TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז' בתחזית לתוצאות החברות ברבעון השלישי


אקסלנס
צופים דו"חות חלשים יחסית לבנק המזרחי ולחברות הנדל"ן, אך עדיין מומלצת חשיפת יתר לנדל"ן עקב הריבית הנמוכה

בנקים:
מיכה גולדברג, מנהל מחלקת המחקר ואנליסט הבנקים באקסלנס ברוקראז', מעריך כי "בנק הפועלים צפוי לדווח על רווח נקי של כ-730 מיליון שקל, המשקף תשואה על ההון של כ-8.3% . הבנק צפוי לחלק כ-40% מרווחיו כדיבידנד רבעוני וייתכן שנראה הפרשה נוספת בגין החקירה בארה"ב ברבעונים הקרובים. בבנק לאומי אנו צופים רבעון חזק נוסף עם רווח נקי של כ-777 מליון שקל, המשקף תשואה על ההון של כ-9.7%. עודפי ההון של לאומי הולכים וגדלים, במיוחד לאור קצב הגידול המתון בתיק האשראי. שיפור במדיניות הדיבידנד לחלוקה נדיבה יותר יכול להיות 'זרז' מהותי למחיר המנייה, כמו גם המשך התייעלות. מאידך, ייתכן לחץ מסחרי בחודשים הקרובים אם חלק מבעלי המניות הגדולים של הבנק (המדינה שמחזיקה כ-5%, ועזריאלי ואקירוב) יחליטו לממש חלק מאחזקותיהם על רקע העליות במחיר המניה בשוק".


בבנק המזרחי אנו צופים רבעון חלש עם רווח נקי של כ-256 מיליון שקל, המשקף תשואה על ההון של כ-7.6% בלבד. הלימות ההון תמשיך לגדול למרות קצב הצמיחה המרשימה באשראי, והבנק צפוי לחלק כ-30% מרווחיו כדיבידנד רבעוני. אנו מעריכים כי המזרחי לא יגיע לסיכומים מול הרשויות בארה"ב בנושא החקירה האמריקאית לפני 2018". גולדברג מעריך עוד כי "הנהלת הבנק שוקלת מנגד להעלות את מדיניות חלוקת הדיבידנד ל-40% מכלל הרווח".


עוד מעריך גולדברג כי בנק דיסקונט צפוי לדווח על רווח נקי של 316 מיליון שקל ותשואה על ההון של 8.5%. בנוגע לבנק הבינלאומי מעריך גולדברג כי "צפוי רבעון חזק מאוד לבינלאומי, עם רווח נקי של כ- 183 מיליון שקל המשקף תשואה על ההון חריגה של כ- 9.7%. הבינלאומי ייהנה גם הרבעון מרווחים חד-פעמיים משמעתיים, בעיקר מהחזרי מס שיתרמו כ-2% במונחי תשואה על ההון, כמו גם מרווחי מסחר נאותים. חלוקת דיבידנד בעין על יד פיבי אחזקות עדיין יכולה להעיב על מניית הבינלאומי, על אף ההערכה הכללית בשוק שבעלי השליטה כבר אינם מחפשים למכור את אחזקתם בבנק. לסיכום, אומר גולדברג, "בבנקים אנו ממשיכים להעדיף את לאומי על פועלים, ואת דיסקונט על מזרחי, כאשר גם הבינ"ל צפוי ליהנות מרווחיות יוצאת דופן הרבעון".

