TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סמסונג זכתה ב- 36 פרסי חדשנות של CES 2018


סמסונג
בין היתר, זכתה החברה בשני פרסי "החדשנות הטובה ביותר" לצד פרסים רבים נוספים בקטגוריות מציאות וירטואלית ומרובדת, התקנים לבישים, צגי וידיאו, מכשירים ביתיים ומוצרי בית חכם
סמסונג אלקטרוניקס הודיעה היום כי 36 ממוצריה החדשים זכו בפרסי החדשנות מטעם CES® 2018. הפרסים היוקרתיים הוענקו לחברה על מצוינות בעיצוב והנדסת מוצרי צריכה טכנולוגיים מתוחכמים ב-28 קטגוריות מוצרים.

בין היתר, זכתה החברה בשני פרסי "החדשנות הטובה ביותר" לצד פרסים רבים נוספים בקטגוריות מציאות וירטואלית ומרובדת, התקנים לבישים, צגי וידיאו, מכשירים ביתיים ומוצרי בית חכם. בנוסף, זוהי השנה הראשונה שבה סמסונג זוכה בפרס החדשנות של CES בקטגוריית הכושר הגופני, הספורט והביוטק עם Gear Sport, Gear Fit2 Pro ו-Gear IconX (2018).

טים בקסטר, נשיא ומנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס צפון אמריקה: ""החדשנות היא ב-DNA שלנו וכך גם המחויבות שלנו לספק מוצרים המחוללים שינוי ויוצרים חוויות משמעותיות עבור הצרכנים. הזכייה בהכרה מצד עמיתינו לתעשייה, שנה אחר שנה, עבור מאמצינו המתמשכים בעיצוב והנדסה חדשניים היא כבוד שאנו מתגאים בו".

פרסי החדשנות של CES מוענקים בתמיכת האגודה לטכנולוגיית מוצרי צריכה (CTA)שהינה הבעלים והמארגנת של CES. רבים ממוצרי סמסונג שזכו בפרסים יוצגו ב-CES 2018 שיתקיים בין התאריכים 9 עד ה-12 בינואר 2018. ביתן סמסונג (מס' 15006) ממוקם באולם המרכזי של מרכז הכנסים של לאס ווגאס.

להלן חלק מהמוצרים זוכי הפרסים של סמסונג:

Gear Fit2 Pro: המאפיינים של ה Gear Fit2 Pro -החדש כוללים GPS מובנה המשולב בניטור רציף של קצב הלב וביישומים רבי עוצמה של Under Armour המתעדים במדויק כל ריצה או רכיבה. עם עמידות במים עד לעומק של 5 אטמוספרות, הוא מאפשר שימוש בבריכה, בגשם וגם במקלחת שאחרי האימון. בנוסף, העיצוב הדק והאלגנטי של ה-Gear Fit2 Pro מתהדר ברצועה חדשה וקלה וכן בצג צבעוני בעל רזולוציה גבוהה המספק עדכונים ואתראות בזמן אמת והינו קל לקריאה תוך כדי תנועה.

Gear Sport: השעון החכם החדש של סמסונג מוביל את קטגוריית ההתקנים הלבישים בתעשייה והינו מיזוג מסוגנן של התקן למעקב אחר פעילות גופנית עם יכולות חכמות עבור אנשים המנהלים אורח חיים פעיל. ה-Gear Sport עובר בקלות ממצב עבודה למצב אימון, הוא עמיד במים עד לעומק של 5 אטמוספרות ועוקב אחר הפעילות הגופנית של המשתמש במשך כל היום, לרבות ספירת קלוריות. עם מאפיינים חכמים כגון Samsung Pay (באמצעות NFC), בקרת IoT ואפילו השמעת מוזיקה אופליין עם ספוטיפיי, ה Gear Sport- מוכן לביצוע כל מטלה שתיקרה בדרכו במשך היום.

Gear IconX (2018): היא גרסת 2018 החדשה של ה Gear IconX -המאפשרת למשתמשים להאזין למוזיקה האהובה עליהם בנסיעה או בחדר הכושר. אלו אוזניות אלחוטיות רבות עוצמה המאפשרות להזרים עד 5 שעות מוזיקה באמצעות בלוטות' ולנגן עד 7 שעות של מוזיקה מפלייליסט בפורמט MP3 טעינה מהירה של 10 דקות מעניקה שעה תמימה של שימוש. ניתן להשתמש באוזניות earbuds למעקב אחר פעילות ולמתן פקודות בטלפון באמצעות ביקסבי של סמסונג או Google Voice גם מבלי להחזיק את הטלפון ביד.

Samsung HMD Odyssey: שפותח בשיתוף פעולה עם מייקרוסופט מעניק חוויה אופפת של מציאות מעורבת. צגי AMOLED "3.5 עם רזולוציה גבוהה ושדה ראייה של 110 מעלות, אוזניות AKG המורכבות על הראש והפעלה באמצעות פקודות קוליות מאפשרים לHMD -Odyssey לקחת את המשתמש לעולמות וירטואליים חדשים לגמרי.

:Galaxy Note8 מציע למשתמשים צג Infinity של "6.3 המאפשר לראות יותר ולגלול פחות. ה- S Pen המשופר מציע למשתמשים דרכים חדשות לכתוב, לשרבט ולתקשר עם הטלפון ועם משתמשים אחרים, לרבות כתיבת רשימות במצב Screen Off, יצירת Live Message וריבוב משימות תוך כדי תנועה. הוא גם מציע את מצלמת הסמרטפון הטובה ביותר של סמסונג עם שתי מצלמות אחוריות של 12 מגה פיקסל. זהו הסמרטפון הראשון בעולם עם מנגנון ייצוב תמונה אופטי (OIS) בעדשה רחבה ובעדשת טלפוטו.

