TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה נדל"ן ממשיכה לממש את נכסיה באירופה: מוכרת נכס בברלין תמורת כ-80 מיליון שקל


אלקטרה נדלן
החברה תרשום בעקבות העסקה תזרים חופשי בסך של כ-33 מיליון שקל. המימוש הינו במסגרת יישום אסטרטגית החברה לממש את נכסיה ההיסטוריים ולהתמקד בתחום מקבצי הדיור בארה"ב
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "העסקה הנוכחית הינה אחד מהספיחים האחרונים של הפעולות האינטנסיביות שביצענו בשנים האחרונות למימוש הנכסים ההיסטוריים של אלקטרה נדל"ן באירופה, בקנדה ובהודו, במסגרתן מכרנו נכסים בהיקף כולל של כ-6 מיליארד שקל והצלחנו לייצב את איתנותה הפיננסית של החברה. העסקה הנוכחית תניב לחברה תזרים נכבד של כ-39 מיליון שקל, ולאחריה אנו נמשיך לפעול למימוש הנכסים הבודדים שנותרו לנו מפעילותה הקודמת של החברה. בד בבד, אנו ממשיכים לאתר מקבצי דיור חדשים בארה"ב במסגרת ההשקעות שמבצעת הקרן החדשה שגייסנו לאחרונה. פעילות מקבצי הדיור של אלקטרה נדל"ן בארה"ב מונה כבר למעלה מ-20,000 יחידות דיור, והחברה הופכת לגורם דומיננטי בשוק זה, שאנו רואים בו פוטנציאל רב ליצירת ערך עתידי לחברה".

חברת אלקטרה נדל"ן ממשיכה ביישום האסטרטגיה החדשה שלה, עליה הודיעה החברה בתחילת שנת 2016, וממקדת את פעילותה בתחום מקבצי הדיור בארה"ב, וזאת לצד מימוש פורטפוליו הנכסים ההיסטורי שלה.

החברה מודיעה היום, כי חברה כלולה שלה, המוחזקת על ידה בשיעור של 85%, שמחזיקה בזכויות בנכס מניב בגרמניה, חתמה על עסקה למכירת הזכויות שלה בנכס בתמורה לסכום של כ-80 מיליון שקל (כ-19.5 מיליון אירו). הנכס בגרמניה, הממוקם בעיר ברלין, מושכר במלואו לרשת הקמעונאית פרגו סלגרוס (Fergo Selgros). מדובר במבנה המשתרע על פני שטח כולל של 15,500 מ"ר.

מכירת הנכס תניב לחברה המוכרת תזרים מזומנים חופשי בסך של כ-33 מיליון שקל (כ-8 מיליון אירו), לאחר החזר הלוואות בנקאיות והעלויות הכרוכות בעסקה. כמו כן, תרשום החברה בעקבות המכירה הפסד חשבונאי בסך של כ-5 מיליון שקל (כ-1.2 מיליון אירו).

באלקטרה נדל"ן מוסיפים ומציינים כי השלמת העסקה, בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים על-פי הסכם המכירה, צפויה להתבצע ברבעון הרביעי לשנת 2017.

אלקטרה נדל"ן הרחיבה בשנה האחרונה באופן ניכר את השקעותיה בתחום מקבצי הדיור בארה"ב. החברה חולשת כיום על כ-60 מקבצי דיור בהיקף כולל של כ-21,000 יחידות דיור, בהן הושקע סכום כולל של כ-2.5 מיליארד דולר. אלקטרה נדל"ן מחזיקה בכ-20% מהנכסים, וכן הינה בעלת השליטה בחברת הניהול של הנכסים. לצורך הרחבת פעילות זו הקימה אלקטרה נדל"ן קרן, שגייסה עד כה מעל ל-170 מיליון דולר, וביצעה עד כה עסקאות לרכישת למעלה מ-5,000 יחידות דיור.

אלקטרה נדל"ן, בניהולו של גיל רושינק, פועלת בתחומי הנדל"ן בישראל ובחו"ל. פעילות הקבוצה מתמקדת בתחום מקבצי הדיור בארה"ב, Multifamily. כיום, מנהלת החברה מעל ל-21,000 יחידות דיור ב-61 מקבצי דיור, בהיקף כספי כולל של כ- 2.5 מיליארד דולר. אלקטרה נדל"ן היא השותפה המנהלת את הנכסים (GP), כך שהחברה נהנית גם מדמי ניהול ומעמלת השבחה (Promote). כמו כן, מחזיקה החברה בישראל ובחו"ל ב-15 נכסים וקרקעות המיועדות לפיתוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il