TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.בי.אי על בז"ן


איביאי
לא צריך להסתנוור מהדו"חות הטובים

סקירה של לירן לובלין, אנליסט אנרגיה, אי.בי.אי בית השקעות, על הדוחות הכספיים של בז"ן:
אנו חוזרים על המלצתנו למניה בתשואת יתר ומעלים מעט את מחיר היעד ל- 1.9 ₪ למניה הגבוה ב-5.5% ממחיר הפתיחה הבוקר.


כצפוי דו"ח טוב של בז"ן שממשיכה לרכב על מרווח הייחוס הגבוה ובנוסף ממשיכה להציג תוצאות מרשימות בכרמל אוליפינים. בראיה קדימה בז"ן צפויה להמשיך להנות מסביבת מאקרו נוחה ומרווחים גבוהים גם ברבעון הקרוב. חשוב לציין כי מצב בו שני מגזרי הפעילות המרכזיים של בז"ן מציגים תוצאות שיא במקביל אינו בעל אופי מתמשך וכי מדובר בפעילויות בעלות סייקלים מובהקים ועל כן אנו סבורים כי לא צריך להסתנוור מהתוצאות ולמתוח כלפי מעלה את ההנחות לטווח הארוך.
נכון להיום בבוקר המניה נסחרת במכפיל EV/EBITDA של X5.3 ל-2017 אנו סבורים כי נוכח התוצאות הצפויות של החברה לשנה הקרובה מדובר במכפיל נוח ונמוך ביחס לתעשיה.

תוצאות הרבעון היו מצויינות ומעל לקונצנזוס, מגזר הפולימרים המשיך להפגין חוזקה גם ברבעון השלישי, המגזר הציג EBITDAבגובה 55 מיליון דולר כולל דוקור.


מגזר הדלקים- מרווח הייחוס עמד על 6.4 דולר לחבית, מרווח בזן היה גבוה ממרווח הייחוס ב 2.9 דולר לחבית ועמד על 9.3$ המרווח היה גבוה מהערכותינו המוקדמות והושפע מתרומה של הגז הטבעי (מחיר המזוט שעלה) ומשיפור גם בתרומת המידן לעומת הרבעון הקודם. שיעורי הניצולת ברבעון היו גבוהים מאוד ועמדו על 99% ברבעון. ה-EBITDA המנוטרל של מגזר הזיקוק עמד ברבעון על 124 מיליון דולר .
פולימרים – מגזר הפולימרים ממשיך להרשים ולהציג תוצאות טובות. ה- EBITDA של מגזר הפולימרים (כולל דוקור) עמד ברבעון על 55 מיליון דולר נוכח התרחבות המרווחים והנצילות הגבוהה במתקני כאו"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il