמשים יכולים לעשות Swipe לצד ימין (Like) או שמאל (Unlike) ולקבל פידבק בהתאמה.

עופר הולצמן, סמנכ"ל UX בנטקראפט מקבוצת אלעד: "לאחר ההצלחה של ההאקתון הקודם שביצענו השנה, הוחלט להמשיך ולקיים אירועים מהסוג הזה כאשר כל אירוע ישים דגש על תחום אחר בחיי הקהילה בישראל. בעולם דיגיטלי של כמויות מידע עצומות הופך המידע ללא מאורגן, מבולגן ולא נגיש, ולכן ישנו צורך ממשי לסדר אותו בצורה שתציג לציבור הרחב את כל מה שהם צריכים לדעת. אנו שמחים לעזור, לתרום ולפתח וגאים בתוצרים הנהדרים שהפיקו כאן המשתתפים".

אודות נטקראפט
נטקראפט מקבוצת אלעד, הינה סוכנות UX מובילה אשר נוסדה בשנת 2001 ומונה מעל 50 מומחים העוסקים בתחומי המחקר, אסטרטגיה, אפיון, עיצוב, פיתוח וניהול פרויקטים. החברה מהווה גורם מהותי בפיתוחם של מאות מוצרי תוכנה, אתרים, אפליקציות מובייל וממשקים שונים בחברות המובילות במשק.
לאתר החברה: netcraft.co.il


אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות היא חברת התוכנה והדיגיטל המובילה בישראל ובין הוותיקות מבין חברות האינטגרציה בישראל. אלעד מספקת שירותי IT מקיפים, טרנסופרמציה דיגיטלית, שירותי מיקור חוץ וייעוץ לחברות ולגופים המובילים בישראל. לאלעד מערכות הון אנושי המונה כ- 1000 עובדים אשר מלווים את מאות לקוחות החברה ביישום פתרונות מגוונים וחדשניים.

לאתר החברה: http://www.elad.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il