TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IBM מרחיבה את פלטפורמת הנתונים של ווטסון עם תוספת כלי בניית קטלוג נתונים ושיפור נתונים


IBM
חבילת Watson Data Platform מספקת תשתית לשיתוף נתונים מאובטח בין עסקים וצוותי עבודה בסביבת ענן ציבורי ופרטי

IBM מציגה כלים חדשים במסגרת פלטפורמת הנתונים של ווטסון, Watson Data Platform, ובהם מערכת בניית קטלוג נתונים ומערכת שיפור וסינון נתונים, המסייעות למפתחים ולמדעני נתונים (Data Scientist) בניתוח ובהכנה של מידע ארגוני לשימוש ביישומי בינה מלאכותית, ללא תלות במבנה המידע הזה או במקום בו הוא מאוחסן. באמצעות שיפור רמת הנראות של הנתונים, וסיוע לאכיפה משופרת של מדיניות אבטחת נתונים, יכולים משתמשים לקשר ולשתף נתונים בסביבות ענן ציבורי ופרטי כאחד.


חברת הייעוץ IDC חוזה כי בשנת 2018, צפויים כמעט 75% מהמפתחים לשלב יכולות בינה מלאכותית אל תוך המסגרת של אפליקציות חדשות המפותחות על ידם. עם זאת, ניצבים המפתחים האלה בפני מחסום הההבנה לעומק של מידע מורכב יותר ויותר הזמין במקומות שונים – אותו יש לעכל בתהליך מאובטח ורצוף לצורך שילובו באפליקציות השונות.


על מנת להתמודד עם האתגרים האלה, מרחיבה IBM את יכולות התפקוד של פלטפורמת הנתונים של ווטסון, המציעה מערכת משולבת של כלים, שירותים ונתונים באמצעות סביבת הענן של IBM, באופן המתוכנן כדי לאפשר למדעני נתונים, מפתחים וצוויתים עסקיים להפיק תובנות מתוך המידע הזה, בתחומים החשובים ביותר למילוי תפקידיהם השונים – כמו גם לגשת לשירותים דוגמת למידת מכונה, בינה מלאכותית וניתוח אנליטי.
לדברי שי כהן, ראש יחידת הענן והאנליטיקה ב- IBM ישראל, "המפתח להצלחה בעולם של ימינו טמון ביצירת פלטפורמה עסקית - טכנולוגית אחודה המתבססת על תהליכי בינה מלאכותית. על מנת לאפשר זאת, מספקת IBM פלטפורמה שבה מדעני נתונים, אנשי דאטה, מפתחים ואנשי תהליכים עובדים במשותף. חברות המבקשות לחדש ולשפר את כושר התחרות שלהן בעזרת בינה מלאכותית, זקוקות לדרך שתאפשר להם לקלוט ולארגן נתונים המגיעים מכל מקור אפשרי, ולהשתמש באינדקס הנתונים הזה כעמוד השדרה של כל החלטה או מיזם עסקי".


ההרחבות אותן מציגה עתה IBM כוללות:
קטלוג נתונים וכלים לסינון ושיפור נתונים, המאחדים מידע מבסיסי נתונים המנוהלים בפורמטים שונים בסביבת ענן, במערכות קיימות ובידי צד שלישי. במקביל, מפעילים כלים אלה יכולות למידת מכונה על מנת לעבד ולנקות את המידע, באופן שיאפשר את השימוש בו במסגרת יישומי בינה מלאכותית.
אפשרות להשתמש במטא-נתונים, הנגזרים מתוך קטלוג הנתונים וכלי שיפור הנתונים, על מנת לתייג את הנתונים האלה ולאכוף את מדיניות השליטה בנתונים הנקבעת על ידי הלקוח. האפשרות החדשה מהווה בסיס לזיהוי קל יותר של סיכונים במקרים בהם משתפים מידע רגיש.


זמינות מלאה של מנוע ניתוח אנליטי, המפריד בין משימות אחסון הנתונים ובין טיפול במידע הכלול בהם, באופן הסולל את הדרך לניתוח ולהזנת הנתונים האלה אל תוך אפקליצקיות בתהליך מהיר משמעותית מכפי שהתאפשר עד עתה. כתוצאה, יכולים מפתחים ומדעני נתונים לשתף ביניהם ערכות נתונים ולבנות ערכות נתונים גדולות במיוחד בתהליך פשוט ויעיל במיוחד.


על מנת לסייע לחברות בהשגת שליטה על כל המידע שלהן, ללא תלות בשאלה היכן מאוחסן המידע הזה, מציגה IBM גם שורת יכולות חדשות במסגרת פלטפורמת השליטה האחודה שלה, Unified Governance Platform. היכולות החדשות משפרות את רמת הנראות ואפשרויות השליטה בנתונים, לרבות כלים המסייעים בהיערכות להגנת נתונים במסגרת דרישות חוקיות חדשות, דוגמת תקנות GDPR.


מערכת Watson Data Platform בנויה בטכנולוגיות קוד מקור פתוח ופועלת בסביבת ענן של IBM. המערכת משלבת בין תשתיות הענן, שירותי נתונים ועשרות שנות ניסיון אותן צברה IBM במגוון רחב של תחומי משק ותעשיה. פיתוח המערכת נעשה תוך עמידה בקשר הדוק עם קהילות מדעני נתונים ומפתחים, לרבות קהילות פייטון וספארק.
להדרכה ולהתנסות בעבודה עם הכלים החדשים, ניתן לגשת לכתובת: http://www.ibm.biz/wdptutorial



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il