TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שגריר טורקיה במפגש עם התעשיין סטף ורטהימר וסטארטאפיסטים טורקים


סטף והשגריר עם המשלחת הטורקית
״הפוליטיקה לא תפריע ליחסי הסחר ושיתופי הפעולה בתחום התעשייה וההיי-טק׳׳

הפתעה: יזמות טורקית בתחום יצור ג'לטין כשר

התעשיין סטף ורטהימר הביא לישראל משלחת של עשרה מנהלי חברות סטארטאפ מהטכנופארק שהקים ב- GOSB טורקיה, בראשם פרופ' אמרי אקסאן מנהל הטכנופארק.
למפגש הוזמנו שגריר טורקיה בישראל כאמל אוקם, נציגי התאחדות התעשיינים ונשיא לשכת המסחר ישראל-טורקיה מנשה כרמון.


במסגרת המפגש שהתקיים בהתאחדות התעשיינים, הוצגו סטארטאפים חדשניים בתחום הרפואה וכן טכנולוגיה חדשה בתחום ניהול אולפני טלוויזיה וכדומה, באירוע שהתקיים בבית התאחדות התעשיינים.
"קיימת חשיבות עילאית לפעילות עם מודל המבוסס על ייצוא. לישראל וטורקיה פוטנציאל לשיתוף פעולה תעשייתי פורץ דרך״ ציין ורטהימר והוסיף, כי תעשיינים תמיד מקדימים את הפוליטיקאים בעשיית שלום ויחסי שכנות טובה, באמצעות ייצור וסחר משותף.


השגריר כאמל אוקם ציין, כי בטורקיה קיימים כיום 52 פארקי תעשייה בהם פועלות 4,000 חברות ומועסקים 42,000 עובדים. סך הייצוא מטורקיה מוערך ב- 2.5 מיליארד דולר בשנה.
"הפוליטיקה לא תפריע ליחסי הסחר והתעשייה בין ישראל וטורקיה, החיבור טוב ומניב והדינמיקה מובנת לשני הצדדים. יש לנו בסיס תעשייתי רחב ומבוסס המעניק הזדמנות לשני הצדדים" הדגיש השגריר אוקם.
מנהל אגף סחר חוץ של התאחדות התעשיינים, דן קטריבס הוסיף: "ישראל וטורקיה הן כלכלות אשר משלימות אחת את השנייה. שתי המדינות מרוויחות משיתוף הפעולה העסקי וממשיכות לתפקד ולהדק את הקשרים המסחריים, על אף חילוקי הדעות המדיניים. יש לקוות, כי מערכת היחסים הכלכלית החיובית בין המדינות תמשיך ותתפתח וההוכחה הניצחת לכך, הנה הביקור הנוכחי של נציגי פארק התעשייה בטורקיה ונציגי החברות הפועלות בפארק זה, המחפשים שותפים ישראליים כדי לעבוד עימם לטובת השוק הטורקי והשוק הגלובאלי".

במסגרת ביקורם בישראל, ערכו הסטארטאפיסטים במהלך סוף השבוע האחרון, ביקור בפארק התעשייה הערבי-יהודי הראשון בישראל-בנצרת, שהקים התעשיין סטף ורטהימר, בנצרת בעלות 22 מיליון שקלים, שם התרשמו מהפעילות הענפה של המפעלים והחברות הפועלות בפארק התעשייה, כמו: אמדוקס, אלפא אומגה בע"מ תכנון וייצור מכשור רפואי, MEET מרכז לטכנולוגיה, ג'ולי יהלומים ותכשיטים, ברודקו- חברת היי טק ועוד.

כמו כן חשפו את המיזמים החדשניים שלהם בפני תעשיינים ויזמים ישראליים שהוזמנו למפגש.

מפגש מרתק נוסף, ערך אחד היזמים הטורקים עם רבנים, שהציגו בפניו את הג'לטין הכשר לטובת ייצור מזון כשר בישראל ובקהילות יהודיות בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il