TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קורנית דיגיטל: הכנסות הרבעון השלישי של 2017 הסתכמו בכ-28.6 מיליון דולר; הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר


קורנית דיגיטל
הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר
החברה צופה ברבעון הרביעי של 2017 הכנסות בטווח של 29-32 מיליון דולר, ושיעור רווח תפעולי בטווח של 5%-9%

גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "בהמשך להודעה מוקדמת שמסרנו בסוף ספטמבר, תוצאות הרבעון השלישי הושפעו באופן מהותי מדחיית ההזמנה מלקוח גדול. בעוד עסקינו מושפעים בטווח הקצר מלקוח זה ומדחייה בהכנסות ממוצר הדגל החדש VULCAN, אנו רואים כי הקונספט של הדפסה בקרבה ללקוחות קצה (proximity decoration) ממשיך לצבור תאוצה ומגדיל את הביקוש למערכות ה- DTG שלנו, וצפוי לאפשר צמיחה משמעותית במהלך 2018".

"הרווחיות הגולמית שהצגנו במהלך הרבעון הייתה גבוהה יחסית, כתוצאה מתמהיל גבוה יותר של דיו וחומרים מתכלים. בהקשר זה ראוי לציין כי לראשונה הגיעו עסקי השירות שלנו לתוצאה המתקרבת לאיזון תפעולי. הישג זה הינו תוצאה ישירה של מאמצינו המוצלחים להגדיל את ההכנסות מחוזים ושדרוגים, תוך שמירה על עלויות ברמות דומות לאלה של אשתקד".

במהלך הרבעון השלישי, השתתפה קורנית במספר אירועים, כולל בתערוכת SGIA בניו אורלינס, שם הציגה החברה את הטכנולוגיה העדכנית ביותר שלה, לרבות הדפסה באמצעות דיו ניאון פיגמנטי, המאפשרת הוספה של יישומים חדשים ויצירתיים ללקוחות.

זליגסון הוסיף, "במהלך תערוכה חשובה זו נתקלנו במספר רב של דפסי משי שציינו תמורות בשוק הקימעונאי בארה"ב המובילות לדרישה לאספקת הזמנות של מאות פרטי לבוש מודפסים במקום אלפים. כתוצאה משינוי זה יהיה עליהם להוסיף יכולות דפוס דיגיטלי הנותן מענה יעיל יותר לייצור בסדרות קטנות, עובדה היוצרת הזדמנות אדירה עבור קורנית בשנים הקרובות".

חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2017 בהמשך להודעה מוקדמת שמסרה ב-26 לספטמבר.

ההכנסות (GAAP) ברבעון השלישי לשנת 2017 הסתכמו בכ-28.5 מיליון דולר, וזאת בניכוי השווי ההוגן של כתבי האופציה הקשורים בהכנסות המוכרות מאמזון.

ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון הסתכמו בכ-28.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-30.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת לדיווח שהוציאה החברה ב-26 לספטמבר על לקוח אסטרטגי בודד, שאינו ערוך לקבל משלוח כמתוכנן של מספר רב של מערכות בשל עיכובים ממושכים ובלתי צפויים בקבלת היתרים רגולטוריים לאתר שלהם. בהתעלם מהדחייה האמורה, החברה המשיכה להציג צמיחה במכירות של מערכות, דיו ושירותים במהלך הרבעון השלישי.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון השלישי הסתכם בכ-15 מיליון דולר (52.3% מהמכירות), בהשוואה לכ-15.2 מיליון דולר (49.2% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר משיעור הכנסות גבוה של דיו ומוצרים מתכלים מסך כל ההכנסות ומהעובדה שעסקי השירות של החברה התקרבו, לראשונה, לאיזון תפעולי. הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון עלה בכ-7.2% לכ-14.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-13.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון השלישי רווח תפעולי (Non-GAAP) של כ-1.7 מיליון דולר (6.1% מההכנסות), בהשוואה לכ-3.9 מיליון דולר (12.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי (GAAP) שהסתכם בכ-0.2 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-0.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השלישי הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-3.5 מיליון דולר (0.11 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון עם הפסד נקי (GAAP) של כ-0.1 מיליון דולר (0.00 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון השלישי לשנת 2017 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-86.5 מיליון דולר. תזרים המזומנים ששימשו לפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי של 2017 בכ-5.9 מיליון דולר, ומיוחס בעיקר לעלייה במלאי ולקוחות. יצוין, כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית לרבעון הרביעי של 2017 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון ינוע בטווח של 29-32 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי ינוע בטווח של 5% עד 9%.

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

אודות קורנית דיגיטל
קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ 411 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של גבי זליגסון המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: www.kornit.com/ir


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il