הפוך לדף הבית | כלים לבעלי אתרים | תכנה לניתוח טכני | פורומים | חיסכון בעמלות מסחר | מניות מומלצות | אודות טלנירי | צור קשר |
מבצעיםחדשותגידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023מערכת טלנירי | 28/9, 20:19 פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצורמערכת טלנירי | 5/9, 21:04 טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה |
חברת אל על מציגה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2017 ולתשעתאל על מערכת טלנירי | 22/11/17, 17:05 בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון הכנסות החברה ברבעון השלישי השנה הסתכמו בכ- 626 מיליון $ לעומת מספר קטעי הנוסע ברבעון השלישי השנה ירד בכ-4.4% לעומת אשתקד; פעילות החברה ברבעון הושפעה מעיתוי חגי תשרי שבעטיים חלה ירידה בימי הפעילות של החברה בהשוואה לרבעון המקביל בנוסף, קטנה הפעילות בשל התמשכות עבודות תחזוקה בהאנגר בשני מטוסים של החברה. במקביל אנו שוקדים על פיתוח מנועי צמיחה נוספים ומחזקים את הקיימים. אנו ממשיכים ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה, ובראשה תוכנית ההצטידות במטוסי ה"דרימליינר", כמו גם המשך הרחבת רשת הנתיבים, אינטרנט במטוסים- כיום מותקן השירות ב- 6 מטוסי 739. והחל מהרבעון הראשון של שנת 2018 יחל השירות גם במטוסי הדרימליינר החדשים- השלמת עיסקת רכישת ישראייר בכפוף לאישור הממונה, חיזוק כרטיס "הפלי קארד " של מועדון הנוסע המתמיד, העומד היום על כ- 255 אלף מחזיקים, הרחבת פעילות הביטוח ומקורות הכנסה שאינם מתחום התעופה , כל זה מהווה תשתית איתנה לפעילות העתידית של החברה וליכולת שלה להתמודד עם התחרות. במסגרת ההתחדשות, הרחבת רשת הנתיבים והתעצמות החברה, החברה השיקה החודש קו ישיר למיאמי, שירחיב עבור לקוחותינו את מגוון היעדים בארה"ב, בזמינות גבוהה ובחיבוריות נוחה לקרוזים, וליעדי הנופש השונים במרכז אמריקה ובאיים הקריביים. אני משוכנע כי אל על תמשיך להעניק ללקוחותיה שירות איכותי, נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית ומטוסים מתקדמים ותמשיך להתמודד בהצלחה עם תנאי השוק ועם התחרות. כמו כן, אנו מסכמים את הרבעון השלישי של שנת 2017 עם יתרות מזומנים גבוהות בסך של כ 290מיליון $, עם תזרים מזומנים גבוה מפעילות שוטפת בסך של כ-65 מיליון $ , EBIDTA בסך של כ 109 מיליון $ ועם הון עצמי בסך של 305 מיליון $. כל אלה מעידים על איתנותה הפיננסית של החברה, המאפשרת לאל על להתקדם בביטחה ביישום אסטרטגיית ההצטידות במטוסי הדריילמיינר, ולעמוד בהתחייבויות הקיימות והעתידיות. הוצאות הפעלה –גדלו בתקופה המדווחת בכ- 2.5 מיליון דולר (כ-0.5%) ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות ההפעלה ברבעון השלישי של 2017 הושפעו בעיקר מעליה בהוצאות השכר בסך של כ-8 מיליון דולר, בשל מספר גורמים, אשר העיקריים שבהם הינם היחלשות הדולר ביחס לשקל ועליה בשכר העובדים עקב תוספות שכר על פי הסכמי השכר של החברה, לרבות ההסכמים שנחתמו עם מגזר הטייסים, בחודש דצמבר 2016 ובחודש פברואר 2017. בנוסף גדלו, הוצאות הדס"ל של החברה כמפורט להלן. הגידול בהוצאות קוזז בחלקו על ידי קיטון בהוצאות החכירה אד הוק של מטוסי