TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מניבים קרן הריט החדשה מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2017


עופר אברם .שרון שוופי . איתי מל - מניבים
ורושמת גידול בפרמטרים התפעוליים בעקבות הגידול במצבת הנכסים

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו לסך של כ-8.3 מיליון ש"ח, לעומת כ- 4.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 84%
ה- NOI ברבעון הסתכם לסך של כ- 6.6 מיליון ש"ח, לעומת כ- 3.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 94%


הרווח הנקי ברבעון הנוכחי הסתכם בכ- 5.2 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ- 3.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 62.5%
מניבים קרן הריט החדשה מדווחת היום על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2017, ומציגה גידול בכל הפרמטרים התפעוליים.


הכנסות החברה מדמי שכירות הסתכמו ברבעון השלישי3לסך של כ- 8.3 מיליון ש"ח, גידול של כ- 84%, לעומת הכנסות של כ- 4.5 מיליון ש"ח ברבעון השלישי בשנת 2016. הגידול בהכנסות נובע מהכרה בהכנסה של המבנה הלוגיסטי בהרטוב שנרכש בנובמבר 2016 ומהכרה בהכנסות ממתחם CENTRO ברחובות שרכישתו הושלמה במאי 2017. בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו הכנסות החברה מדמי שכירות לסך של כ- 20.6 מיליון ש"ח, לעומת כ- 9.3 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2016.


ה- NOI הסתכם ברבעון השלישי לשנת 2017 לסך של כ- 6.6 מיליון ש"ח, גידול של כ- 94% לעומת סך של 3.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ה- NOI הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 לסך של כ- 16.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 7.5 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2016.
.
מניבים פרסמה כי אומדן ה-NOI הצפוי מהפעלת הנכסים הקיימים בשנת 2017 הינו כ-23.5-24 מיליון ש"ח. אומדן ה-FFO הצפוי מהפעלת אותם נכסים בשנת 2017 הינו כ-14.5-15 מיליון ש"ח.
הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ- 5.2 מיליון ש"ח. ההפסד הנקי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם לסך של כ-0.7 מיליון ש"ח, ונבע בעיקר מתשלום מס רכישה כחלק מהוצאה חד פעמית בגין רכישת הנכס ברחובות (בסך כ-10 מיליון ש"ח) ברבעון השני.


מניבים צופה כי תחלק דיבידנד בסך של כ- 10.5-11 מיליון שקל בגין שנת 2017.
סך שווי הנכסים בהם מחזיקה הקרן עומד על כ- 390 מיליון ש"ח, ההון העצמי של החברה מסתכם לסך של כ- 322 מיליון ש"ח, נכון ליום 30.9.17.
עופר אברם, מנכ"ל מניבים: "ברבעון השלישי, החברה המשיכה להציג גידול בפרמטרים התפעוליים בעקבות הרחבת מצבת הנכסים. אנחנו מתמקדים בעיקר ברכישת נכסים נוספים התואמים את מדיניות רכישת הנכסים שלנו, תוך ניצול המזומנים שבידינו. אנו מזהים 'דיל פלואו' של נכסים מניבים איכותיים בפיזור גיאוגרפי ובשימושים מגוונים, ומעריכים כי כבר בחודשים הקרובים נקדם עסקאות לרכישת נכסים נוספים".


אודות מניבים
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה להשקעה בנכסים מניבים בישראל, המנוהלת במתכונת המקובלת בקרנות ריט, מבחינת מסגרת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בקרן. קבוצת הניהול של מניבים הינה מקצועית ואיכותית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום הנדל"ן המניב לאורך שנים. הקרן מקדמת השקעות בפרופיל סיכון נמוך יחסית. כאמור, משקיעי העוגן בקרן הינם גופים מוסדיים מובילים: בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מיטב דש, אי בי איי, אוניברסיטת בר אילן, הלמן אלדובי, קרן הפנסיה גלעד, הראל. אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה. מניית הקרן נסחרת במדד SME 60 ומדד הנדל"ן.
יזמי הקרן הינם: יו"ר - שרון שוופי, סגן יו"ר – איתי מל ומנכ"ל החברה – עופר אברם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il