TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: סרגון - סקירת תוצאות הרבעון השלישי 2017


אופנהיימר
מותירים את דירוג מניית CRNT על Perform נייטרלי
סרגון (CRNT) דיווחה על תוצאות מעורבות לרבעון השלישי של 2017, עם הכנסות מתחת לצפי אך עם רווח נקי מתואם למנייה בהתאם לתחזיות המוקדמות. מכירות נמוכות מהצפוי לשוק ההודי גרמו לפספוס בשורת ההכנסות אך מנגד, גם סייעו לסרגון להגיע למרווח גולמי מרשים במיוחד של 35.2%. אי הוודאות בנוגע לתזמון ההזמנות מהודו גרם לחברה להוריד את היעד לצמיחה של 50% ברווח הנקי המתואם ב-2017. אנו מותירים את דירוג מניית CRNT על Perform, בעיקר בשל דינמיקת השוק המאתגרת ולמרות היציבות שמראה החברה בניהול ההוצאות המוקפד ובשמירה על שיעורי רווחיות סבירים.

· סרגון דיווחה על הכנסות של 76 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, ירידה שנתית של 4% ובכ-3% מתחת לצפי. הרווח הנקי המתואם למנייה היה 5 סנט, בהתאם לתחזיות המוקדמות. המרווח הגולמי השתפר ב-140 נ"ב ברמה השנתית וב-340 נ"ב ברמה הרבעונית, בין השאר בעקבות הנתח הקטן יותר של מכירות מהשוק ההודי. מנגד, המרווח התפעולי ירד ב-50 נ"ב ברמה השנתית ובכ-120 נ"ב ברמה הרבעונית, לרמה של 8.2%, בעקבות השפעה שלילית של שערי חליפין. הנהלת החברה נסוגה מהתחזית הקודמת ל-2017, לצמיחה של 50% ברווח הנקי המתואם, וב-2018 היא צופה הכנסות של 300-320 מיליון דולר, מרווח גולמי גבוה מ-32% והמשך שמירה על הוצאות תפעוליות ברמה רבעונית של 20-21 מיליון דולר.

· בצד החיובי, החברה הציגה יחס Book 2 Bill גבוה מ-1 והמשיכה בניהול המוקפד של ההוצאות התפעוליות שלה. ברבעון השלישי נרשמה צמיחה גבוהה במכירות באמריקה הלטינית (צמיחה של 45.4% בהשוואה למכירות ברבעון השני של השנה), בצפון אמריקה (39.6%) ובאירופה (15.4%). החברה גם ציינה שהיא שוקלת אפשרויות אסטרטגיות שונות, כולל רכישות ושותפויות, על מנת להגדיל את נתח השוק ו/או להרחיב את הטכנולוגיה שלה.

· בצד השלילי, השוק ההודי הפגין תנודתיות גבוהה, והיווה 31% ממכירות הרבעון, לעומת 53% ממכירות הרבעון השני. בנוסף, החברה צופה כי המכירות לשוק זה ירדו ב-2018. גם המכירות באפריקה ובאסיה-פסיפיק, הציגו ירידה רבעונית של 18.6% ו-11.2%, בהתאמה. החברה הגדילה באופן זמני את היקף השימוש בקו האשראי שלה, וסיימה את הרבעון עם חוב של 24 מיליון דולר (לעומת חוב של 8 מיליון דולר בסוף הרבעון הקודם), בעקבות דחייה בתשלום מצד לקוח גדול בהודו. הצפי הוא כי ב-2018 שוק ה-Backhaul לא יצמח ואולי אפילו יתכווץ מעט. גם שערי חליפין מהווים גורם עם השפעה שלילית, בעיקר בעקבות התחזקות השקל מול הדולר.

· אנו מורידים את תחזית ההכנסות ל-2018 בכ-5% ואת תחזית הרווח למנייה בכ-22%, על מנת להתאימן לתחזית של הנהלת החברה. למרות הצלחת הנהלת סרגון לנווט את החברה בהצלחה בתנאי השוק המאתגרים הנוכחיים, אנו מותירים את דירוג מניית CRNT על Perform נייטרלי בעקבות הצפי ששוק ה-Backhaul יתקשה לצמוח גם בשנה הבאה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il