TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האי קומרס הישראלי על המפה


ShoppingIL
מכירות בסך עשרות מיליוני שקלים בימי המכירות ShoppingIL

חגיגת הקניות הישראלית ברשת ShoppingIL שנערכת ביוזמת Google בפעם הרביעית, נפתחה ביום רביעי ה- 8 בנובמבר בשעה 00:00, למשך 48 שעות עד ליום חמישי בחצות.


לטובת הפעילות אתר zap השוואת מחירים הקים פלטפורמת ייעודית שאיגדה כ- 8,000 מבצעים נבחרים של 1300 בתי עסק . במסגרת זו כל עסק שרצה להיות חלק מהפעילות ולהציג בה יכל לעשות זאת וללא כל עלות בתנאי שעמד בקריטריונים הבסיסיים. הפלטפורמה של זאפ הקנתה לגולשים את האפשרות לחפש את המבצעים הרלוונטיים עבורם לפי הקטגוריות השונות - אופנה, מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, רכב ואביזרים, מוצרים לילדים ועוד.


לפי נתוני Google ו- zap השוואת מחירים במהלך 48 שעות הפעילות ביקרו כמיליון גולשים בעמוד הבית ובזירת המבצעים של ShoppingIL .
השנה נרשמה עליה של למעלה מ- 50% בכמות הכניסות לאתר ShoppingIL ועליה של כמעט 50% (47%) בכמות המשתמשים הייחודיים (יוניקים) בהשוואה ל-2016.
בסה"כ נצפו באתר כ- 1.55 מיליון דפים, כמעט פי 4 ממספר הדפים הנצפים בשנה שעברה עמד על קצת פחות מ- 400 אלף.
כ- 67% אחוז מהמבקרים באתר נכנסו מהמובייל (לעומת 65% בשנה שעברה)

החנויות העניקו משלוח חינם בהיקף של 37% מסך המשלוחים ו -14% הציעו משלוחים מהירים (טווח של 24 שעות )
הערכות הן - במהלך ימי הפעילות הקונים הישראלים ביצעו רכישות בהיקף של למעלה מ- 50 מיליון שקלים.
להלן מספר דוגמאות של עסקים קטנים וגדולים שהצליחו ביום זה מעבר למצופה:
· דניאל ווליך ,מוצרים מעולם הקומיקס, מכר מוצרים בהיקף של חודש, המוצר הנמכר ביותר חבילה הכוללת 3 ערכות קומיקס+ סט טושים צבעוניים.
· Chairexpress מנצרת , פעם ראשונה בשופינג גידול של 650% ביחס ליום רגיל , המוצר הנמכר כסא snake
· אולסייל מדווח על צמיחה ביחס ליום רגיל: 250%,המוצר הנמכר ביותר טלוויזיות
· תיאטרון הקאמרי מדווח על גידול של 200% , ההצגות הנמכרות היו: איסמעליה,תמונות מחיי נישואין, אגדת דשא, קרום
· מחסני חשמל וקבוצת אלקטרה מדווחים על גידול של 400% , המוצר הנמכר ביותר מסכי טלוויזיה
· קסטרו מדווחים על גידול של 500% ביחס ליום רגיל.
· ACE מדווחים על גידול של 1200% ביחס ליום רגיל, המוצר הנמכר מסך led32.


דרור זליט, מנכ"ל zap השוואת מחירים: "שמחנו לקחת חלק בחג הקניות הישראלי שצומח משנה לשנה ומעניק לגולשים חווית קנייה ייחודית ומשתלמת. השנה פיתחנו זירה ייחודית שמאפשרת לגולשים לנווט בין אלפי מבצעים שווים במיוחד בצורה פשוטה וידידותית. האירוע המיוחד מאפשר לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית והחשיפה ללא עלות, לחלק מהעסקים זאת ההתנסות הראשונה בעולם ה e-Commerce ואנו שמחים לראות עסקים חדשים שמצטרפים למשחק. הזירה הייחודית של zap אפשרה חשיפה לקהל רלוונטי של מיליוני גולשים עם כוונת קניה. כשחקן מרכזי בתחום אנו רואים זאת כמחויבות ושליחות שלנו לקדם את התעשייה ולעזור לעסקים לצמוח ולשפר את החוויה והשירות לגולשים בישראל."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il