TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארגון ההסדרה העולמי Global G.A.P מגיע לראשונה לישראל


STK
הארגון נוסד על רקע לחץ צרכנים למזון בטוח יותר .מוצר ישראלי של חברת STK סטוקטון נבחר כתכשיר ההדברה הביולוגי המוביל לשנת 2017

חברת STK (סטוקטון), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי הדברה ביולוגיים ידידותיים לסביבה בתחום הגנת הצומח, מודיעה כי בהמשך להעלאת המודעות בישראל לשימוש בהדברה ירוקה ולצורך הגובר בקידום הסדרה חדשה בתחום, צפוי ארגון Global G.A.P, הארגון המוביל בעולם בנושא חקלאות ברת-קיימא, קיימות, והתאמת החקלאות לדרישות הצרכן, להגיע לראשונה לישראל.

Global G.A.P הוקם ב-1997 כיוזמה של 17 רשתות מזון מובילות באירופה בעקבות לחץ צרכני למזון בטוח יותר, שמתחשב בסביבה ובבריאות הצרכן. הארגון פיתח עם השנים נהלים ומערכת אישורים עצמאית שמגדירה התנהלות חקלאית נכונה (Good Agricultural Practice G.A.P). רשתות ויצרני מזון בעולם מאמצים כיום את הנהלים של הארגון, ביניהם ניתן למנות את ארגון המזון והחקלאות (FAO - Food and Agriculture Organization) של האומות המאוחדות ומשרד החקלאות האמריקאי (USDA - United States Department of Agriculture).

בשנה האחרונה עלתה המודעות בישראל לחשיבות ההדברה הירוקה ולצורך בהקטנת שארתיות כימיקלים בפירות וירקות. הנושא אף הוזכר על ידי מבקר המדינה בדוח האחרון שפורסם ב-16 במאי, 2017 ועלה לדיון בוועדות הכנסת בניסיון ראשוני לגיבוש חקיקה בנושא. מדו"ח המבקר עולה תמונה מדאיגה לפיה קיים שימוש בחומרי הדברה בישראל, שנים לאחר שבאירופה ובארצות הברית נאסר או הוגבל השימוש בהם. יתר על כן, בעקבות חוסר מודעות ורגולציה לקויה, כמעט ולא קיים שימוש בחומרי הדברה ירוקים/ ביולוגיים בישראל.

קבוצת STK הישראלית פיתחה מוצרי הדברה ירוקה ומכירות החברה נאמדות כיום ב-70 מיליוני דולרים בשנה. ארגון AgroPages הסיני בחן לאחרונה 29 חומרי הדברה וטיוב ביולוגיים של חברות שונות במשך תקופה של 3 חודשים, ואסף חוות דעת ממגדלים חקלאיים ומומחי אגרונומיה ברחבי העולם. הארגון קבע כי מוצר הדגל של STK, ה-Timorex Gold, הינו "תכשיר ההדברה הביולוגי המוביל לשנת 2017". התכשיר השני שציין הארגון הוא ה-Serenade של ענקית האגרוכימיה Bayer CropScience.

בשנת 2016 נאמד שוק חומרי ההדברה העולמי בכ-56 מיליארד דולר כאשר שוק החומרים הביולוגי נאמד בשנה זו בכ-3 מיליארד דולר. הצפי הוא כי במהלך 5 השנים הקרובות יגדל השוק בהתמדה ויהווה 15% משוק חומרי ההדברה העולמי.

גיא אליצור, מנכ"ל STK: "אנו מברכים על הגעת ארגון Global G.A.P לישראל. אנו מאמינים כי ביקור זה ייצר הבנה ותשתית טובה יותר לקראת קידום והסדרה של הדברה ירוקה גם בישראל. העובדה שמוצר ישראלי נחשב כיום לטוב בעולם מסוגו וגבר על מוצריהן של חברות ענק בתחום האגרוכימיה מעידה על ההכרה הבינלאומית הגוברת למוצר וליכולות הפיתוח הקיימות בישראל. בעולם מבינים כיום את החשיבות במזון בריא יותר, עם שארתיות כימיקלים מופחתת. השילוב של מודעות גוברת ומוצרים קיימים וזמינים יוכל להבטיח גם את המעבר של ישראל לשימוש ועידוד הדברה ירוקה".

אודות STK
STK הישראלית מפתחת ומייצרת פתרונות חקלאיים פורצי דרך אשר נמצאים בשימוש רחב בחלקאות היבשתית והימית. הפתרונות הביולוגיים של החברה, המהווים שילוב של מחקר מדעי מקצועי וטכנולוגיה, מגבירים את היעילות, הבטיחות והתנובה של גידולים חקלאיים רבים.


STK מסייעת לחקלאים, לחברות המזון ולרשתות השיווק לספק מזון בריא ובטוח יותר לצרכן.
החומרים החדשניים שלנו המבוססים על מיצוי צמחים ועל שילובם לצד חומרי ההדברה הכימיים הקונבנציונליים בתוכניות הריסוס של החקלאות המודרנית מאפשרים מזון בריא יותר לכל הפועלים בשרשרת המזון, מהמגדל החקלאי ועד לצרכן הסופי.


מוצר הדגל של סטוקטון הוא ה-,Timorex Gold® המיועד לטיפול בספקטרום רחב של מחלות בסוגי גידולים רבים. המוצר מוכיח יעילות דומה לזו של קוטלי פטריות כימיים, ומתאים לשימוש בחקלאות קונבנציונאלית ואורגנית כאחד. Timorex Gold® הינו מוצר הרשום ונמכר בלמעלה מ-30 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il