TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיימקאסט משלימה את האישור SOC 2 Type


מיימקאסט
ההישג מראה את המחויבות המתמשכת ללקוחות לגבי אבטחה, זמינות, עיבוד, כלילות וסודיות

מיימקאסט, Mimecast Limited (NASDAQ:MIME), חברת אבטחת דואל ונתונים מובילה, הודיעה היום שקיבלה את דוח האישור של SOC 2 Type II.


השלמת ההתחייבות הזאת מספקת הוכחה למחויבות החזקה של מיימקאסט לשמירה על אמצעי בקרה ותהליכים תפעוליים מחמירים ויעילים באבטחה, הזמינות, הסודיות וכלילות העיבוד של השירותים והמערכות הקשורות של לקוחותיה.


דוח האישור של SOC 2 Type II, שהונפק על ידי Coalfire Controls, LLC, חברת ראיית חשבון בלתי תלויה, מאשר שמיימקאסט עמדה באמות המידה שקבעה לשכת רואי חשבון בארצות הברית (AICPA).
Coalfire בדקה את היעילות התפעולית של אמצעי הבקרה שמיישמת מיימקאסט בעקרונות האבטחה, הזמינות, כלילות העיבוד והסודיות בשירותי הנאמנות.


הדוח מאשר את המחויבות של מיימקאסט לאמות המידה והנהלים המחמירים ביותר בענף באבטחה, סודיות, זמינות וכלילות עיבוד. מיימקאסט מציעה שירותים מבוססי אמון ללקוחותיה, והפרסום של התוצאות של הביקורת הזאת מאפשר להם להיות בטוחים בהסתמכות שלהם על אמצעי הבקרה של מיימקאסט.
"מחויבויות אמון וציות הן קריטיות עבור הלקוחות של מיימקאסט ואנחנו מחויבים לספק ביטחון באבטחת השירותים והנתונים יחד עם יוזמות ההצלחה האגדית של הלקוחות שלנו", אמר מרק פרנץ', מנהל אמון ראשי, מיימקאסט. "האישור החדש שקיבלנו לאמות המידה SOC 2 Type II מראה את המחויבות המתמשכת של מיימקאסט להבטחת האבטחה וההמשכיות של הפעילויות הקריטיות של לקוחותינו".לרשימה מלאה של ההסמכות, האישורים ודוחות ההערכה של מיימקאסט, בקרו במרכז האמון של מיימקאסט.


אודות מיימקאסט
מיימקאסט, Mimecast Limited (NASDAQ:MIME) הופכת את הדואל והנתונים העסקיים לבטוחים יותר עבור יותר מ-27,300 לקוחות ומיליוני עובדים בכל העולם. שירותי האבטחה, שמירה בארכיון והמשכיות מבוססי הענן מהדור הבא של החברה שהוקמה ב-2003 מגינים על דואל ומספקים ניהול סיכוני דואל מקיף בשירות מנויים אחד משולב במלואו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il