TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורבוטק קיבלה הזמנות בהיקף של 31 מיליון דולר מיצרנית יפנית מובילה של רכיבים ופתרונות אלקטרוניים לסמארטפונים


אורבוטק
אורבוטק תספק ליצרנית היפנית מערכות ייצור מתקדמות של Direct Imaging ומערכות אוטומטיות לבדיקה אופטית
אורבוטק דורגה החודש במקום ה-79 ברשימת 100 החברות בעלות קצב הצמיחה הגבוה בעולם, שערך המגזין האמריקאי Fortune - הישראלית היחידה בדירוג

אורבוטק, מהחברות המובילות בפיתוח טכנולוגיות וציוד חדשני, המשמשים בתהליכי הייצור של המוצרים האלקטרוניים המתקדמים בעולם, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בהיקף כולל של 31 מיליון דולר מיצרנית יפנית מובילה של רכיבים ופתרונות אלקטרוניים לסמארטפונים מתקדמים למספר מערכות ייצור מתקדמות של Direct Imaging ומערכות אוטומטיות לבדיקה אופטית.

ללקוח היפני שותפות ארוכת שנים עם אורבוטק, ומפעליו נמצאים בפריסה גלובלית. מערכות הדימות הישיר (Direct Imaging) והמערכות האוטומטיות לבדיקה אופטית (AOI) נבחרו ע"י הלקוח כחלק מתכניתו להרחיב את הקיבולת של קו ייצור רכיבי ה-multilayer flex המיועדים לדור המתקדם ביותר של הסמארטפונים.

"אנחנו רואים צמיחה עקבית בעסקי הרכיבים לסמארטפונים הן בנפח והן בפיתוח תכונות מתקדמות יותר", ציין סגן נשיא יחידת הייצור וההנדסה של היצרנית היפנית, והוסיף "ככל שהתהליכים התומכים בתכונות אלה הופכים מורכבים יותר, הפתרונות המתקדמים של אורבוטק עוזרים לנו לשמור על היתרון התחרותי שלנו תוך הרחבת יכולותינו".

לדברי יאיר אלקובי, מנהל עסקי ה-PCB בדרום מזרח אסיה, "אנו גאים ביכולתנו לאפשר ללקוחותינו לשמור על היתרון הטכנולוגי שלהם בעזרת הפתרונות המתקדמים שלנו. שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם יצרנים מובילים בעולם מאפשר לנו לפתח פתרונות המשפרים את יכולות הלקוחות שלנו ומאפשרים לתעשייה לנוע קדימה".

אורבוטק דורגה החודש במקום ה-79 ברשימת 100 החברות בעלות קצב הצמיחה הגבוה בעולם, שערך המגזין האמריקאי Fortune- והינה הישראלית היחידה בדירוג. 100 החברות המובילות דורגו על פי הגידול בהכנסות, ברווחים ובמחזורי המניות במשך שלוש שנים ונבחרו מתוך למעלה מ-3000 חברות הרשומות בבורסות בארה"ב.

בשבוע שעבר הציגה החברה בפני המשקיעים תחזית פיננסית עד 2020, לפיה צופה אורבוטק כי הכנסותיה עד 2020 יגיעו ל-1.25 מיליארד דולר, ושיעור הצמיחה השנתי הממוצע יעמוד על כ-12%. בנוסף, צופה החברה לשיפור משמעותי בשיעורי הרווחיות – שיעור רווח גולמי של 50% ורווח נקי (Non-GAAP) בשיעור של 21%-23% מההכנסות.

בתחילת החודש פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2017, מהן עולה כי הכנסות החברה צמחו בכ-20% לכ-246 מיליון דולר, בהשוואה לכ-205 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (Non-GAAP) עלה ברבעון בכ-35.4% לכ-44.7 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-33.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אודות אורבוטק
חברת אורבוטק בע"מ, מפתחת טכנולוגיות חדשניות לשימוש בתהליכי הייצור של המוצרים המתקדמים בעולם בתעשיית האלקטרוניקה ובתעשיות נלוות. אורבוטק היא מהחברות המובילות את שוק הפתרונות המשפרים את תהליכי הייצור, בעיקר עבור יצרני מעגלים מודפסים, צגים שטוחים, מארזים מתקדמים, מערכות מיקרו-מכני-אלקטרו-מכניות (MEMS) ורכיבים אלקטרוניים נוספים. ולראיה, מרבית המכשירים האלקטרוניים המיוצרים בעולם, מיוצרים בסיוע הטכנולוגיות של אורבוטק.
לפרטים נוספים: WWW.ORBOTECH.COM


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il