Galaxy S8 and S8+: דוחקים את הגבולות של הסמרטפונים המסורתיים. הם נבנו על סמך המורשת של סמסונג הדוגלת במכשירים בעיצוב מהמם ופונקציונלי. צגי Infinity "5.8 בדגם הגלקסי S8 ו-"6.2 בדגם הגלקסי S8+ ועיצוב ללא מסגרת יוצרים משטח חלק ורציף ללא כפתורים או זוויות חדות. התוצאה היא חוויית צפייה אופפת ללא הסחות דעות וביצוע קל יותר של משימות רבות בו זמנית.

צג גיימינג :CHG90 "49 עם יחס אספקט של 32:9 וצג מקומר, זהו מוניטור פורץ דרך ורחב במיוחד האופף מיד את המשתמש במהלך המשחק ומספק רמת צפייה קולנועית בכל סוגי התכנים. ה- CHG90 תומך בטכנולוגיית Radeon FreeSybc2 של AMD המעניקה חוויית משחק חלקה יותר הודות לרמת בוהק וצבע הניתנת לאבחנה אנושים גבוהה פי שניים. המוניטור מאפשר גם תמונות מהממות הודות לטכנולוגיית High Dynamic Range לשיפור תמונה אשר בשילוב עם טכנולוגיית QLED Quantum Dot של סמסונג משפרת באופן דרמטי את איכות התמונה עם צבעים ברורים וניגודים חדים יותר.

Samsung Connect Home Pro: היא מערכת ה-Wi-Fi החכמה הראשונה בתעשייה המשלבת טכנולוגיית רישות mesh עם SmartThings Hub ופותחת אפשרויות חדשות בפני המשתמשים לחיבור התקנים וניהול הרשתות הביתיות. היא מספקת לבית אות Wi-Fi מעולה ומטויב ובמקביל מעניקה למשתמשים את היכולת לנהל את התקני הבית החכם מרשת אחת מאובטחת.

Samsung Chef Collection (זוכה 4 פרסי(Honoree : משלבת עיצוב אלגנטי וטכנולוגיה חדשנית תוך שהיא מכניסה את המכשירים הביתיים החדשניים והפופולריים ביותר של סמסונג לקטגוריית הבילט אין. ה-Chef Collection משקפת את שאיפותיהם של בעלי הבתים של הדור החדש המתייחסים למטבח לא רק כאל חדר שבו מבשלים אלא כאל השתקפות מתוחכמת של עצמם. Chef Collectionזכתה בארבעה פרסי Innovation Honoree מטעם CES 2018 עבור קו Chef Collection 30” Pro Range, תנור הקומבי המובנה Chef Collection 30”, כיריים גזChef Collection 36” ותנור Chef Collection 30” Double Wall.

Samsung 16Gb GDDR6 Memory: הדור החדש של ה- DRAM, המהיר ובעל צריכת החשמל הנמוכה ביותר עבור יישומי גיימינג עתירי גרפיקה. הוא מעבד תמונות ווידיאו בקצב של 16 Gbps וברוחב פס קלט/פלט של 64HB/s, שווה ערך להעברת 12 DVD מלאי באיכות HD (5GB) בשנייה. ה-DRAM החדש מסוגל לפעול ב-1.35 וולט ומציע יתרונות נוספים בהשוואה לזיכרון הגרפי הנוכחי העושה שימוש ב-1.5 וולט ובעל קצב של 8Gbps בלבד.

כונן Samsung 8TB NGSFF NVMe SSD (PM983) הוא ה-SSD הראשון של 8 טרבייט במארז הדור הבא המשפר באופן דרמטי את קיבולת האחסון והביצועים של שרתי מדף U1 (שהינם פופולריים מאוד במוצרי צריכה אלקטרוניים). ה-64 8TB NGSF SSD מסוגל לספק קלט/פלט בקצב פנומנלי של 0.5 פיטה בייט לשנייה. מידותיו של הכונן 30.5 מ"מ X 110 מ"מ X 4.38 מ"מ והוא משפר את ניצול השטח ואפשרויות ההתרחבות בשרתים של מרכזי נתונים.

Exynos 9 Series 9810: ה Exynos 9 Series 9810 -הוא מעבד הדגל החדש ביותר של סמסונג המציע ליבות CPU מהדור השלישי, יחידת עיבוד גרפית (GPU) משודרגת ומודם גיגהביט LTW עם התמיכה הראשונה בתעשייה ב-6CA. המעבד מיוצר בטכנולוגיית תהליך מהדור השני של 10 ננומטר.

Samsung ISOCELL Slim 2X7: חיישן תמונות של 24 מגה פיקסל המציע פיקסלים בגודל של 0.9μm, הקטנים ביותר בתעשייה, וכן את טכנולוגיית Tetracell ו-remosaic להדמיית ביצועים בפיקסלים גדולים יותר. גודל הפיקסל הקטן של 0.9μm מאפשר להכניס חיישן תמונה 24Mp למודול המצלמה הדק ביותר ובכך לאפשר לסמרטפונים משובחים להציע מצלמות בעלות רזולוציה גבוהה במארז דק ואלגנטי מאוד.

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ
סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.
למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלנו www.samsung.com ובבלוג הרשמי שלנו global.samsungtomorrow.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il