TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מג'יק משיקה את פתרון ה-iPaaS שלה Magic xpc


מגיק תעשיות תוכנה
יספק יכולות חדשות לאינטגרציית ענן

הפתרון החדש של מג'יק המבוסס על מודל 'אינטגרציה כשירות' (iPaaS) מאפשר למנף את הענן לטובת אינטגרציה מהירה ונטולת קוד, ומרחיב את היצע פתרונות האינטגרציה של החברה

מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, מודיעה על הרחבת פתרונות האינטגרציה שלה עם השקת Magic xpc, פתרון היברידי לאינטגרציה כשירות (iPaaS), המאפשר ללקוחות להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית בענן, בהתקנה מקומית, או על גבי שניהם.


פתרון האינטגרציה הקליל, Magic xpc, מצטרף למוצר הדגל של החברה, Magic xpi, שהינו הפתרון האידיאלי עבור ארגונים העושים שימוש נרחב באינטגרציה בהתקנה מקומית on-premise)) או בסביבת ענן פרטי.
פתרון ה-Magic xpc פועל באמצעות קונקטורים חדשניים עבור יישומים עסקיים נפוצים, מסדי נתונים, פרוטוקלוים וכלים למימוש אינטגרציה מותאמות אישית. סביבת העבודה היעילה של Magic xpc המתממשקת לשלל מערכות באמצעות API ומתוכננת כך שתאפשר לחבר בין יישומים עסקיים, מסדי נתונים ונקודות ממשק חדשות – במהירות הגדולה עד 85% יותר ממוצרים קיימים. בכך ישפר הפתרון את פעילותם הדיגיטלית של הלקוחות, תוך שמירה על מעבר חלק של נתונים בכל שלבי החיים של יישומיהם העסקיים.


יותר ויותר ארגונים מעדיפים היום לבצע אינטגרציית יישומים באמצעות טכנולוגיית iPaaS. חברת המחקר גרטנר מעריכה כי ההכנסות משוק זה יצמחו מ-694.2 מיליון דולר ב-2016 ל-3.4 מיליארד דולר ב-2021.


נקודות החוזקה העיקריות של פתרון Magic xpc כוללות:
הטמעה מהירה ונטולת קוד – כמו יתר פתרונות התוכנה של מג'יק המבוססים על גישת מטא-דאטה לעבודה נטולת קוד ,Magic xpc הוא פתרון אינטגרציה מתקדם בעל ממשק אינטואיטיבי וידידותי הכולל מסכי הדרכה וכלי גרפי למיפוי נתונים, הניתן לשימוש על ידי אנשי IT, אנליסטים עסקיים ומומחי אינטגרציה.
מבוסס מיקרו-שירותים – פלטפורמת iPasS של מג'יק נבנתה תוך שימוש בטכנולוגיות node.JS ו- docker ההופכות אותה לאידאלית לצורך עבודה, התאמה ותחזוקת תהליכי אינטגרציה בענן, כולל פרויקטי אינטגרציה הקשורים ל-IoT, מובייל וצ'טבוטים.


יכולות ניטור והתרעות – המשתמשים בפתרון יכולים לנטר את תהליכי האינטגרציה שלהם ובכך ליצור ולנהל התרעות באמצעות ממשק משתמש אחד.


ריבוי עננים – הפתרון מושתת על רכיבי קוד-פתוח ללא מחויבות לספק ענן כלשהו, דבר המאפשר נגישות אליו מ-AWS ציבורי ופרטי, מ-Azure ומ-Google Cloud בכל העולם, נין להשתמש בענן אחד או במספר עננים בו זמנית.


יובל לביא, סגן נשיא לטכנולוגיה וחדשנות, מג'יק תעשיות תוכנה: "קו הפתרונות המורחב שלנו מספק ללקוחותינו ולשותפינו פתרון ענן המושתת על קונקטורים מובנים, ממשק משתמש קל לשימוש, וארכיטקטורה פתוחה וגמישה. מודל תמחור המנויים הגמיש של Magic xpc מאפשר לארגונים לשלב יכולות אינטגרציה במוצריהם ולהנות מעלויות וסיכון נמוך. נמשיך לספק ללקוחותינו הקיימים והחדשים טכנולוגיות מתקדמות, בעלות הצפנה ויכולות אבטחת מידע מתקדמות, וזאת על מנת לספק את הטכנולוגיה שתאפשר להם לבצע אינטגרציה בכל סביבה שיבחרו."

אודות מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) היא חברה ישראלית בעלת נוכחות גלובלית, המספקת ומפתחת פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise, על מנת לאפשר ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. www.magicsoftware.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il