TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הולמס פלייס ישראל מקדמת הנפקה ראשונית בתל אביב


הולמס פלייס
תנפיק 40% מהחברה
הולמס פלייס ישראל, חברת מועדוני הספורט והפנאי הגדולה בישראל מקבוצת הולמס פלייס העולמית, החלה היום ברוד שואו בקרב הגופים המוסדיים בישראל לקראת ביצוע הנפקה ראשונית של מניות ואופציות בבורסה של תל אביב.

הולמס פלייס ישראל נמנית על רשת הולמס פלייס העולמית של משפחת פישר, המחזיקה בכ-39.95% ממניות החברה. קבוצת השליטה בחברה כוללת גם את קבוצת גרין לנטרן, בהובלת מר ריצ'רד הנטר, מר יוסף עליאש ומר דניאל בן רעי, המחזיקה בכ-45.2% מהון מניות החברה, ואשר במסגרת החזקות אלו כ-12.4% מהמניות יוחזקו, עם השלמת ההנפקה הראשונית, על ידי מר מוטי בן משה. בנוסף, פועלים וונצ'רס מחזיקים ב14.85% מהון מניות החברה.

הולמס פלייס התאגדה בישראל ב-1997 ומאז ייבאה לארץ ופיתחה בה את תחום מועדוני ה-Premium במועדוני כושר ובמרכזי קאנטרי קלאב. כיום הולמס פלייס הינה המותג המוביל בישראל בתחום עם 34 מועדונים בפריסה גיאוגרפית רחבה, 113 אלף מנויים ו-20 מתקני כושר נוספים במוסדות ותאגידים חיצונים שונים.

להולמס פלייס שני תחומי פעילות: ניהול והפעלה של מועדוני בריאות וכושר (תחת המותגים הולמס פלייס וגו אקטיב); וניהול והפעלה של מועדוני כושר Low Cost (תחת המותג אייקון פיטנס). הולמס פלייס ישראל הייתה הראשונה לפתוח מועדוני פרימיום בישראל בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר ונכון להיום, היא מחזיקה ומנהלת 10 מועדוני פרימיום. בנוסף, לחברה פורמטים נוספים להבטחת חוויית Wellness למנויים, ובכללם 13 מועדוני אנרג'י ו-7 מועדוני Family. בשנתיים האחרונות מפתחת החברה מנוע צמיחה חשוב נוסף ונכנסה לפעילות בתחום מועדוני ה-Low Cost, הנחשב לתחום הצומח ביותר בעולם הכושר.

בשנת 2014 החלה החברה בתוכנית צמיחה המבוססת על הגדלת הרווחיות ממועדוני החברה; צמיחה אורגנית באמצעות פתיחת מרכזי קאנטרי קלאב בפורמט Family והקמת רשת מועדוני Low Cost (אייקון פיטנס); וכן צמיחה באמצעות ביצוע מיזוגים ורכישות של מועדוני כושר פעילים. החברה צופה להכפיל את כמות המועדונים בשנים הקרובות. בשנתיים האחרונות הקימה הולמס פלייס ישראל מועדון Family בראש העין, וזכתה במכרזים להקמת שני מועדוני Family נוספים בחדרה ובעיר נוספת. החברה פתחה מועדון אייקון ראשון במהלך המחצית השנייה של שנת 2016, ומאז פתחה 3 מועדונים נוספים, כאשר מועדון אייקון חמישי צפוי להיפתח עד סוף השנה. כמו כן, רכשה הולמס פלייס ישראל את רשת מועדוני הכושר גו אקטיב, את מועדון הכושר גרייט שייפ בהרצליה והתקשרה בהסכם לרכישת מועדון הכושר זאוס ברמת גן.

על פי הנכתב בתשקיף החברה, יישום תוכנית הצמיחה האסטרטגית יביא את ה-EBITDA של החברה לכ-75-100 מיליון שקל לשנת פעילות מלאה תוך 5-6 שנים ממועד התשקיף.

תחילת יישום תוכנית הצמיחה האסטרטגית לאורך השנים האחרונות מתבטא כבר בגידול של 43% במספר המנויים הממוצע של הרשת במחצית הראשונה של 2017 בהשוואה למספרם נכון לסוף 2015 וגידול של 62% במספר המועדונים של הרשת במחצית הראשונה של 2017 בהשוואה למספרם נכון לסוף 2015. גידול זה בא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של הרשת במחצית הראשונה של 2017 בה הוצגה צמיחה של 32% בהכנסות ל-180.2 מיליון שקל וגידול של 45% ב-EBITDA המתואם ל-21.7 מיליון שקל, זאת בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2016. ה- EBITDA השנתי המייצג של החברה (כשכל מועדוני החברה שנפתחו/נרכשו במהלך 2017 יגיעו ליעד הרווחיות) הינו כ-50 מיליון ש"ח.

ההון העצמי של הולמס פלייס ישראל נאמד, נכון ל-30 ביוני 2017, בכ-92.9 מיליון שקל, כ-33.1% מסך המאזן, ויחס הכיסוי חוב נטו ל-EBITDA, גם לאחר רכישת רשת גו אקטיב, נותר נמוך כ-1.8.

סקירה ענפית שערכה BDI-Coface מראה כי שוק מכוני הכושר בישראל רושם צמיחה שנתית של כ- 8.4% במונחי הכנסות בין 2011-2016. השוק כולו נאמד בכ-3.2 מיליארד שקל, אך נתח השוק של השחקנים המובילים בו ובכללם הולמס פלייס מהווה כ-7% בלבד מהשוק לעומת למעלה מ-20% באירופה, ומכאן ההערכה הרווחת לתהליכי קונסולידציה ומיזוג הצפויים בענף ועשויים לחזק עוד יותר את מיצובה העסקי והתחרותי המוביל של הולמס פלייס.

הולמס פלייס ישראל נהנית מהיותה חלק מקבוצה עולמית בעלת ידע וניסיון עשיר בתחום מכוני הכושר במדינות נוספות בעולם ומצוות הנהלה מנוסה בישראל, בהובלת היו"ר מר ריצ'רד הנטר והמנכ"לית הגב' קרן שתוי, לה ניסיון של שנים בניהול גופים תפעוליים גדולים ובעיקר בעולמות שירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il