TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Cal בחרה ב- F5 להקמת תשתית אבטחה ותקשורת בענן


F5
הפרויקט משרת מאות אלפי משתמשים

חברת כרטיסי האשראי Cal בחרה ב- F5 להקמת תשתית אבטחת המידע והתקשורת בפלטפורמת ענן ה- Azure של מיקרוסופט. הפרויקט משרת מאות אלפי משתמשים, בהם עובדי החברה ולקוחותיה.
F5 סיפקה ל- Cal פלטפורמה אחודה הכוללת את משפחת פתרונות BIG-IP המתקדמים של החברה, בהם פתרונות גישה, אבטחת מידע וזמינות. פתרונות אלו מאפשרים לארגונים לשלוט בעומס המידע העובר דרך הרשת ולנטר אותו, דבר שמבטיח מהירות, זמינות ואבטחת מידע ליישומים. חברת Cal מימשה את הפרויקט בליווי חברת טלדור, כשהפרויקט נמשך חודש אחד בלבד.


שושי ליבוביץ, מנהלת הפעילות של ישראל, יוון וקפריסין ב- F5 אמרה כי: "פלטפורמה אחת מספקת לארגונים את הגמישות המתבקשת על מנת להתאים את עצמם לצרכי העסקיים המשתנים, לתמוך ביישומים חדשים ולתאם בין צוותי העבודה הגדלים, וכל זאת תוך קבלת יעילות תפעולית ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר".


רזי גרינפלד, מנהל תשתיות הקפיות בחברת Cal אמר כי: "הפלטפורמה המתקדמת של F5 מספקת שקיפות מלאה ומאפשרת לנו לנהל את שרותי היישומים בקלות וביעילות תחת ממשק משתמש אחיד ופשוט, דבר שגם מאפשר לנו לאחד תשתיות ולצמצם משמעותית את עלויות התפעול".

אודות חברת Cal
חברת כאל (כרטיסי אשראי לישראל בע"מ) עוסקת בהנפקת כרטיסי אשראי וסולקת את המותגים: ויזה, מסטארקארד ודיינרס. חברת כאל נוסדה בשנת 1978 ונמצאת בבעלות משותפת של בנק דיסקונט (72%) והבנק הבינלאומי (28%).


חברת כאל מעסיקה כיום למעלה מ- 1,500 עובדים במשרדיה בישראל. החברה מעניקה מגוון רחב של שירותי הנפקה, סליקה ופתרונות תשלום למעל 2 מיליון כרטיסי אשראי ולעשרות אלפי בתי עסק בארץ.

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) הופכת יישומים למהירים, חכמים ובטוחים יותר לארגונים, חברות הטלקום והמוסדות הממשלתיים הגדולים בעולם. F5 מספקת פתרונות ענן ואבטחת מידע, המאפשרים לארגונים לאמץ את תשתית היישומים שהם בוחרים מבלי להתפשר על מהירות ושליטה.


מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים יותר מ- 250 עובדים. למידע נוסף בקרו ב-f5.com. עקבו אחרינו ב- @f5networks בטוויטר או בקרו אותנו ב-LinkedIn וב-Facebook למידע נוסף אודות F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il