TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליפ-בו טאן נשיא Cadence העולמית מצטרף לקרן ההשקעות הישראלית אקליפטוס


אקליפטוס- שותפים
Cadence ((NASDAQ- CDNC נסחרת לפי שווי שוק של 13 מיליארד דולר

חיזוק משמעותי לקרן ההשקעות הישראלית אקליפטוס מבית תמיר פישמן (Eucalyptus Innovation Capital) שהוקמה על רקע התכנית החדשה של משרד האוצר להשקעות בחברות טכנולוגיה ישראליות. ליפ-בו טאן המכהן כנשיא ומנכ"ל Cadence Design Systems, Inc מצטרף לשורותיה.


אלדד תמיר מסר היום כי "אני ממשיכים בבנייה של צוות תומך לקבוצת המנהלים בפועל של הקרן . ליפ בו הוא אחד האנשים המרכזים בתעשיית ההייטק העולמית, אשר יאפשר לנו נגישות בינלאומית, קשרים וידע לטובת הקרן וחברות המטרה".


טאן המשמש כמנכ"ל החברה מאז ינואר 2009, מהווה חיזוק משמעותי לקרן אקליפטוס. מעורבותו הישירה אף מצביעה על העניין הרב שהתכנית להשקעות בהייטק הישראלי, מייצרת בקרב דמויות מפתח בתעשייה. התכנית החדשה, כידוע, תאפשר מעתה למשקיעים המוסדיים והפרטיים בישראל להרחיב את אחיזתם בענף ההייטק ולהשקיע בצורה מושכלת בחברות מקומיות.


בנוסף לתפקידו באקליפטוס, טאן מכהן בעשרים השנה האחרונות גם כיו"ר קרן הון סיכון בין לאומית .Walden International לפני הקמתה של Walden, טאן היה סגן נשיא ב Chappell & Co. ועמד בתפקידי ניהול בחברות EDS Nuclar ו ECHO Energy.. בנוסף, ליפ בו-טאן הינו יו"ר משותף של מועצת המנהלים ב ESD Alliance ובמועצת המנהלים של GSA, HP ועוד. טאן הינו בעל תואר שני בהנדסה גרעינית מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סן פרנסיסקו, ותואר B.S. מ Nanyang באוניברסיטת בסינגפור.
יודגש כי זאת תמיכה משמעותית בקרן אקליפטוס, בה שותפים כיום אלדד תמיר (בית ההשקעות תמיר פישמן), דדי פרלמוטר (לשעבר בכיר בחברת אינטל העולמית ויזם הייטק בהווה), אמיר גל אור (קרן אינפינטי) ועדי גן (קרן אוורגרין).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il