נדל"ן:
דוד גבאי, אנליסט הנדל"ן של אקסלנס ברוקראז', מעריך כי "חברות הנדל"ן המניב צפויות להציג דו"חות חלשים יחסית, אך בשל רמת הריביות הנמוכה במשק אנו עדיין ממליצים על חשיפת יתר לסקטור, עם העדפה למליסרון על פני עזריאלי. בעזריאלי אנו צופים רבעון 3 חזק, עם צמיחה ביחס לאשתקד של כ-6% ב-NOI ושל כ-13% ב- FFO (ללא השפעות חד פעמיות), כתוצאה מאכלוס משרדים חדשים. עיקר השיפור ב-NOI צפוי מהשפעה לראשונה בגין מגדל שרונה (אכלוס ארבע קומות), וכן תוספת בגין המשרדים בראשונים. בתחום הקניונים, אנו פחות חיוביים וצופים לצמיחה נמוכה בלבד של כ-1.5% בפדיון משוכרים. מנגד, אנו חיוביים על פעילות המשרדים בישראל, בשל הביקוש לפרויקטים חדשים בתחום המשרדים (לדוגמא חוזים חדשים מול פייסבוק ואמזון במגדל שרונה) ומרווח של כ-6% בחוזים חדשים ומתחדשים.


"במליסרון אנו צופים צמיחה נאה של כ-6% ב-NOI וכ-10% ב-FFO, כתוצאה מצמיחה של כ-2.5% ב-NOI מנכסים זהים, רכישת משרדים בפ"ת לאחרונה ואכלוס פרויקטים חדשים. בין אלו נכללים: הרחבת פארק עופר בפתח תקווה ותוספת חלקית בגין המגדל ברעננה החל מספטמבר. בדומה לעזריאלי, אנו עדיין פחות חיוביים בכל הקשור לסגמנט הקניונים, כפי שמשתקף בהאטה לאחרונה בפדיון משוכרים המהווים חלק מהותי מנכסי מליסרון (כ-85% מה-NOI).


"בשיכון ובינוי אנו צופים רבעון חלש נוסף, עם רווחיות נמוכה. הרווחיות הכללית צפויה להיות באופן זמני עדיין נמוכה. זאת בשל פרויקטים בעלי רווחיות נמוכה שהחברה מבצעת כרגע בניגריה ועלייה בסיכון בפרויקט הרכבת הקלה בת"א ובפרויקט הסולר באשלים. אנו צופים להתייצבות בצבר ההזמנות על כ-15 מיליארד שקל, כתוצאה מזכייה לאחרונה במכרזים של משרד הביטחון.

קמעונאות:
מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', מעריכה כי "בשופרסל צפוי דו"ח חזק ביחס לאשתקד, עם עלייה של כ-24% ברווח הנקי, מ-51 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-63 מיליון שקל ברבעון. אנו צופים צמיחה ברבעון של כ-1% בהכנסות ועלייה ברווחיות תפעולית מכ-3.4% לכ-3.8%. השיפור ברווחיות שופרסל צפוי להגיע על רקע קריסתה של מגה, התייעלות, עליית מחירים בסקטור העירוני וכל זאת בקיזוז העלייה בשכר המינימום, שצפויה בה פעימה נוספת ב-1/12/17. אנו מעלים מחיר יעד מ-18.1 שקל ל-19.8 שקל על רקע אישור עסקת ניו-פארם (שלא נכלל במחיר הקודם ומוסיף כ-1 שקל למודל) וכן התקדמות יפה של החברה בפעילות האשראי, בהתייעלות ובהמשך מיצובה החזק בשוק. להערכתנו המניה כבר אינה זולה, אך בשל מומנטום חיובי בטווח קצר, הכולל אפשרות למשבר קרב מצד יינות ביתן (שעדיין לא ניתן להכליל במודל) ושיפור מתמשך בתוצאות, אנו ממשיכים להמליץ על שופרסל בתשואת שוק.


אלשיך מעריכה עוד כי "צפוי דו"ח טוב לרמי לוי, עם צמיחה ברווח הנקי של כ-11% שנובעת מפתיחת 4 סניפים חדשים מאז אשתקד (פלוס 1 בזכיינות) ושיפור קל ברווחיות התפעולית. בשטראוס אנו צופים דו"ח טוב, עם צמיחה של כ-6% ברווח הנקי לכלל בעלי המניות וכ-33% ברווח הנקי לבעלי מניות החברה. אנו צופים צמיחה של כ-7% בהכנסות, עם יציבות ברווחיות תפעולית בכ-10%".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il