TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נשיא איגוד לשכות המסחר למבקר המדינה


איגוד לשכות המסחר
הרגולציה חונקת את המגזר העסקי!

· משרדי הממשלה מפירים ביודעין את החלטת הממשלה מאוקטובר 2014 לעניין הפחתת הרגולציה בישראל.
· דורש ממבקר המדינה לבדוק בדחיפות את הכשלים בביצוע החלטת הממשלה לצמצום הרגולציה מיום קבלת ההחלטה ועד היום.

"ממשלת ישראל, בהיותה מודעת לנזקים החמורים שעודף הרגולציה גורם למשק ולחלק גדול מבעלי העסקים, קיבלה ביום 22.10.2014 החלטה מס' 2118. החלטה זו כוללת:
הפחתת הנטל הרגולטורי הקיים – תוכנית להפחתת הרגולציה בכל משרדי הממשלה ברמה של 5% מידי שנה למשך 5 שנים.


RIA – הערכת השפעות רגולציה חדשה ודרישות שיש לעמוד בהן קודם שמוסיפים עוד נטל רגולציה. חלק זה צופה פעילות רגולטורים בעתיד והוא קובע תנאים להוספת רגולציה עתידית.
אולם, למרות החלטה זו, משרדי הממשלה ממשיכים לייצר חוקים ותקנות חדשים שעומדים בניגוד להחלטה זו." כך כתב עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, למבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא.

לין מבקש ממבקר המדינה לבחון בדחיפות את ביצוע החלטת הממשלה 2118 לצמצום עודף הרגולציה וכן לקבוע מי הם אותם משרדי ממשלה שאינם פועלים על פיה. לין הדגיש שהחלטה 2118 חלה גם על רגולציה מכוח חוק.

לדבריו, "אם משרדי הממשלה ימשיכו לחמוק מלבצע את החלטה 2118 בטענות שונות, לא יושגו מטרות החלטה חשובה זו. הרגולציה בישראל לא רק שלא תפחת, היא אף תתעצם ותגאה, וכולנו נשלם את מחיר חניקתו של המגזר העסקי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il