TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.בי.אי על דוחות פריגו


איביאי
בשורה מרעננת בענף הגנריקה המקרטע

סקירה של סטיבן טפר אנליסט פארמה וביומד אי.בי. אי בית השקעות בנוגע לדוחות פריגו:
בשורה התחתונה: מדובר על דוח טוב, ויחסית לסקטור – אפילו טוב מאוד. גם העלאת התחזיות הנוספת לשנת 2017 היא בשורה מרעננת בענף הגנריקה המקרטע. החולשה בסקטור, ובמיוחד קריסתה של מנית טבע, העיבו על מחיר מניית פריגו. להערכתנו, העליות הנוכחיות (10%+) במחיר המניה מוצדקות, שכן הדוח הטוב שהציגה פריגו מבדל מעט את החברה מהסקטור הגנרי הקלאסי.

תוצאות פריגו לרבעון השלישי היכו את התחזיות בשוק, החברה הציגה דוח טוב עם העלאת תחזיות נוספת לשנת 2017.
החברה הציגה הכנסות של 1.22 מיליארד דולר (מעט מעל הציפיות בשוק ל- 1.17) לצד רווח נקי מתואם של 1.39 דולר למניה, משמעותית מעל לציפיות בשוק של 1.1 דולר למניה והציפיות שלנו ל- 1.17 דולר למניה. להערכתנו, חלק מההפתעה ברווח למניה מגיע אמנם משיפור ברווחיות, אך חלק משמעותי נוסף מגיע משיעור מס אפקטיבי (מתואם) שנמוך באופן חריג.


בניגוד למגמה בענף, החברה העלתה פעם נוספת את תחזית הרווח לשנת 2017 בכ- 6.5% לטווח שבין 4.8 ל- 4.95 דולר למניה. הציפיות בשוק עמדו על 4.58 דולר למניה בממוצע (אמצע טווח התחזית הקודמת).
מדובר בעליה מצטברת של כ- 13% מהתחזיות שהעניקה החברה בתחילת השנה. להערכתנו, התחזיות בתחילת השנה היו שמרניות יחסית, כך שבעקבות התקדמות תכנית ההתייעלות של החברה והתבהרות בנוגע להצלחתה, היא בחרה לעדכן תחזיות כלפי מעלה.


הדו"ח והעלאת התחזיות ממשיכים לשקף את הצלחת החברה לייצב את מצבה, בין היתר ע"י מכירת פעילויות לא רווחיות, מהלכי התייעלות בתחומי הפעילות השונים ועמידה בקצב השקה של מוצרים חדשים, כל זאת למרות המשך שחיקת המחירים בשוק הגנריקה.


בחלוקה למגזרי פעילות:
ההכנסות ממוצרי הבריאות בארה"ב (CHCA) הציגו צמיחה קלה של 1%, כאשר בפעילות הבינלאומית (CHCI) נרשמה שחיקה קלה של 3%.
הצמיחה הקלה בארה"ב מגיעה על רקע ההשקה של המותג הפרטי של נקסיום בסוף הרבעון שתרמה מעל 10 מיליון דולר למכירות, שקוזזה בעיקר מירידת מכירות במוצרי הפסקת-עישון. השיפור ברווחיות מגיע על רקע תמהיל מכירות שבו מוצרים עם רווחיות גבוהה יותר נתנו את הטון, ירידה בהוצאות מכירה ותזמונים בהוצאות המו"פ.


השחיקה בפעילות הבינלאומית נבעה מביטול הסכמי הפצה וממכירה יזומה של פעילויות הפסדיות במסגרת תכנית ההתייעלות של החברה במטרה לשפר את הרווחיות. בנטרול פעילויות אלו וההשפעות של שערי החליפין, נרשמה צמיחה של 5%. תכניות ההתייעלות באות לידי ביטוי בשיפור ברווחיות התפעולית.


הכנסות תחום התרופות הגנריות במרשם (Rx) הציגו שחיקה קלה של 1%, בעיקר כתוצאה משחיקה בהיקף של 10 מיליון דולר ב-Entocort ומשחיקת מחירים כללית שנרשמה במוצרים הקיימים (בהיקף של כ- 8%), שקוזזו כמעט במלואן מהשקות חדשות בהיקף של 31 מיליון דולר. למרות ששחיקת המחירים פגעה ברווחיות הגולמית, ירידה בהוצאות מכירה ותזמונים בהוצאות המו"פ אפשרו שמירה על הרווחיות התפעולית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il