TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן פימי הפכה לבעלת השליטה בחברת אורביט:


אורביט
הושלמה עסקת ההשקעה של קרן פימי באורביט; השקעה לתוך החברה של עד 108 מיליון ₪ בתמורה לעד כ-55% ממניות החברה
חברת אורביט גאה לדווח על השלמת עסקת ההשקעה (Closing) של קרן פימי בחברה. פימי השקיעה בשלב ראשון 36 מיליון ₪ באורביט תמורת הקצאת מניות לפי מחיר של 6.7 ₪ למניה, והפכה להיות בעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. בנוסף, קיבלה פימי אופציות להשקעה של עד 72 מיליון ₪ נוספים בחברה, בתמורה להקצאת מניות. היקף האחזקות של פימי, עם השלמת כל שלבי ההשקעה, יגיע לכ-56% ממניות אורביט.

אחזקותיו של זאב שטיין לאחר ההשקעה - 29.3% ממניות החברה והוא ישמש יועץ לחברה למשך 3 שנים; איציק גת התמנה ליו"ר הדירקטוריון.

אורביט מדווחת כי התקבלו כל האישורים הנדרשים להשלמת העסקה, ופימי השלימה השקעה של 36 מיליון ₪ במחיר של 6.7 ₪ למניה, כך שהיקף האחזקות של פימי מיד לאחר העסקה עומד על 33.4% במניות אורביט, והיא הפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. עם השלמת ההשקעה, התמנו 3 דירקטורים מטעם פימי, וביניהם מר איציק גת, יו"ר הדירקטוריון. בנוסף, פימי קיבלה אופציה למשך שנתיים להשקיע בחברה 18 מיליון ₪ נוספים בתמורה להקצאת מניות במחיר של 7.5 ₪ למניה ואופציה נוספת למשך 5 שנים להשקיע בחברה 54 מיליון ₪ נוספים בתמורה להקצאת מניות במחיר של 9 ₪ למניה. היקף האחזקות של פימי בהנחת מימוש שתי האופציות יגיע לכ-56% ממניות החברה.

את העסקה הובילו מצד אורביט, הבעלים ויו"ר הדירקטוריון היוצא זאב שטיין, המנכ"ל איתן ליבנה וסמנכ"לית הכספים מירב דודק.

מר גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי: "פתרונות התקשורת של אורביט הינם בחזית הטכנולוגיה ולחברה הסכמים אסטרטגיים עם חברות בינלאומיות מובילות. בכוונתנו למנף חוזקות אלו ולעבוד בשותפות עם אנשי אורביט להצלחת החברה".

מר איציק גת, היו"ר הנכנס של אורביט: "שוק התקשורת הלוויינית נהנה מצמיחה על רקע הורדת מחירי התקשורת הלוויינית והפיכתה לתחרותית הרבה יותר בהשוואה לתקשורת האלחוטית או הנייחת. כמו כן, גם שוק מערכות ניהול התקשורת בכלי טיס ממשיך ומתפתח. היכולות של אורביט לצד תנאי השוק יהוו תשתית מצוינת לחיזוק פעילותה של אורביט ושיפור תוצאותיה העסקיות ןהניסיון והליווי של פימי יובילו לצמיחה ורווחיות".

מר זאב שטיין, יו"ר אורביט היוצא: "אנו מברכים את קרן פימי ואנשיה עם כניסתם לאורביט. אני בטוח כי הידע והניסיון העשיר של פימי, לצד היכולות הטכנולוגיות וכוח האדם האיכותי יצעידו את אורביט להצלחה".

מר איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט: "פימי זיהתה את הפוטנציאל הגבוה הקיים באורביט ובעסקיה ואנו נפעל כעת כדי לממש אותו לטובת לקוחותינו. אין לי ספק כי בהכוונת פימי ובהשפעתה נוכל למנף את מיצובה העסקי והתחרותי של אורביט, לנצל טוב יותר הזדמנויות עסקיות ולתרגם זאת לצמיחה ורווחיות".

אודות אורביט
אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. פתרונות החברה מותאמים לשווקים מסחריים, אזרחיים וביטחוניים. פעילות החברה פרוסה באופן גלובלי ולה מערכי שיווק, מכירות ושירות לרבות נוכחות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק. החברה התאגדה בישראל בשנת 1950, ובשנת 1988 הפכה לחברה ציבורית. החברה מעסיקה כ-170 עובדים במבנה החברה המרכזי בנתניה.

החברה פעילה בשלושה תחומי פעילות:
מערכות ניהול תקשורת בכלי טיס- החברה מפתחת ומספקת פתרונות לניהול כלל מערכות הקשר בכלי טיס שונים. מערכות החברה מותקנות באלפי כלי טיס צבאיים מהמתקדמים בעולם, ולאחרונה החברה החלה להיכנס אף לשוק מטוסי הנוסעים המסחריים.
פיתוח ושיווק מערכות תקשורת לוויינית- מערכות התקשורת הלוויינית המתקדמות של החברה מוטמעות בלמעלה מ-20 ציים ימיים מובילים ברחבי העולם ובאלפי כלי שיט וכלי טיס הן בשוק האזרחי והן בשוק הממשלתי-צבאי.
פיתוח שיווק ומתן שירותים במערכות עקיבה וטלמטריה- מערכות אלו מאפשרות העברת נתונים בזמן אמת מאובייקטים מוטסים באוויר או בחלל לפלטפורמות ניידות או נייחות אחרות. המערכות משמשות בין היתר לניסויי טילים ולטיסות מבחן בשוק הצבאי-ממשלתי.

אודות קרן פימי
קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והינה קרן ההשקעות הפרטית הראשונה בישראל. עם נכסים מנוהלים של 3.5 מיליארד דולר פימי הינה קרן ההשקעות הגדולה בישראל. הקרן רוכשת שליטה בחברות ומבצעת בהן תהליכי השבחה משמעותיים. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ- 85 חברות ומימשה כ- 55 מהן בהיקף עסקאות כולל של למעלה מ- 4.5 מיליארד דולר. הקרן מעסיקה כיום למעלה מ-25,000 עובדים ופועלת ב-50 מפעלי ייצור בישראל ועוד עשרות מפעלים בעולם.

הקרן משקיעה בחברות ישראליות, שלהן פעילות בינלאומית ענפה והינן מוטות ייצוא. הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. הקרן איננה משקיעה בחברות נדל"ן ובחברות פיננסיות. עד היום השקיעה פימי בין היתר, בחברות: ריטליקס, ריווליס, פארם אפ, מגל, תמי 4, שניידר, המלט, אורמת, אופיר , סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, דימר, גבעון, ח. מר, אוברסיז, נייר חדרה, מפעלי חמצן וארגון, פולירם, יוניטרוניקס, דלק סן, G4S ישראל, SOS, אימג'סאט (ISI) ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il