נוסעים ומטען, ובהוצאות התחזוקה ביחס לרבעון המקביל אשתקד, וכן מקיטון בהוצאות הפחת כתוצאה משינוי אומדן אורך החיים השימושיים של מטוסי בואינג מדגם 777, כמוסבר בביאור 3ה' לדוחות הכספיים התמציתיים. הוצאות דס"ל- הוצאות הדס"ל של החברה ברבעון השלישי השנה, גדלו בכ- 8.1 מיליון דולר (כ-7.2%) ביחס להוצאות ברבעון המקביל אשתקד וזאת כתוצאה מעלייה במחירי הדס"ל. השפעה זו קוזזה בחלקה ע"י השינוי בתוצאות עסקאות גידור הדס"ל והירידה בשעות הטיסה. הטבלה שלהלן משקפת את השפעת הוצאות הדס"ל על תוצאות החברה, לרבות השפעת עסקאות הגידור (במיליוני דולר): הוצאות הנהלה וכלליות - הסתכמו בכ- 28.2 מיליון דולר, חל גידול של כ- 5 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול מקורו בגידול בהוצאות השכר, וזאת, בעיקר, מאותן הסיבות שתוארו לעיל, וכן מגידול בשירותים שונים אותם צרכה החברה ברבעון המדווח. רווח לתקופה –הרווח לפני מסים ברבעון המדווח הסתכם בכ- 63.8 מיליון דולר ורווח לאחר מס כ-49 מיליון דולר המהווה כ- 7.8% מהמחזור לעומת רווח לפני מסים של כ- 92.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ורווח לאחר מס כ-69.5 מיליון דולר, שהיווה כ- 10.8% מהמחזור. תזרימי מזומנים מפעילות שוטפת - לחברה נבע תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך כ- 64.5 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך כ-22.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, חרף הירידה ברווח בסך של כ-20.6 מיליון דולר, נובע בעיקר בשל עיתוי תשלום שכר, כתוצאה מעיתוי של ימי שבת וחג בתום רבעון כך שברבעון המדווח שולמו שני חודשי שכר ואילו ברבעון המקביל שולמו ארבעה חודשי שכר. כמו כן היו שינויים בסעיפי רכוש והתחייבויות כתוצאה מפערי עיתוי תשלומים ותקבולים. הוצאות הפעלה - גדלו בתקופה המדווחת בכ- 37.2 מיליון דולר (3.0%) ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות ההפעלה נובע בעיקרו מעליה בהוצאות השכר של החברה, בעיקר בשל החלשות הדולר מול השקל ושינויים בהסכמי השכר (כמוסבר לעיל לגבי תוצאות הרבעון השלישי), ובשל מענקים בגין שנת 2016 שאושרו בחודש אפריל 2017, וכן מעליה בהוצאות הדס"ל. הגידול בהוצאות קוזז חלקית על ידי קיטון בהוצאות החכירה אד הוק של מטוסי נוסעים ומטען, וכן מקיטון בהוצאות התחזוקה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות הנהלה וכלליות - הסתכמו בכ- 82.6 מיליון דולר, חל גידול של 15 מיליון דולר (כ- 21.6%) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר כתוצאה מעליה בהוצאות השכר כמוסבר לעיל ומגידול בהוצאות בגין שירותים שונים אותם צרכה החברה במהלך התקופה. מסים על ההכנסה - בתקופה המדווחת הסתכמו בכ- 11.5 מיליון דולר לעומת כ- 23.0 מיליון דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בעיקר מהירידה ברווח החברה לפני מסים. יצויין כי בתקופה המקבילה אשתקד הוכרה הכנסת מס של כ- 3.8 מליון דולר עקב הפחתת שיעור מס החברות ברבעון הראשון של 2016. רווח לתקופה – לפני מס הסתכם בכ- 47 מיליון דולר ורווח לאחר מס כ-35 מיליון דולר המהווה כ- 2.2% מהמחזור לעומת רווח לפני מסים של כ- 106.