TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטב דש חוברת לקרן בלו אטלנטיק II לצורך רכישת נכסי מולטיפמילי בארה"ב


מיטב דש
הקרן גייסה עד כה 150 מיליון דולר. הקרן כבר רכשה נכס אחד וצפויה לרכוש נכסים נוספים בהיקף מצטבר של כחצי מיליארד דולר

הקרן החדשה משקיעה ברכישה של מתחמי מגורים להשכרה, מולטיפמילי, בדרום מזרח ארה"ב, בדומה לקרן הראשונה של בלו אטלנטיק, שגויסה בשנת 2016. למיטב דש אפשרות להשקיע עד 50 מיליון דולר בהשקעות הקרן.

קרן בלו אטלנטיק המתמחה ברכישה, השבחה וניהול של מתחמי מגורים להשכרה בדרום מזרח ארה"ב, גייסה סכום של 150 מיליון דולר לקרן השנייה. הקרן כבר רכשה נכס אחד וצפויה לרכוש נכסים נוספים בהיקף מצטבר של כחצי מיליארד דולר.


בקרן, המנוהלת ע"י גיל חרמון ואורן הון, השקיעו משקיעים חוזרים שהשקיעו גם בקרן הראשונה ואליהם הצטרפו משקיעים מוסדיים נוספים. פועלים שוקי הון, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, ביצעה השקעת עוגן ועזרה בגיוס הקרן. את ההשקעה בקרן מטעם פועלים שוקי הון הוביל טל מיכלזון, סמנכ"ל פרייבט אקוויטי.
מיטב דש תצטרף להשקעות הקרן השנייה וזאת בהיקף שינוע בין 25-50 מיליון דולר על פי שיקול דעתה. את ההשקעה מטעם מיטב דש הובילו ברק בנסקי מנהל השקעות ראשי של קופות הגמל והפנסיה וניר טואף מנהל השקעות הנדל"ן.


לקבוצת בלו אטלנטיק, פלטפורמה מלאה ליזום וניהול של מקבצי מגורים (Multifamily) בארה"ב. הקרן הראשונה של הקבוצה בהיקף של כ- 125 מיליון דולר הוקמה בשנת 2016 וסיימה את השקעותיה כשרכשה נכסים בהיקף של מעל ל-300 מיליון דולר. הקבוצה מחזיקה ומנהלת כיום נכסים בהיקף של כ- 2 מיליארד דולר ומעל 20,000 יחידות דיור בכ-60 מתחמים עם למעלה מ-1,000 עובדים המתמחים בהקמה, שיפוץ, מימון וניהול נכסים מסוג זה.


אסטרטגיית הרכישה מתבססת על השקעה במקבצי מגורים להשכרה בדרום מזרח ארה"ב, שנבנו אחרי שנת 1990. ההשקעות מתמקדות בערים הנהנות מצמיחה גבוהה עם נתונים מאקרו-כלכליים חיוביים, הגירה חיובית, שיעורי אבטלה נמוכים, הכנסות משק בית גבוהות ונתוני השכלה טובים. כמו כן, תינתן העדפה לאזורים בעלי נתונים דמוגרפים חזקים, אזורים סמוכים למרכזי תעסוקה, מוסדות חינוך, מרכזי מסחר ופנאי ונגישות לתחבורה נוחה.

לדברי ברק בנסקי מנהל ההשקעות הראשי במיטב דש גמל ופנסיה: "השקעה במולטיפמילי בארה"ב, מעניקה לעמיתי הגמל והפנסיה גיוון ופיזור הכרחי בתיק ההשקעות. אנו מחפשים נכסי נדל"ן בעלי אופי יציב המניבים תזרים לתקופות ארוכות, עם קורלציה נמוכה לשוק הסחיר. בחרנו להשקיע עם קבוצת נדל"ן עתירת ניסיון ויכולות תפעוליות קיימות ומוכחות בתחום מקבצי הדיור, שמציעה פלטפורמה מקצועית מלאה In houseלרכישה, מימון והשבחה של נכסים".

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ- 127 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז', סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים וצבי סטפק.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il