TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תראפיקס ביוסיינסס – דוחות הרבעון השלישי ועדכון מצב העסקים והפיתוח הקליני


תראפיקס
דום שינה חסימתי: החברה החלה בניסוי שלב A2 לטיפול בדום שינה חסימתי (OSA) תוך שימוש בתרופה 110-THX באסותא מרכזים רפואיים

תראפיקס ביוסיינס, חברה ציבורית הנסחרת בתל אביב ובנסדא"ק (TRPX), המתמחה בפיתוח תרופות מבוססות קנבינואידים, מפרסמת היום דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי, אותו סיימה עם יתרת מזומנים של כ-10.7 מיליון דולר.


עדכון מצב העסקים והתפתחויות בתוכניות הקליניות של החברה:
תסמונת טורט: בניסוי הקליני שלב 2A באוניברסיטת ייל גויסו עד כה 17 חולים מתוך 18, כאשר החולה האחרון צפוי להצטרף לניסוי עד סוף החודש. ניסוי ההמשך, שלב 2B יתנהל באופן בלעדי באוניברסיטת הנובר בגרמניה. החברה צפוייה להגיש את מסמכי האישור לניסוי זה עד סוף 2017. בנוסף, חתמה החברה הסכם בלעדי עם חברת Catalent Pharma בקשר לפורמולציה, פיתוח וייצור קליני של תרופת ה-110-THX.


דום שינה חסימתי: החברה החלה בניסוי שלב A2 לטיפול בדום שינה חסימתי (OSA) תוך שימוש בתרופה 110-THX באסותא מרכזים רפואיים. כמו כן, חתמה החברה על הסכם לפיתוח תרופה עם חברת Cure Pharmaceuticals הנסחרת בנסדאק, תוך שימוש בטכנולוגיות קנייניות של CURE לטיפול במגוון רחב של הפרעות שינה. הסכם זה הוא הרחבתו של הסכם קודם לשיתוף פעולה בין תראפיקס, קיור ואסותא מרכזים רפואיים לפיתוח תרופות ייחודיות בתחומי הרפואה המותאמת אישית והקנבינואידים.


פגיעות קוגניטיביות מתונות (MCI): החברה השלימה את פיתוח הפורמולציה של תרופה (130-THX) במתן תת-לשוני של THC, תוך בדיקת מידת הספיגה של התרופה ושימוש בטכנולוגית המינון הזעיר. בנוסף, החברה ממשיכה לפתח פורמולציה למתן דרך האף.


התקבל אישור ה-IRB למחקר ה-PK שצפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2018. ניסוי פרה-קליני הראה כי הטכנולוגיה הקניינית של החברה למינון זעיר של THC הצליחה באופן משמעותי לתקן את הפגמים הקוגניטיביים תלויי הגיל בעכברים זקנים.

במחקר להוכחת ההיתכנות הצפוי ב-MCI החברה מקווה להעריך את ההכרה (קוגניציה) בחולים שיש להם פגיעות מוח טראומטיות הסובלים מאי-סדרים קוגניטיביים משמעותיים. היעד העיקרי של המחקר צפוי למדוד את התפקודים הקוגניטיביים לאחר הפגיעה. החברה צפוייה להתחיל מחקר פרה קליני דומה בחיות קטנות.
אנטי מיקרוביאל: החברה החלה בחודש שעבר במחקר טרום קליני על מנת להעריך את היעילות של התרכובת הקניינית THX-150, בשיתוף פעולה עם מכון ויצמן והמרכז הרפואי ע"ש סוראסקי. התרכובת, 150-THX היא קומבינציה פרמצבטית המשלבת THC סינתטי ו-PEA יחד עם אנטיביוטיקות נבחרות. לחומרים אלה פוטנציאל לפעולה סינרגית.


כאב: החברה בוחנת כיום מספר יוזמות פנימיות ושיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים במטרה לפתח תרופות מבוססות קנבינואידים לטיפול בתחום הכאב הכרוני.


אודות תראפיקס ביוסיינס
תראפיקס ביוסיינס הינה חברת פרמצבטית המתמחה בפיתוח תרופות מאושרות, המבוססות על מולקולות קנאבינואידיות, ומובלת על ידי צוות בכיר ומנוסה של מדענים ומנהלים. החברה מתמקדת ביצירה ופיתוח של פרוטפוליו עשיר בטכנולוגיות ונכסים המבוססים על תרופות קנבינואידיות. נכון למועד זה, החברה עוסקת בפיתוח שתי תרופות על בסיס רכיב קנאבינואידי סינתטי מאושר FDA לטיפול בתסמונת טורט, ולטיפול בירידה בתפקוד קוגניטיבי ופגיעה מוחית טראומטית.


אודות אסותא
"אסותא מרכזים רפואיים" הינה רשת בתי החולים ושירותי הרפואה הפרטיים הגדולה בישראל וכוללת 8 בתי חולים ומרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ. אסותא הנמצאת בבעלות קופ"ח מכבי, קופת החולים השניה בגודלה בארץ, אחראית על כ-15% מהפעילות הכירורגית בישראל ומטפלת בבריאותם של כמיליון חולים בשנה. בית החולים אסותא מוסמך איכות ובטיחות ברפואה מטעם ארגון ה-JCI, וסטנדרט הטיפול בה דורג כגבוה ביותר בישראל על ידי משרד הבריאות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il