TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת ניסוי שלב 3 בשיקום שרירים לאחר שבר בירך


פלוריסטם
פלוריסטם קיבלה פטנט משמעותי בארה"ב עבור התחדשות ושיקום שרירים

הפטנט כולל את השימוש בתאים מזנכמליים לשיקום השרירים לאחר פציעה
ניסוי פיבוטאלי שלב 3 בשיקום שרירים לאחר שבר בירך ייערך באירופה וארה"ב
חברת פלוריסטם הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי המופקים מתאי שלייה, מודיעה היום על קבלת אישור פטנט חדש ממשרד הפטנטים האמריקני תחת הכותרת "חידוש שרירי שלד ושריר באמצעות תאים מזנכמליים". פטנט מפתח זה, מכסה את השימוש בתאים מזנכמליים עבור התחדשות ושיקום שרירים מיד לאחר פציעה, או זמן קצר לאחריה, ומצטרף לפטנט דומה שהוענק לפלוריסטם באירופה, הונג-קונג וישראל.


פלוריסטם קיבלה משוב חיובי ממנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, ומהסוכנות האירופאית לתרופות, ה-EMA, על מתווה ופרוטוקול הניסוי בהתחדשות ושיקום שרירים לאחר שבר בירך, ונקודות היעד העיקריות של הניסוי שלב 3. כזכור, זכה הניסוי לאחרונה למענק של 8.7 מיליון דולר מ'הוריזון 2020', תכנית המחקרים החדשנית של האיחוד האירופי. פלוריסטם מתכננת להשתמש בתוצאות הניסוי על מנת לקבל אישורי שיווק באירופה ובארה"ב.


מחקרים קליניים קודמים שנערכו עם תאי PLX-PAD של פלוריסטם הראו התחדשות שרירים משמעותית לאחר ניתוח להחלפת מפרק ירך, כולל גידול של 300% בנפח השריר ו-500% בכוח השריר, 6 חודשים לאחר ביצוע הניתוח (בהשוואה לקבוצת הביקורת).


יו"ר פלוריסטם ומנכ"ל משותף, זמי אברמן, אמר היום כי "זהו פטנט משמעותי מאוד לפלוריסטם, שמגיע בתזמון חשוב לקראת תחילת הניסוי שלב 3 בשיקום שרירים בעקבות שבר בירך. הפטנט מחזק משמעותית את הקניין הרוחני שלנו בהתוויה הרפואית של התחדשות שרירים. בתעשייה הרפואית, הדורשת התקדמות טכנולוגית ומדעית מתמדת, תיק פטנטים חזק המכסה את הפעילות המרכזית שלנו מחזק את היתרון התחרותי של פלוריסטם".


אודות פלוריסטם
פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il