TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש של QualiTest הישראלית על שוק בדיקות התוכנה העולמי מגלה


QualiTest
ישראל רביעית בעולם במספר הבודקים ביחס לגודל האוכלוסייה

חברת QualiTest הישראלית, ענקית בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות, קיימה לאחרונה מחקר מקיף שכלל איסוף נתונים וסריקה של מאות אלפי פרופילים אודות שוק בדיקות התוכנה הבינלאומי. המידע התייחס לבודקי תוכנה ואבטחת איכות ברחבי העולם, וכלל פילוח לפי מדינה, מוצא, מין, השכלה, תפקידים ומיומנויות נדרשות. מטרת המחקר הייתה לקבל אפיון ותמונת מצב על שוק בדיקות התוכנה הבינלאומי, שנמצא במגמת צמיחה מתמשכת ובגידול בתחומי הפעילויות בתוכו.


המחקר מעלה, כי בעולם מועסקים כ-390 אלף עובדים בתחום בדיקות התוכנה, כאשר שני שליש מכלל המועסקים הם גברים ושליש נשים. המדינה המובילה באחוז הנשים העובדות בתחום היא סין, עם שיעור של כ-42% בעוד ארה"ב היא המדינה אשר מעסיקה את מספר הנשים הגדול ביותר בתחום בעולם. אירלנד מובילה את טבלת המדינות עם מספר הבודקים הגבוה ביותר ביחס לגודל האוכלוסייה עם 61.2 בודקים למאה אלף תושבים. ישראל ממוקמת במקום הרביעי עם 36.5 בודקים לכל מאה אלף תושבים וסה"כ כ-3000 עובדים בישראל, כאשר חצי מהכמות העובדים בשוק הבדיקות המקומי מועסקים ב-QualiTest.


67% מבודקי התוכנה ואבטחת האיכות עובדים בשוק ההייטק העולמי, 12% מהם בתחום הייצור, 9% בשוק הממשלתי, 7% בתחום הפיננסיים והשאר בתחומים נוספים. ארה"ב מכילה את מספר העובדים הגדול ביותר בתחום המחזיקים בתואר ראשון ושני במקצועות המדעים. כמחצית מהעובדים בשוק העולמי מועסקים בחברות הגדולות מאלף עובדים ורק 12% עובדים בחברות קטנות המעסיקות פחות מ-50 עובדים.


טלי שם טוב, מנכ"לית QualiTest ישראל מציינת כי "הנתונים שאספנו מחזקים את מה שאנחנו יודעים ומרגישים מבחינה עסקית: לנושא הבדיקות ואבטחת האיכות יש משמעות מכרעת באיכות המוצרים ובאופן השקתם לקהל הרחב - זו הסיבה לצמיחה המתמשכת בשוק בדיקות התוכנה. על מנת לתת מענה לדרישה הגוברת של חברות, QualiTest מתרחבת הן בישראל והן בעולם ומתאימה את עצמה לשינויים מתוך מטרה להפוך למובילה העולמית בתחום. אנו רוכשים חברות, מגייסים עובדים ומפתחים טכנולוגיות מובילות-שוק ובטוחים כי נגיע ליעד שהגדרנו: להיות חברת הבדיקות הגדולה בעולם".

אודות QualiTest
חברת QualiTest הישראלית היא חברת בדיקות התוכנה וה- Business Assuranceמהגדולות בעולם. החברה מתכננת ומפתחת פתרונות מותאמים למגוון תחומים בתעשייה עם יכולות בדיקת תוכנה מהמתקדמות בעולם. החברה מציגה מגוון רחב של יכולות בדיקה ואבטחת איכות מותאמים ברמת מומחיות גבוהה לחברות בתחום הטכנולוגיה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, מדיה, קמעונאות ותעשייה. החברה מעסיקה אלפי עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה והודו ומשרתת למעלה מ-500 לקוחות.
http://www.qualitestgroup.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il