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ורווח לאחר מס כ-83.1 מיליון דולר, שהיווה כ- 5.3% מהמחזור. תזרימי מזומנים מפעילות שוטפת- בתשעת החודשים שהסתיימו ביום 30 בספטמבר 2017, נבע לחברה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך של כ- 242.6 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך של כ-200.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בתזרים, נובע מאותן סיבות שהוזכרו לעיל באשר לגידול התזרים ברבעון המדווח. התחייבויות שוטפות - של החברה ליום 30 בספטמבר 2017 הסתכמו לסך של כ-938.4 מיליון דולר, גידול של 135.2 מיליון דולר ביחס ליתרתן ליום 31 בדצמבר 2016. הגידול נובע בעיקר מגידול עונתי בסעיף הכנסות מראש ממכירת כרטיסי טיסה, וביתרות הספקים והזכאים ביחס ליתרתם ביום 31 בדצמבר 2016. כמו כן, גדלו ההלוואות לזמן קצר שנועדו למימון מקדמות מטוסים, אשר פירעונן צפוי להיות בעת קבלת המטוסים באמצעות קבלת הלוואות לזמן ארוך. הון חוזר -נכון ליום 30 בספטמבר 2017, לחברה גרעון בהון החוזר בסך כ- 396.4 מיליון דולר לעומת גרעון של כ- 365.1 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2016. יצוין, כי חלק מהותי מהגרעון בהון החוזר אינו משקף תזרימי מזומנים בטווח הקצר, כמוסבר להלן. היחס השוטף של החברה ליום 30 בספטמבר 2017, גדל לכ-7.8%5 לעומת 54.6% ליום 31 בדצמבר 2016. הגרעון בהון החוזר ליום 30 בספטמבר 2017, כולל מרכיבים מהותיים אשר נכללים במסגרת סעיפי ההתחייבויות השוטפות של החברה ומאופיינים במחזוריות עסקית שוטפת, אולם החברה אינה נדרשת למקורות תזרימיים בטווח הקצר על מנת לפרוע אותם: הכנסות מראש ממכירת כרטיסי טיסה וממועדון הנוסע המתמיד בסך של כ- 365 מיליון דולר, שסילוקן ייעשה באמצעות העמדת שירותי טיסה עתידיים, והתחייבות לעובדים בגין חופשה בסך של כ- 42 מיליון דולר, אשר צפויה להיות משולמת בעת פרישתם, אך מסווגת כהתחייבות לזמן קצר בהתאם לכללי החשבונאות. בנוסף, ההתחייבויות השוטפות כוללות הלוואות למימון מקדמות עבור מטוסי ה- 787, אשר מקור פרעונן יהיה באמצעות מימון ארוך טווח שיתקבל בעת קבלת המטוסים. נכון ליום 30 בספטמבר 2017, הסכום המיוחס להלוואות האמורות לעיל מתוך סך ההתחייבויות השוטפות מסתכם לסך של כ- 85 מיליוני דולר. נכסים לא שוטפים - ליום 30 בספטמבר 2017, הסתכמו לסך של כ- 1,319.9 מיליון דולר, גידול של כ-38.0 מיליון דולר ביחס ליתרתם ליום 31 בדצמבר 2016, בעיקר כתוצאה מתשלום מקדמות לרכישת מטוסי בואינג 787, בניכוי הפחת השוטף. התחייבויות לא שוטפות - ההתחייבויות הלא שוטפות של החברה ליום 30 בספטמבר 2017, הסתכמו לסך של כ-620.3 מיליון דולר, קיטון של כ-12.5 מיליון דולר ביחס ליתרתן ליום 31 בדצמבר 2016, בעיקר כתוצאה מקיטון בהלוואות מתאגידים בנקאיים אשר קוזז כתוצאה מגידול בהתחייבות למסים נדחים, בעיקר בשל הרווח לפני מסים לתקופה וגידול בהתחייבויות בגין הטבות לעובדים (בעיקר בשל התחזקות השקל ביחס לדולר). טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!
פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
|
טלנירי אישי | סגור |
---|
התיק שלי | ההתראות שלי |
---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.