TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים חתמה על הסכם להקלת הליכי ייבוא וייצוא עם סין


רשות המיסים
ההסכם יסייע ליצרנים הישראלים להתחרות בשוק העולמי, לחסוך בעלויות ולקצר זמני המתנה
מנהל רשות המסים, משה אשר, ושר המכס הסיני יו גואנגזו (Mr. YU Guangzhou) חתמו היום בבייג'ין, על הסכם להכרה הדדית בין תכנית "גורם כלכלי מאושר" (Authorized Economic Operator) שמפעיל המכס בישראל לבין התכנית המקבילה, שמפעילה רשות המכס בסין (The Enterprise Credit Management Program). הטקס נערך בהשתתפות אבי ארדיטי, ראש מינהל המכס, שגריר ישראל בסין מר צבי חפץ ואורי כליף, נציג רשות המסים בבייג'ין.

על פי ההסכם, "גורמים מאושרים" ישראליים - ביניהם יצואנים, יבואנים, סוכני מכס, משלחים בינלאומיים, נמלים ימיים, מסופים לוגיסטיים וגורמים נוספים בשרשרת האספקה - יזכו להקלות בתהליכי כניסת טובין ושחרור הסחורות בסין. כמו כן, מטעניהם יזכו לסיכון נמוך לבידוק, דבר שיתבטא בחיסכון בזמן ובכסף רב. כמובן שגורמים מאושרים בתכנית הסינית יזכו להקלות דומות בכניסה ובשחרור טובין בישראל.

מנהל רשות המסים, משה אשר, ציין כי "לחתימה על הסכם להכרה הדדית חשיבות רבה למשק הישראלי והמהלך הוא חלק מצעדים שהרשות נוקטת על מנת לסייע ליצואנים ישראלים בפיתוח וחשיפה לשווקים חדשים".

כזכור, המכס בישראל השיק לקראת סוף שנת 2010 את תכנית הגורם הכלכלי המאושר הישראלית (AEO) ועד היום הצטרפו לתכנית ואושרו למעלה מ- 120 גורמים במשק, שנבחרו על סמך עמידה בקריטריונים כגון איתנות פיננסית, ציות לדיני היבוא והיצוא וכן, קריטריונים ביטחוניים.

ההסכם עם סין הינו ההסכם הבילטרלי החמישי שחותמת ישראל במסגרת תכנית "גורם כלכלי מאושר" כאשר הסכמים קודמים נחתמו עם ארה"ב, דרום קוריאה, קנדה וטיוואן. מטרת התכנית היא לקדם את יעילות ופישוט הסחר הבינלאומי תוך עמידה בסטנדרטים לאבטחת שרשרת האספקה ובכך, להפחית את עלויות השילוח. בנוסף, נמצא מינהל המכס הישראלי בשלבים מתקדמים של קידום 'הסכם הכרה הדדית' עם המכס במקסיקו ורשויות מכס נוספות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il