TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות רכישת פעילות Trust-IT על ידי חברת Shark Serve


Arcserve
חברת Shark Serve תפיץ את פתרונות Arcserve בישראל

חברת Shark Serve רכשה את פעילות ההפצה של חברת Trust-IT, אשר מפיצה את פתרונות Arcserve בישראל בשנים האחרונות. בעקבות הרכישה, Shark Serve תהיה המפיצה הבלעדית של פתרונות Arcserve בישראל. Arcserve מפתחת ומשווקת ברחבי העולם פתרונות High-End להגנה על המידע לסביבות ווירטואליות, פיזיות וענן – Unified Data Protection.


Shark Serve הוקמה בתחילת שנת 2015 כחברת הפצה לפתרונות טכנולוגיים. החברה מנוהלת על ידי שחר לסרי, מומחה בתחום ה-IT ופריסייל רוחבי לפתרונות תשתיות מחשוב, בדגש על תחום ה-Unified Data Protection. לצוות Shark Serve היכרות רבת שנים עם הטכנולוגיות והפתרונות של Arcserve, לרבות פתרונות הגיבוי, האירכוב וה-DR.


Shark Serve מספקת פתרונות רוחביים בתחום ההגנה על המידע והתאוששות מאסון (UDP, HA, DR), ותסייע למשווקים וללקוחות בהטמעת פרוייקטים בשוק הישראלי, זאת באמצעות זרוע ה-Professional Services הייעודית של החברה. בשילוב עם צוות המכירות, ואיפיון אופטימלי של פתרונות הרישוי והחומרה, ייהנו המשווקים והלקוחות הסופיים מפתרון קצה לקצה האיכותי והיעיל ביותר בתחום.


צוות Shark Serve שוקד בימים אלו על תכניות שמטרתן המשך הרחבת פעילות Arcserve בישראל, הגדלת בסיס הלקוחות בסגמנטים השונים ושדרוג מערך השירות והתמיכה.


Trust-IT שימשה כמפיצה הבלעדית של Arcserve בישראל מאז שנת 2014 וסייעה לצמיחה מהירה ביותר של הפעילות. במהלך שנים אלו הובילה החברה מהלכים לביסוסה כאחד הפתרונות המובילים בהגנה על המידע בקרב חברות וארגונים בישראל.


אייל ברש, מנהל הפעילות של Arcserve בישראל מסר: "אנו שמחים שחברת Shark Serve בהובלת שחר לסרי תשמש החל מהחודש הבא כמפיצה הרשמית של Arcserve בישראל. רכישה זו משקפת את ביצועיה של חברת Arcserve בישראל ותגדיל את נוכחותה בצורה משמעותית. ל-Shark Serve נסיון רב שנים עם פתרונות Arcserve והפיכתה למפיצת פתרונות Arcserve בישראל היא טבעית. אני סמוך ובטוח ש-Shark Serve תקח את פעילות Arcserve בישראל לשלב הבא ותתרום משמעותית להרחבת מעגל הלקוחות בישראל. אנו רוצים להודות לדויד פרטוק, מנכ"ל Trust-IT על תרומתו רבת השנים להצלחתה של Arcserve בישראל ומאחלים לו הצלחה בדרך החדשה אליה הוא יוצא".

אודות Arcserve
Arcserve הינה ספקית מובילה של פתרונות הגנה על המידע, רפליקציה (שעתוק) ופתרונות גיבוי ושחזור עבור ארגוני אנטרפרייז, ולקוחות בדרגי הביניים. Arcserve שהייתה חטיבה בחברת CA נרכשה בשנת 2014 על-ידי חברת השקעות אמריקנית, ומאז הרכישה מ-CA עברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונות החברה ומערך המכירות והשותפים ברחבי העולם. כיום בסיס החברה נמצא במינסוטה ארצות-הברית, והיא משרתת מעל ל-45,000 משתמשי קצה בלמעלה מ-150 מדינות.
החברה מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות - פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection מציע התקן יעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית, בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, ווירטואליות ובענן של Arcserve.
בישראל פועלת Arcserve בשיתוף חברות אינטגרציה מובילות. לפרטים נוספים: https://arcserve.com/israel/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il