TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון בפרויקט Grapevine של מודיעין אנרגיה בקליפורניה


מודיעין אנרגיה
חברת CRC, מחברות הנפט הגדולות בקליפורניה, רוכשת 25% מהזכויות בפרויקט

שותפות חיפושי הנפט והגז מודיעין אנרגיה דיווחה הבוקר כי חברת CRC (California resources Production Corporation) הודיעה כי היא מממשת את האופציה שניתנה לה לרכוש 25% מפרויקט Grapevine בקליפורניה.


מודיעין ושותפיה בפרויקט Grapevine החלו לבצע בתחילת חודש יולי קידוח ראשון בשטח הפרויקט בפרוספקט Sauvignon. בחודש אוגוסט דיווחה מודיעין כי הקידוח הגיע לעומקו הסופי, ובניתוח בדיקות הלוגים חשמליים נמצא כי קיימים סימנים להימצאות נפט בקידוח. בסוף ספטמבר השותפים בפרויקט החלו בביצוע מבחני הפקה על מנת לאמוד את קצבי ההפקה בקידוח, ובסוף אוקטובר דיווחה השותפות כי במבחני ההפקה נתגלה נפט בכמות המצדיקה בחינה של היקף הרזרבות בקידוח וכמויות הנפט הניתנות להפקה.


על-פי ממצאי דוח המשאבים שהוכן טרם התחלת הקידוח, האומדן הטוב ביותר להיקף רזרבות הנפט בפרוספקט זה נאמד בכ-6.9 מיליון חביות, בהסתברות גיאולוגית של 83%.


הקידוח מתבצע בקרקע השייכת לחברת CRC, שאפשרה לשותפים בפרויקט לבצע את הקידוח בשטחה ללא תשלום, ובהתאם להסכם בינה ובין השותפים בקידוח, ניתנה ל CRC זכות חד פעמית לרכוש לאחר ביצוע הקידוח הראשון בשטח הפרויקט, 25% מכלל הזכויות בו לרבות בפרוספקט Sauvignon ובפרוספקט Bordeaux בו על פי אותו דו"ח משאבים שהוכן טרם תחילת הקידוח, האומדן הטוב ביותר להיקף רזרבות הנפט נאמד בכ-11.4 מיליון חביות בהסתברות גיאולוגית של 79%.


חברת CRC הינה אחת מחברות הנפט הגדולות בקליפורניה, אשר הייתה בעבר חברה בת של ענקית האנרגיה Occidental Petroleum אשר ביצעה ב-2014 Spin-Off לפעילותה. בבעלות CRC רזרבות מוכחות של 568 מיליון חביות נפט, וקצב הפקת הנפט הכולל שלה נאמד בכ-128 אלף חביות ליום.CRC נסחרת בוול-סטריט בשווי של כ-650 מיליון דולר.


אמש דיווחה CRC לשותפים בפרויקט Grapevine כי היא בוחרת לממש את האופציה, ותרכוש 25% מהזכויות בפרויקט זה. בעקבות מימוש האופציה, ידוללו אחזקותיהם של כל השותפים בפרויקט Grapevine באופן יחסי, ואילו CRC תשלם לשותפים את חלקם היחסי בעלות הסקר הסייסמי התלת-מימדי ובעלות הקידוח שבוצע בשטח הפרויקט.


בעקבות כניסתה של CRC, יירד חלקה של מודיעין בפרויקט Grapevine מ-25% ל-18.75%.
למודיעין אנרגיה פרויקטים נוספים בקליפורניה, לרבות פרויקט Mountain View , ושיתוף פעולה בשלושה פרויקטים במחוז Kern בקליפורניה, עם חברת Aera Energy, שהינה המפעילה השישית בגודלה בשוק המקומי האמריקאי.


Aera Energy, שהוקמה ב-1997, מפיקה כ-25% מסך כל ההפקה בקליפורניה, הנאמדת בכ-121 אלף חביות ביום, עם עתודות הנאמדות בכ-440 מיליון חביות נפט. מודיעין רכשה ביחד עם שותפים נוספים זכויות בשלושה פרויקטים לחיפושי נפט בשכבות עמוקות - פרויקט Cassini, פרויקט Shideler ופרויקט Concord.
הפרויקטים ממוקמים במחוז Kern בו נמצאים הפרויקטים הקיימים של מודיעין, Mountain View ו-Grapevine.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il